Ryb Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 Niektórzy z Was pisali kiedyś różne skargi do importera Chevroleta. Mógłby ktoś wrzucić tutaj adres do kogoś kto się zajmuje takimi rzeczami bezpośrednio? Nie chcę pisać na jakiś ogólny mail, z którego korespondencja ląduje w śmietniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2013 > Niektórzy z Was pisali kiedyś różne skargi do importera Chevroleta. ... [email protected] Troszkę pomogli, bo diler ruszył 4 litery i częściowo zaspokoił moje roszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > [email protected] > Troszkę pomogli, bo diler ruszył 4 litery i częściowo zaspokoił moje roszczenia. A czym cię poirytowali jeśli można wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > A czym cię poirytowali jeśli można wiedzieć? Pewnie chodzi o obsługę telefonu z dwoma kartami SIM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > A czym cię poirytowali jeśli można wiedzieć? jakiś tekst Przypomniało mi się, że jednak powinienem komuś naskarżyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > jakiś tekst > Przypomniało mi się, że jednak powinienem komuś naskarżyć. Masz wszystkie protokoły zlecenia naprawy u tych "fachowców" z ASO Mucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Masz wszystkie protokoły zlecenia naprawy u tych "fachowców" z ASO Mucha? Zlecenie było jedno na początku. Reszta to reklamacje, auto było przyjmowane bez pisania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Pewnie chodzi o obsługę telefonu z dwoma kartami SIM Nie mam telefonu z dwoma kartami. A zestaw w Epice działa wyśmienicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Nie mam telefonu z dwoma kartami. A zestaw w Epice działa wyśmienicie. Chodziło o kol. Marcus - wątek zboczył w jego stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2013 > Chodziło o kol. Marcus - wątek zboczył w jego stronę Ok, ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2013 > A czym cię poirytowali jeśli można wiedzieć? - sprzedaniem kompletu chlapaczy (tył i przód), zamontowaniem tylko przednich i nabraniem wody w usta w sprawie tylnich, - obiecaniem maty podwyższającej podłogę bagażnika, tak aby można było wozić pełnowymiarowe koło jako zapas i także nabraniem wody w usta, - brakiem odpowiedzi na maile z pytaniami o pewne szczegóły techniczne (o lakier zaprawkowy pod kolor, o komplet żarówek dedykowany dla Cruze). DualSIM to inna bajka. O to pytałem się bezpośrednio cac@ i dostałem odpowiedź, że nie wiedzą . Po kolejnym mailu dowiedziałóem się, że producentem nawigacji jest Bosch, więc mam zamiar zapytać się tam osobiście. Dopiero po mailu do cac@ znalazła się mata do bagażnika, okazało się, że można zamówić lakier zaprawkowy, a zpasowe żarówki są do dostania w komplecie od ręki. Od pani Pauliny Bronisz podpisującej się pod mailami od cac@ dostałem właśnie info, że tylnych chlapaczy do mojego modelu nie ma . Ciekawe co diler zaproponuje - może poradzicie co możnaby sobie zażyczyć? Po pół roku czekania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > - sprzedaniem kompletu chlapaczy (tył i przód), zamontowaniem tylko przednich i nabraniem wody w > usta w sprawie tylnich, > - obiecaniem maty podwyższającej podłogę bagażnika, tak aby można było wozić pełnowymiarowe koło > jako zapas i także nabraniem wody w usta, > - brakiem odpowiedzi na maile z pytaniami o pewne szczegóły techniczne (o lakier zaprawkowy pod > kolor, o komplet żarówek dedykowany dla Cruze). > DualSIM to inna bajka. O to pytałem się bezpośrednio cac@ i dostałem odpowiedź, że nie wiedzą . Po > kolejnym mailu dowiedziałóem się, że producentem nawigacji jest Bosch, więc mam zamiar zapytać > się tam osobiście. > Dopiero po mailu do cac@ znalazła się mata do bagażnika, okazało się, że można zamówić lakier > zaprawkowy, a zpasowe żarówki są do dostania w komplecie od ręki. > Od pani Pauliny Bronisz podpisującej się pod mailami od cac@ dostałem właśnie info, że tylnych > chlapaczy do mojego modelu nie ma . > Ciekawe co diler zaproponuje - może poradzicie co możnaby sobie zażyczyć? > Po pół roku czekania powiem tak. Ze z mata nie umieli sobie poradzic to normalne, ale z kompletem zarowek, zaprawka i chlapaczami to juz nie powiem ze masz do czynienia z idiotami, ale coz ci co cos kumali juz nie pracuja w salonach. Ktory wiec salon w Warszawie nalezy omijac z daleka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > ... Ze z mata nie umieli sobie poradzic to normalne, ... Możesz objaśnić dlaczego? Po mailu do cac@ mata się znalazła i to od razu w dwóch grubościach. 3 i 6 cm - do wyboru. Okazało się, że konieczna jest 6 centymetrowa. > ... ale z kompletem zarowek, zaprawka i > chlapaczami to juz nie powiem ze masz do czynienia z idiotami, ... Dopuszczam, że mogą czegoś nie wiedzieć, albo się pomylić. Rzecz ludzka. Ale półroczna olewka klienta już mi przeszkadza. Gdyby przynajmniej co jakiś czas wysłali info, że czekają na coś, albo sprawdzają możliwości to bym pewnie spokojnie czekał. No, ale ja nie jestem marketingowcem tylko zwykłym człowiekiem życzliwym dla innych ludzi i takiego postępowania nie rozumiem. > ... Ktory wiec salon w Warszawie nalezy omijac z daleka? APS. Nie twierdzę, że omijać bo do momentu odbioru samochodu było lepiej niż się spodziewałem, ale w razie problemów później, to chyba od razu cac@. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.