karax Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 ale w sumie sam nie wiem czego chcę patrzę zarówno na e36, e46 jak i e39 teraz fajną znalazłem http://otomoto.pl/bmw-520-C29544480.html jest sens w ogóle się tym silnikiem interesować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > ale w sumie sam nie wiem czego chcę > patrzę zarówno na e36, e46 jak i e39 teraz fajną znalazłem > http://otomoto.pl/bmw-520-C29544480.html > jest sens w ogóle się tym silnikiem interesować? nie w 5tce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > nie w 5tce i to jeszcze z automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > jest sens w ogóle się tym silnikiem interesować? do wygodnego zamulania ewentualnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Polecam coś takiego. Do sprawnego przemieszczania się już wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 traf 325i, 328i, 330i i bedziesz bardzo spełniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > nie w 5tce znaczy będzie wolno i kosztownie (patrząc na spalanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > do wygodnego zamulania ewentualnie tak odkąd wyłapałem mandat nawet teściowa się dziwi co ja tak wolno jeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > znaczy będzie wolno i kosztownie (patrząc na spalanie) będzie wolno i kosztownie niewspółmiernie do parametrów motoru pszę Pana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > traf 325i, 328i, 330i i bedziesz bardzo spełniony no właśnie, słowo klucz - traf oglądałem dziś w sumie trzy auta: 1. e46 325 Ci - LINK - WBABN31020JW01248 w środku mocno zużyty, za to bagażnik i zestaw narzędzi jak nówka silnik czysty w sumie jak w każdym komisie z plusów szyberdach, z minusów klima manualna (choć w sumie nie wiem czy to akurat wada), z plusów jeszcze w miarę świeże oponki - rocznik 2011 2. e46 323 Ci - LINK - WBABM31020EZ60868 od pierwszego właściciela, rocznik 1944 wg brief, całkiem dobry stan w bagażniku chlew, ale do ogarnięcia, opony stare - 2006 rok, w tej cenie komplet kół zimowych 3. e46 320 Ci - LINK - WBABM11080JK02450 odchodzą uszczelki te jasne na górze drzwi, drzwi pasażera od dołu zaatakowane przez korozję, opony z 2005 roku to tak na szybko to co obejrzałem blisko jutro wybieram się obejrzeć TEGO zamulacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > będzie wolno i kosztownie niewspółmiernie do parametrów motoru pszę Pana. wrzucę gaz - będzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 zamulacza sobie odpusc, nikt tego poźniej nie kupi... szukaj 3er z duzym motorem - sam wiesz, ze jesli ciezko znaleźć znaczy jest na to podaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > Polecam coś takiego. Do sprawnego przemieszczania się już wystarczy. Ten przebieg to oryginał? Ile waży taka piątka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > Ten przebieg to oryginał? > Ile waży taka piątka? no z 1,5t będzie, niecałe chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > no z 1,5t będzie, niecałe chyba tak mało ile 7? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > tak mało > ile 7? 728i waży 1670kg (moja e39 touring z tym silnikiem i z automatem ciut lżejsza jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > tak mało > ile 7? Zdziwko?Po prostu 159 to ciężki ryjący przodem baton. Co do autora wątku jak ma być 3-er to ten egzemplarz wygląda nieźle(na jednym zdjęciu wydaje mi się,że ma otwartą maskę) oraz jeszcze z niskim przebiegiem srebrna. Jak kupisz zadbany egzemplarz będziesz mega zadowolony,ja po półtora roku użytkowania nadal z czystą przyjemnością prowadzę E46,bardzo dobrze mi się jeździ po łukach na m-pakietowym zawieszeniu a RWD(to moje pierwsze) po wyłączeniu DSCII pozwala na pośwriowanie również latem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > no z 1,5t będzie, niecałe chyba Wydaje mi się,że chyba nieco więcej.Moje E46 Touring