Skocz do zawartości

Już bym chciał jakieś BMW ...


karax

Rekomendowane odpowiedzi

ale w sumie sam nie wiem czego chcę

patrzę zarówno na e36, e46 jak i e39 teraz fajną znalazłem

http://otomoto.pl/bmw-520-C29544480.html

jest sens w ogóle się tym silnikiem interesować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> traf 325i, 328i, 330i i bedziesz bardzo spełniony

no właśnie, słowo klucz - traf

oglądałem dziś w sumie trzy auta:

1. e46 325 Ci - LINK - WBABN31020JW01248

w środku mocno zużyty, za to bagażnik i zestaw narzędzi jak nówka

silnik czysty w sumie jak w każdym komisie

z plusów szyberdach, z minusów klima manualna (choć w sumie nie wiem czy to akurat wada), z plusów jeszcze w miarę świeże oponki - rocznik 2011

2. e46 323 Ci - LINK - WBABM31020EZ60868

od pierwszego właściciela, rocznik 1944 wg brief, całkiem dobry stan

w bagażniku chlew, ale do ogarnięcia, opony stare - 2006 rok, w tej cenie komplet kół zimowych

3. e46 320 Ci - LINK - WBABM11080JK02450

odchodzą uszczelki te jasne na górze drzwi, drzwi pasażera od dołu zaatakowane przez korozję, opony z 2005 roku

to tak na szybko to co obejrzałem blisko

jutro wybieram się obejrzeć TEGO zamulacza biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak mało

> ile 7?

Zdziwko?Po prostu 159 to ciężki ryjący przodem baton. zlosnik.gifok.gif

Co do autora wątku jak ma być 3-er to ten egzemplarz wygląda nieźle(na jednym zdjęciu wydaje mi się,że ma otwartą maskę) oraz jeszcze z niskim przebiegiem srebrna. Jak kupisz zadbany egzemplarz będziesz mega zadowolony,ja po półtora roku użytkowania nadal z czystą przyjemnością prowadzę E46,bardzo dobrze mi się jeździ po łukach na m-pakietowym zawieszeniu a RWD(to moje pierwsze) po wyłączeniu DSCII pozwala na pośwriowanie również latem. oink.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no z 1,5t będzie, niecałe chyba

Wydaje mi się,że chyba nieco więcej.Moje E46 Touring z M57 na pokładzie waży 1690kg,przynajmniej tyle jest wpisane w dowodzie rejestracyjnym. ok.gif

Edit: Sprawdziłem z ciekawości,E39 M57 z manulną skrzynią biegów waży 1625kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zamulacza sobie odpusc, nikt tego poźniej nie kupi...

jeśli bym go kupił to został by ze mną na dłużej a może i dożywotnio

no ale skoro mówicie, że zamulacz to odpuszczę

przejadę się w każdym razie chociaż po to żeby zobaczyć co i jak

raczej z ciekawości i dlatego, że mam blisko

> szukaj 3er z duzym motorem - sam wiesz, ze jesli ciezko znaleźć znaczy jest na to podaż

czy 323 to względnie duży motor?

czy jest w ogóle sens zwraca uwagę na 323/325/328 skoro w sumie jedyne co mi polecacie to 330

swoją drogą trochę się to 330 mija z moimi założeniami budżetowymi

dobra, kilka pytań jeszcze:

- czy jest sens w ogóle patrzeć na auta z LPG? czy z definicji gaz w becie to zło świadczące o tym, że właściciel skąpił na auto? zakładamy, że instalka porządna a nie jakiś drut

- czy manualna klima w e46 (którą widuję nawet z większymi silnikami) z definicji będzie sprawiać mniej problemów ze względu na prostszą budowę?

