bartekgw1975 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Witam Wszystkich Mam pytanie i proszę o różne rozwiązania odnośnie klekoczącej na wolnych obrotach osłony kolektora. Wypaliły się w obrębie mocowania i nie można "dokręcic i odkręcić". Może zdjąć osłonę czy są jakieś objawy pracy silnika bez osłony w wątku wyżej temat nie został dogłębnie zgłębiony. A może można przyspawać (migomat itp) Proszę o pomoc w rozwiązaniu denerwującego grzechotania Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 > Witam Wszystkich Mam pytanie i proszę o różne rozwiązania odnośnie klekoczącej na wolnych > obrotach osłony kolektora. Wypaliły się w obrębie mocowania i nie można "dokręcic i odkręcić". > Może zdjąć osłonę czy są jakieś objawy pracy silnika bez osłony w wątku wyżej temat nie został > dogłębnie zgłębiony. A może można przyspawać (migomat itp) Proszę o pomoc w rozwiązaniu > denerwującego grzechotania > Pozdrawiam na pewno nie demontować osłony, wysoka temperatura może uszkodzić wentylator lub jego osłonę u mnie dało się wykręcić stare śruby i dałem duże okrągłe podkładki na wierzch z silikonem (czerwonym) i zrobiło się ciszej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekgw1975 Napisano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 okey ale jak odkrecic nakrętki skorodowane na maxa? Jedni piszą na gorąco inni na zimno??????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2013 Podgrzewasz palnikiem i odkręcasz. Wszelakie odrdzewiacze/penetratory nie dają rady i ukręcisz śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abel Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 Na gorącym silniku zanim ostygnie powinieneś odkrecic te śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > na pewno nie demontować osłony, wysoka temperatura może uszkodzić wentylator lub jego osłonę bez przesady mk1 nie miało osłony i nic się nie stopiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > bez przesady mk1 nie miało osłony i nic się nie stopiło Ale mk1 nie mialo tam katalizatora, a ten potrafi sie porzadnie nagrzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Napisano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2013 > bez przesady mk1 nie miało osłony i nic się nie stopiło to po co w Punto 2 FL dali tę osłonę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.