z M57 na pokładzie waży 1690kg,przynajmniej tyle jest wpisane w dowodzie rejestracyjnym. Edit: Sprawdziłem z ciekawości,E39 M57 z manulną skrzynią biegów waży 1625kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > 728i waży 1670kg (moja e39 touring z tym silnikiem i z automatem ciut lżejsza jest) myślałem że więcej. już nie zaśmiecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > Zdziwko?Po prostu 159 to ciężki ryjący przodem baton. tylko na tyle cie stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > tylko na tyle cie stać? Nie rozumiem pytania?Stać mnie na więcej,ale chyba nie zaprzeczysz,że 159 z najcięższym możliwym silnikiem 2,4mjtd nie jest mega podsterowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > Nie rozumiem pytania?Stać mnie na więcej,ale chyba nie zaprzeczysz,że 159 z najcięższym możliwym > silnikiem 2,4mjtd nie jest mega podsterowne. Nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > ale w sumie sam nie wiem czego chcę > patrzę zarówno na e36, e46 jak i e39 teraz fajną znalazłem > http://otomoto.pl/bmw-520-C29544480.html > jest sens w ogóle się tym silnikiem interesować? Za takie pieniądze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > zamulacza sobie odpusc, nikt tego poźniej nie kupi... jeśli bym go kupił to został by ze mną na dłużej a może i dożywotnio no ale skoro mówicie, że zamulacz to odpuszczę przejadę się w każdym razie chociaż po to żeby zobaczyć co i jak raczej z ciekawości i dlatego, że mam blisko > szukaj 3er z duzym motorem - sam wiesz, ze jesli ciezko znaleźć znaczy jest na to podaż czy 323 to względnie duży motor? czy jest w ogóle sens zwraca uwagę na 323/325/328 skoro w sumie jedyne co mi polecacie to 330 swoją drogą trochę się to 330 mija z moimi założeniami budżetowymi dobra, kilka pytań jeszcze: - czy jest sens w ogóle patrzeć na auta z LPG? czy z definicji gaz w becie to zło świadczące o tym, że właściciel skąpił na auto? zakładamy, że instalka porządna a nie jakiś drut - czy manualna klima w e46 (którą widuję nawet z większymi silnikami) z definicji będzie sprawiać mniej problemów ze względu na prostszą budowę? - czy pierwsze roczniki e46 miały jakieś wady wieku dziecięcego przez co trzeba się och wystrzegać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > 728i waży 1670kg (moja e39 touring z tym silnikiem i z automatem ciut lżejsza jest) 1625 kg waży moje obecne auto - VC kombi ze 150 konnym dieslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > Co do autora wątku jak ma być 3-er to ten egzemplarz wygląda nieźle(na jednym zdjęciu wydaje mi > się,że ma otwartą maskę) oraz jeszcze z niskim przebiegiem srebrna. Jak kupisz zadbany > egzemplarz będziesz mega zadowolony, wiem że tak więc szukam, na razie blisko domu (tak do 150km) nie uśmiecha mi się zrobić 300km w jedną stronę tylko żeby zobaczyć, że ktoś chce mi wcisnąć szrot > ja po półtora roku użytkowania nadal z czystą > przyjemnością prowadzę E46,bardzo dobrze mi się jeździ po łukach na m-pakietowym zawieszeniu a > RWD(to moje pierwsze) po wyłączeniu DSCII pozwala na pośwriowanie również latem. u mnie by było pierwsze choć niekoniecznie jak śmigałem Jeepem to miałem RWD zanim się przód nie dopiął co masz u siebie za silnik i jaki rocznik? jeśli w poniedziałek bym potwierdził historię serwisową to w sumie na obecną chwilę najsensowniej wygląda ta 323Ci srebrna co ją oglądałem poza tym tam jest ten plus, że mógłbym im zostawić Vectrę w rozliczeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > czy jest w ogóle sens zwraca uwagę na 323/325/328 skoro w sumie jedyne co mi polecacie to 330 > swoją drogą trochę się to 330 mija z moimi założeniami budżetowymi Wszystkie 6 cyl maja podobne spalanie, przy czym 330 z m54 na pokladzie oferuje najwiecej - 300nm momentu, przepustnica elektroniczna, podwojny vanos itd - jednoczesnie w porownaniu z m52b28 jest bardziej awaryjny i chleje olej... > dobra, kilka