Skocz do zawartości

Auto po odpaleniu zakopci.


Krajowy

Rekomendowane odpowiedzi

> Rano zimny odpala "na dotyk", ciepły kręci kilka sekund zanim zaskoczy?

Dodam, że jest w nim LPG.

Ciepły, zimny na dotyk. Silnik pracuje równo na benzynie i na lpg.

Oleju na ok 2,5-3 tysięcy km ubyło ok 2-3 mm na bagnecie, ale jak na rocznik 97 to imponujący wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodam, że jest w nim LPG.

> Ciepły, zimny na dotyk. Silnik pracuje równo na benzynie i na lpg.

> Oleju na ok 2,5-3 tysięcy km ubyło ok 2-3 mm na bagnecie, ale jak na rocznik 97 to imponujący

> wynik.

Gdzie wchodzi przewód odmy, do puszki filtra czy w rurę między filtrem a przepustnicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co może być przyczyną ? Auto ciepłe, zgaszone na godzinę zakopci, jakby przepuszczały

> uszczelniacze. Auto po postoju nocnym nie zakopci.

> Oleju nie ubywa. Silnik 1,4 75KM.

Z całym szacunkiem, i nie trolluję: ale po co na takie rzeczy patrzeć? Jeździ, oleju nie bierze - jak bierze to dolej - radio głośniej i w drogę. Kopci, nie kopci - jak wyżej, plus jeśli nie pali więcej niż powinien to nie patrzeć na takie rzeczy w starym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z całym szacunkiem, i nie trolluję: ale po co na takie rzeczy patrzeć? Jeździ, oleju nie bierze -

> jak bierze to dolej - radio głośniej i w drogę. Kopci, nie kopci - jak wyżej, plus jeśli nie

> pali więcej niż powinien to nie patrzeć na takie rzeczy w starym aucie.

Mam trochę inne spojrzenie na samochód. Ma działać i wolę zapobiegać niż leczyć. W szczególności, gdy samochód służy mi do celów zarobkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech nie jest tłusty?

Raczej uszczelniacze stwardniały i już nie trzymają, ale po rozebraniu głowicy może się okazać, że jest luz na prowadnicach zaworowych.

Jeśli prowadnice mają luz, to wymiana samych uszczelniaczy pomoże tylko na chwilę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydech nie jest tłusty?

> Raczej uszczelniacze stwardniały i już nie trzymają, ale po rozebraniu głowicy może się okazać, że

> jest luz na prowadnicach zaworowych.

> Jeśli prowadnice mają luz, to wymiana samych uszczelniaczy pomoże tylko na chwilę.

W styczniu przed zakupem był robiony kapitalny remont silnika. Głowica również była robiona.

EDIT: Jak sprawdzić czy wydech nei jest tłusty? Auto jeździ na dłuższe odcinki niż 5km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co może być przyczyną ? Auto ciepłe, zgaszone na godzinę zakopci, jakby przepuszczały

> uszczelniacze. Auto po postoju nocnym nie zakopci.

> Oleju nie ubywa. Silnik 1,4 75KM.

Jaki kolor kopcia?

Jak czarny, to raczej problem z mieszanką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaki kolor kopcia?

> Jak czarny, to raczej problem z mieszanką.

Może być to że odpalasz na dwóch paliwach.

W kolektorze może pozostawać gaz, a odpalanie jest na benzynie. A wtedy jest za bogato.

Przed zgaszeniem silnika 10 sekund na benzynie i powinno być po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.