pejus1982 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Wracałem dzisiaj z pracy (jakieś 60km) i dosłownie co kilka minut pojawiała się kontrolka od pasów + sygnał dźwiękowy. Oczywiście pasy miałem zapięte. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Wracałem dzisiaj z pracy (jakieś 60km) i dosłownie co kilka minut pojawiała się kontrolka od pasów > + sygnał dźwiękowy. Oczywiście pasy miałem zapięte. Co to może być? kabelek/styki kabelka w fotelu kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Patrzyłem właśnie w garażu i mówisz o tych przewodach, które wychodzą z podłogi pod fotelem kierowcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 tak, przejrzyj całą wiązkę od czujnika włącznie, najprawdopodobniej coś nie styka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ariibyd Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > tak, przejrzyj całą wiązkę od czujnika włącznie, najprawdopodobniej coś nie styka dodaj, że przy odpiętym akumulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > dodaj, że przy odpiętym akumulatorze wystarcza wyłączona stacyjka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 Dziękuje Wam za pomoc. Jutro jadę do mechanika i niech to ogarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Dziękuje Wam za pomoc. Jutro jadę do mechanika i niech to ogarnie. Rozbrajają mnie ludzie którzy proszą o pomoc na forum, a potem stwierdzają, że i tak jadą do mechanika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 Ponieważ nie poradziłem sobie sam z tym. Próbowałem docisnąć różne przewody, ale nic nie pomogło. To miałem może do szamana jechać czy innego czarownika? Sprawdź sobie daty postów i zobaczysz, że nie od razu powiedziałem że jadę do mechanika. Jak nie masz nic ciekawego do przekazania w tym temacie to lepiej zamilcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 Multimetr i heja sprawdzasz na którym czujnik jest sygnał mimo, że nie powinien być. I potem diagnozujesz wybrany czujnik co z nim nie tak i ewentualnie wymieniasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Multimetr i heja sprawdzasz na którym czujnik jest sygnał mimo, że nie powinien być. I potem > diagnozujesz wybrany czujnik co z nim nie tak i ewentualnie wymieniasz. a zdajesz sobie sprawę z tego, że nie każdy ma multimetr w domu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 20 zł kosztuje. W dzisiejszych czasach naprawdę jest przydane. Nawet do sprawdzenia czy na kabelku jest napięcie, czy nie ma przerwy w obwodzie, szukaniu kabelka np od kierunkowskazu, sprawdzenie czy żarówka nie spalona, sprawdzenie przewodów WN itp, itd. Naprawdę polecam kupić bo to bardzo przydatne narzędzie do diagnozy. Kosztuje grosze a ułatwia życie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 przewody WN możesz sobie mierzyć do śmierci a i tak niczego sensownego nie pomierzysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Multimetr i heja sprawdzasz na którym czujnik jest sygnał mimo, że nie powinien być. I potem > diagnozujesz wybrany czujnik co z nim nie tak i ewentualnie wymieniasz. Bardzo fajnie to opisałeś, ale zrozum że są również tacy ludzie jak ja, którzy mają do mechaniki 2 lewe ręce Tam gdzie czegoś nie potrafię ogarnąć jadę do mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > Bardzo fajnie to opisałeś, ale zrozum że są również tacy ludzie jak ja, którzy mają do mechaniki 2 > lewe ręce Tam gdzie czegoś nie potrafię ogarnąć jadę do mechanika. ja znów za prostą mechanikę się biorę sam, ale grzebać przy kabelkach nie lubię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 > przewody WN możesz sobie mierzyć do śmierci a i tak niczego sensownego nie pomierzysz Zmierzysz ich rezystancję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Zmierzysz ich rezystancję i co dalej z wynikiem? Masz katalog prawidłowych wartości wszystkich producentow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mortin7669 Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > i co dalej z wynikiem? > Masz katalog prawidłowych wartości wszystkich producentow? Nie wiem jak u francuzów jest ale w do opla na forum podali mi wartości rezystancji w jakim powinny zawierać się wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Nie wiem jak u francuzów jest ale w do opla na forum podali mi wartości rezystancji w jakim > powinny zawierać się wyniki w naszych francach nie ma kabli WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Nie wiem jak u francuzów u francuzów przeważnie nie stosuje się archaicznych przewodów WN > jest ale w do opla na forum podali mi wartości rezystancji w jakim > powinny zawierać się wyniki dla każdego produucenta kabli ? np NGK: Quote: Dopuszczalne oporności są następujące: Przewody zapłonowe z rdzeniem miedzianym: 1 do 6,5 kΩ Przewody reaktancyjne i z opornikiem węglowym: Wartość oblicza się mnożąc oporność na metr przez długość przewodu plus zakres tolerancji Przewody zapłonowe z indukcyjną opornością bierną: Oporność może tutaj wynosić 2,2 kΩ do 8 kΩ. Przewody zapłonowe z opornikiem węglowym: Oporność na 1 m przewodu wynosi 10 kΩ do 23 kΩbeträgt 10 kΩ bis 23 kΩ także dalej jestem zdania, że mierzyć można - ale trzeba wiedzieć co zrobić z wynikiem pomiaru bo samo mierzenie dle mierzenia mija się z celem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2013 > Nie wiem jak u francuzów jest ale w do opla na forum podali mi wartości rezystancji w jakim > powinny zawierać się wyniki człowieku jak nie wiesz to po co piszesz? jestem na "francowatych" od tygodnia i czytam kolejny wątek jak Ty wylewasz swoje mądrości, zamiast udzielać odpowiedzi na proste pytania- nie wiesz nie pisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.