pytań jeszcze: > - czy jest sens w ogóle patrzeć na auta z LPG? czy z definicji gaz w becie to zło świadczące o > tym, że właściciel skąpił na auto? zakładamy, że instalka porządna a nie jakiś drut Ja kupilem poprzednia 530i z lpg na pokladzie, i bardzo sobie chwalilem takie rozwiazanie. Jedyny problem to trafic cos w czym instalka dziala dobrze i nie zostala zalozona wlasnie jak piszesz "na druta" > - czy manualna klima w e46 (którą widuję nawet z większymi silnikami) z definicji będzie sprawiać > mniej problemów ze względu na prostszą budowę? Problemow praktycznie brak zarowno przy klimatroniku jak i manualu. > - czy pierwsze roczniki e46 miały jakieś wady wieku dziecięcego przez co trzeba się och > wystrzegać? Teoretycznie nie, ale praktycznie wady te wynikac beda z wyeksploatowania - czyli np pekajaca podloga w mocowaniu wózka tylnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > Wszystkie 6 cyl maja podobne spalanie, przy czym 330 z m54 na pokladzie oferuje najwiecej - 300nm > momentu, przepustnica elektroniczna, podwojny vanos itd - jednoczesnie w porownaniu z m52b28 > jest bardziej awaryjny i chleje olej... to jeśli mam ryzykować awaryjnością te 38KM więcej w stosunku do 328 to chyba odpuszczę a vanos może sprawiać jakieś problemy? > Problemow praktycznie brak zarowno przy klimatroniku jak i manualu. > Teoretycznie nie, ale praktycznie wady te wynikac beda z wyeksploatowania - czyli np pekajaca > podloga w mocowaniu wózka tylnego czytałem coś o tym generalnie jak na razie na czele jest ta srebrna 323 co ją wyżej wrzucałem od pierwszego właściciela z potwierdzoną historią serwisową w sumie to już sam nie wiem co robić nawet na e36 zacząłem patrzeć (byle by miała kontrolę trakcji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > to jeśli mam ryzykować awaryjnością te 38KM więcej w stosunku do 328 to chyba odpuszczę > a vanos może sprawiać jakieś problemy? > czytałem coś o tym > generalnie jak na razie na czele jest ta srebrna 323 co ją wyżej wrzucałem > od pierwszego właściciela z potwierdzoną historią serwisową > w sumie to już sam nie wiem co robić > nawet na e36 zacząłem patrzeć (byle by miała kontrolę trakcji) 2.8 robisz na 210-220km poprzez zmiane kolektora dolotowego a czesto sa wiele tansze niz 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 > ale w sumie sam nie wiem czego chcę > patrzę zarówno na e36, e46 jak i e39 teraz fajną znalazłem > http://otomoto.pl/bmw-520-C29544480.html > jest sens w ogóle się tym silnikiem interesować? A nie wolisz zchipsowac VC? Mialbys ze 180KM w dieslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > a vanos może sprawiać jakieś problemy? Sprawia, przy wiekszych przebiegach lubi grzechotać, lubią padać uszczelnienia (brak mocy do 3tys obr). Rozwiazaniem jest regeneracja - prosta sprawa bez rozpinania rozrządu, koszt kilkaset zł. > nawet na e36 zacząłem patrzeć (byle by miała kontrolę trakcji) e36 odpuśc, to juz dinozaur pod wzgledem technologicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 Chcesz dupowoza czy coś do zabawy? Ja aktualnie szukam e36 z silnikiem 2.8 M52B28. Ewentualnie czegoś słabszego aby go przeswapować na taki silnik. Cel - tylko i wyłącznie zabawa plus jakieś pojeżdżawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > 2.8 robisz na 210-220km poprzez zmiane kolektora dolotowego a czesto sa wiele tansze niz 3.0 seria panie tylko jeśli będę chciał więcej mocy pewnie kupię mocniejsze auto w każdym razie to moje zdanie na dzień dzisiejszy i nie jest powiedziane, że się kiedyś nie zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > A nie wolisz zchipsowac VC? Mialbys ze 180KM w dieslu. ten diesel to słowo klucz mogę zrobić chipa, ale żeby było to zrobione z głową bym musiał od razu robić cały duży przegląd silnika, a to już kosztowo nie wychodzi tak różowo ja wiem, że można zrobić program za kilkaset złotych, ale to nie o to chodzi trzeba