szumigt Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Witajcie. Chciałem się wziąć za wymiane oleju. Kłade się pod auto, szukam korka ....i taka niespodzianka. Spójrzcie na fotę z załącznika ... to jest korek spustowy czy mam go szukač gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sstefan Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 > Witajcie. > Chciałem się wziąć za wymiane oleju. Kłade się pod auto, szukam korka ....i taka niespodzianka. > Spójrzcie na fotę z załącznika ... to jest korek spustowy czy mam go szukač gdzie indziej. To jest chyba korek spustowy w osłonie pod silnikiem, ściągnij osłonę silnika i szukaj korka w misce olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szumigt Napisano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 Osłony silnika nie mam a to jest zdjęcie chyba właśnie korka w misce ... :\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Osłony silnika nie mam a to jest zdjęcie chyba właśnie korka w misce ... :\ szczerze wątpię jakie to auto/rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szumigt Napisano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > szczerze wątpię > jakie to auto/rok Thalia 2004 rok. 1.4 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cimi Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 To napewno miska olejowa. Wygląda mi to na albo zaspawany korek albo coś w korku spustowym zostało (syf lub resztki klucza). Spróbuj podłubać śrubokrętem może to "coś" wypadnie. Normalnie w tym miejscu powinien być czterokątny otwór na klucz w korku spustowym. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szumigt Napisano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > To napewno miska olejowa. Wygląda mi to na albo zaspawany korek albo coś w korku spustowym zostało > (syf lub resztki klucza). Spróbuj podłubać śrubokrętem może to "coś" wypadnie. Normalnie w tym > miejscu powinien być czterokątny otwór na klucz w korku spustowym. No właśnie tego samego sie spdziewałem. W załączniku kolejna fota z nieco większej odległości , może to pomoże. Znajomy taksówkarz iechanik grzebali fziś prsy tym i jeden stwierdził ze to jakiś plastik z tego korka a 2 gi że ma zobaczyć jak wygląda oorg korek. Tyż mi nowość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > No właśnie tego samego sie spdziewałem. W załączniku kolejna fota z nieco większej odległości , > może to pomoże. Znajomy taksówkarz iechanik grzebali fziś prsy tym i jeden stwierdził ze to > jakiś plastik z tego korka a 2 gi że ma zobaczyć jak wygląda oorg korek. Tyż mi nowość jak plastik zapycha i jest niepotrzebny, to oczyścić np. grotem lutownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szumigt Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Dzis byłem w sklepie i kupiłem nowy korek. 4zł więc zainwestowałem. fota w załączniku. Jak widać korek ktory mam w aucie jest efektem "pracy" poprzedniego mechaniora. Jak tak samo zrobił pozostałe sprawy to mam kłopot... Okazuje się że mechanik zapewne dospawał klucz lub kawałek metalu a potem go flexem obciął. ekstra ale ja jutro musze zrobic to samo.Jeśli mam racje to prosze admin-a o zamkniecie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Dzis byłem w sklepie i kupiłem nowy korek. 4zĺ więc zainwestowałem. fota w załączniku. Jak widać > korek ktory mam w aucie jest efektem "pracy" poprzedniego mechaniora. Jak tak samo zrobił > pozostałe sprawy to mam kłopot... Okazuje się że mechanik zapewne dospawał klucz lub kawałek > metalu a potem go fkexem obciął. ekstra ale ja jutro musze zrobic to samo.Jeśli mam racje to > prosze admin-a o zamkniecie tematu. Spróbuj pilnikiem spłaszczyć z dwóch stron robiąc podejście na klucz płaski, może da radę. Wspawywanie końcówki to ostateczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 a może uda Ci się podejść kluczem hydraulicznym, ten korek nie powinien być jakoś specjalnie mocno przykręcony. Choć jak poprzedni mechanik go spawał to wszystkiego można się spodziewać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bluczek Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Dzis byłem w sklepie i kupiłem nowy korek. 4zł więc zainwestowałem. fota w załączniku. Jak widać > korek ktory mam w aucie jest efektem "pracy" poprzedniego mechaniora. Jak tak samo zrobił > pozostałe sprawy to mam kłopot... Okazuje się że mechanik zapewne dospawał klucz lub kawałek > metalu a potem go flexem obciął. ekstra ale ja jutro musze zrobic to samo.Jeśli mam racje to > prosze admin-a o zamkniecie tematu. Weź nakrętkę o średnicy większej niż to wystające - przyłóż i przyspawaj(w środku) - tak pp zrobił poprzednik, a później ściął resztę nakrętki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.