- czy pierwsze roczniki e46 miały jakieś wady wieku dziecięcego przez co trzeba się och wystrzegać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 728i waży 1670kg (moja e39 touring z tym silnikiem i z automatem ciut lżejsza jest)

1625 kg waży moje obecne auto - VC kombi ze 150 konnym dieslem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do autora wątku jak ma być 3-er to ten egzemplarz wygląda nieźle(na jednym zdjęciu wydaje mi

> się,że ma otwartą maskę) oraz jeszcze z niskim przebiegiem srebrna. Jak kupisz zadbany

> egzemplarz będziesz mega zadowolony,

wiem że tak więc szukam, na razie blisko domu (tak do 150km)

nie uśmiecha mi się zrobić 300km w jedną stronę tylko żeby zobaczyć, że ktoś chce mi wcisnąć szrot

> ja po półtora roku użytkowania nadal z czystą

> przyjemnością prowadzę E46,bardzo dobrze mi się jeździ po łukach na m-pakietowym zawieszeniu a

> RWD(to moje pierwsze) po wyłączeniu DSCII pozwala na pośwriowanie również latem.

u mnie by było pierwsze choć niekoniecznie

jak śmigałem Jeepem to miałem RWD zanim się przód nie dopiął biglaugh.gif

co masz u siebie za silnik i jaki rocznik?

jeśli w poniedziałek bym potwierdził historię serwisową to w sumie na obecną chwilę najsensowniej wygląda ta 323Ci srebrna co ją oglądałem

poza tym tam jest ten plus, że mógłbym im zostawić Vectrę w rozliczeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jest w ogóle sens zwraca uwagę na 323/325/328 skoro w sumie jedyne co mi polecacie to 330

> swoją drogą trochę się to 330 mija z moimi założeniami budżetowymi

Wszystkie 6 cyl maja podobne spalanie, przy czym 330 z m54 na pokladzie oferuje najwiecej - 300nm momentu, przepustnica elektroniczna, podwojny vanos itd - jednoczesnie w porownaniu z m52b28 jest bardziej awaryjny i chleje olej...

> dobra, kilka pytań jeszcze:

> - czy jest sens w ogóle patrzeć na auta z LPG? czy z definicji gaz w becie to zło świadczące o

> tym, że właściciel skąpił na auto? zakładamy, że instalka porządna a nie jakiś drut

Ja kupilem poprzednia 530i z lpg na pokladzie, i bardzo sobie chwalilem takie rozwiazanie. Jedyny problem to trafic cos w czym instalka dziala dobrze i nie zostala zalozona wlasnie jak piszesz "na druta"

> - czy manualna klima w e46 (którą widuję nawet z większymi silnikami) z definicji będzie sprawiać

> mniej problemów ze względu na prostszą budowę?

Problemow praktycznie brak zarowno przy klimatroniku jak i manualu.

> - czy pierwsze roczniki e46 miały jakieś wady wieku dziecięcego przez co trzeba się och

> wystrzegać?

Teoretycznie nie, ale praktycznie wady te wynikac beda z wyeksploatowania - czyli np pekajaca podloga w mocowaniu wózka tylnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystkie 6 cyl maja podobne spalanie, przy czym 330 z m54 na pokladzie oferuje najwiecej - 300nm

> momentu, przepustnica elektroniczna, podwojny vanos itd - jednoczesnie w porownaniu z m52b28

> jest bardziej awaryjny i chleje olej...

to jeśli mam ryzykować awaryjnością te 38KM więcej w stosunku do 328 to chyba odpuszczę

a vanos może sprawiać jakieś problemy?

> Problemow praktycznie brak zarowno przy klimatroniku jak i manualu.

> Teoretycznie nie, ale praktycznie wady te wynikac beda z wyeksploatowania - czyli np pekajaca

> podloga w mocowaniu wózka tylnego

czytałem coś o tym

generalnie jak na razie na czele jest ta srebrna 323 co ją wyżej wrzucałem

od pierwszego właściciela z potwierdzoną historią serwisową

w sumie to już sam nie wiem co robić

nawet na e36 zacząłem patrzeć (byle by miała kontrolę trakcji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jeśli mam ryzykować awaryjnością te 38KM więcej w stosunku do 328 to chyba odpuszczę

> a vanos może sprawiać jakieś problemy?

> czytałem coś o tym

> generalnie jak na razie na czele jest ta srebrna 323 co ją wyżej wrzucałem

> od pierwszego właściciela z potwierdzoną historią serwisową

> w sumie to już sam nie wiem co robić

> nawet na e36 zacząłem patrzeć (byle by miała kontrolę trakcji)

2.8 robisz na 210-220km poprzez zmiane kolektora dolotowego a czesto sa wiele tansze niz 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a vanos może sprawiać jakieś problemy?