w końcu robić z głową jeśli chce się dłużej pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Chcesz dupowoza czy coś do zabawy? ja wiem, że się nie da ale takie dwa w jednym > Ja aktualnie szukam e36 z silnikiem 2.8 M52B28. Ewentualnie czegoś słabszego aby go przeswapować na > taki silnik. > Cel - tylko i wyłącznie zabawa plus jakieś pojeżdżawki. oprócz BMW myślę jeszcze o wolnossącym Subaru bo raczej powrót do full size 4x4 na razie odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > ja wiem, że się nie da ale takie dwa w jednym > oprócz BMW myślę jeszcze o wolnossącym Subaru > bo raczej powrót do full size 4x4 na razie odpada Ja na razie jeszcze szukam "dresowoza" Części tanie i jest ich w bród, można znaleźć samochód w bardzo niskich pieniądzach ze względu na dużą podaż. Przeważają niestety zmęczone egzemplarze z diodami i spojlerami Na razie jeszcze szukam ale skłaniam się ku 1.6 lub 1.8 do swapu - są mniej zniszczone bo domorosły ścigant nie kupuje takiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Ja na razie jeszcze szukam "dresowoza" > Części tanie i jest ich w bród, można znaleźć samochód w bardzo niskich pieniądzach ze względu na > dużą podaż. Przeważają niestety zmęczone egzemplarze z diodami i spojlerami > Na razie jeszcze szukam ale skłaniam się ku 1.6 lub 1.8 do swapu - są mniej zniszczone bo domorosły > ścigant nie kupuje takiego... a w jaki budżet celujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > a w jaki budżet celujesz? Do 5-8tyś bym chciał wydać, jako, że auto będzie raczej do "zamęczenia". Plus ewentualne koszty swapu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Itor Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > ten diesel to słowo klucz > mogę zrobić chipa, ale żeby było to zrobione z głową bym musiał od razu robić cały duży przegląd > silnika, a to już kosztowo nie wychodzi tak różowo > ja wiem, że można zrobić program za kilkaset złotych, ale to nie o to chodzi > trzeba w końcu robić z głową jeśli chce się dłużej pojeździć Mam dobry namiar na Warszawe - 1700 zl chip. Myslisz ze jak kupisz BMW to nie bedziesz musial go ogarnac? W VC wiesz co masz w nowym aucie to niestety loteria.... Ponadto kupisz bez gazu a bedziesz chcial zalozyc dobra instalacje u porzadnego gazownika potrzebujesz 4000 za 6 cylindrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > seria panie tylko > jeśli będę chciał więcej mocy pewnie kupię mocniejsze auto > w każdym razie to moje zdanie na dzień dzisiejszy > i nie jest powiedziane, że się kiedyś nie zmieni ale to jest seria 323 i 328 sa fabrycznie zdlawione wiec mozna by taki zabieg nazwac powrotem do "seri" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > ale to jest seria 323 i 328 sa fabrycznie zdlawione wiec mozna by taki zabieg nazwac powrotem do > "seri" Co trzeba wymienić w 2.8 by uzyskać wyższą moc? Może doliczę to od razu do swapu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Co trzeba wymienić w 2.8 by uzyskać wyższą moc? > Może doliczę to od razu do swapu kolektor dolotowy z silnika m50b25 troche roboty jest ale 20 koni piechotą nie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > kolektor dolotowy z silnika m50b25 > troche roboty jest ale 20 koni piechotą nie chodzi Zainteresowałeś, muszę doczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > Zainteresowałeś, muszę doczytać doczytaj, prownaj wykresy, bo 20km wiecej jest na wyzszych obr ale jest tez mniej Nm na nizszych obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2013 > doczytaj, prownaj wykresy, bo 20km wiecej jest na wyzszych obr ale jest tez mniej Nm na nizszych > obr Samochód ma być do jesienno-zimowych szaleństw, oraz do kilku pojeżdżawek i szkoleń rajdowych (np to co dexter organizował), moc w górnym zakresie obrotów się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 bierz klasyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.