Sprawia, przy wiekszych przebiegach lubi grzechotać, lubią padać uszczelnienia (brak mocy do 3tys obr). Rozwiazaniem jest regeneracja - prosta sprawa bez rozpinania rozrządu, koszt kilkaset zł.

> nawet na e36 zacząłem patrzeć (byle by miała kontrolę trakcji)

e36 odpuśc, to juz dinozaur pod wzgledem technologicznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.8 robisz na 210-220km poprzez zmiane kolektora dolotowego a czesto sa wiele tansze niz 3.0

seria panie tylko

jeśli będę chciał więcej mocy pewnie kupię mocniejsze auto

w każdym razie to moje zdanie na dzień dzisiejszy biglaugh.gif

i nie jest powiedziane, że się kiedyś nie zmieni biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie wolisz zchipsowac VC? Mialbys ze 180KM w dieslu.

ten diesel to słowo klucz

mogę zrobić chipa, ale żeby było to zrobione z głową bym musiał od razu robić cały duży przegląd silnika, a to już kosztowo nie wychodzi tak różowo

ja wiem, że można zrobić program za kilkaset złotych, ale to nie o to chodzi

trzeba w końcu robić z głową jeśli chce się dłużej pojeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chcesz dupowoza czy coś do zabawy?

ja wiem, że się nie da ale takie dwa w jednym biglaugh.gif

> Ja aktualnie szukam e36 z silnikiem 2.8 M52B28. Ewentualnie czegoś słabszego aby go przeswapować na

> taki silnik.

> Cel - tylko i wyłącznie zabawa plus jakieś pojeżdżawki.

oprócz BMW myślę jeszcze o wolnossącym Subaru

bo raczej powrót do full size 4x4 na razie odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja wiem, że się nie da ale takie dwa w jednym

> oprócz BMW myślę jeszcze o wolnossącym Subaru

> bo raczej powrót do full size 4x4 na razie odpada

Ja na razie jeszcze szukam "dresowoza" smile.gif

Części tanie i jest ich w bród, można znaleźć samochód w bardzo niskich pieniądzach ze względu na dużą podaż. Przeważają niestety zmęczone egzemplarze z diodami i spojlerami sick.gif

Na razie jeszcze szukam ale skłaniam się ku 1.6 lub 1.8 do swapu - są mniej zniszczone bo domorosły ścigant nie kupuje takiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja na razie jeszcze szukam "dresowoza"

> Części tanie i jest ich w bród, można znaleźć samochód w bardzo niskich pieniądzach ze względu na

> dużą podaż. Przeważają niestety zmęczone egzemplarze z diodami i spojlerami

> Na razie jeszcze szukam ale skłaniam się ku 1.6 lub 1.8 do swapu - są mniej zniszczone bo domorosły

> ścigant nie kupuje takiego...

a w jaki budżet celujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten diesel to słowo klucz

> mogę zrobić chipa, ale żeby było to zrobione z głową bym musiał od razu robić cały duży przegląd

> silnika, a to już kosztowo nie wychodzi tak różowo

> ja wiem, że można zrobić program za kilkaset złotych, ale to nie o to chodzi

> trzeba w końcu robić z głową jeśli chce się dłużej pojeździć

Mam dobry namiar na Warszawe - 1700 zl chip. Myslisz ze jak kupisz BMW to nie bedziesz musial go ogarnac? W VC wiesz co masz w nowym aucie to niestety loteria.... Ponadto kupisz bez gazu a bedziesz chcial zalozyc dobra instalacje u porzadnego gazownika potrzebujesz 4000 za 6 cylindrow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> seria panie tylko

> jeśli będę chciał więcej mocy pewnie kupię mocniejsze auto

> w każdym razie to moje zdanie na dzień dzisiejszy

> i nie jest powiedziane, że się kiedyś nie zmieni

ale to jest seria 323 i 328 sa fabrycznie zdlawione smile.gif wiec mozna by taki zabieg nazwac powrotem do "seri" grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> doczytaj, prownaj wykresy, bo 20km wiecej jest na wyzszych obr ale jest tez mniej Nm na nizszych

> obr

Samochód ma być do jesienno-zimowych szaleństw, oraz do kilku pojeżdżawek i szkoleń rajdowych (np to co dexter organizował), moc w górnym zakresie obrotów się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.