tygrysek86 Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 macie jakieś sprawdzone instalacje?? na co zwrócić uwagę przy wyborze instalacji do tego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 stag 300-6 isa2 acr01 x2 lub ac ten czerwony r02 hana x6 butla wielozaworem do tylu i mozna latac jak sie nie znasz to nie zwrocisz na wiele uwagi wazne jest ustawienie co by adaptacja bmw nie rozwalala map za chwile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > stag 300-6 isa2 > acr01 x2 lub ac ten czerwony r02 > hana x6 > butla wielozaworem do tylu i mozna latac > jak sie nie znasz to nie zwrocisz na wiele uwagi > wazne jest ustawienie co by adaptacja bmw nie rozwalala map za chwile Jak ma sie adaptacja nie rozjezdzac, to moze jakis stabilniejszy cisnieniowo reduktor silver z poprawionym trzpieniem bedzie git, albo gold, zreszta nawet dwie alaski beda lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Jak ma sie adaptacja nie rozjezdzac, to moze jakis stabilniejszy cisnieniowo reduktor silver z > poprawionym trzpieniem bedzie git, albo gold, zreszta nawet dwie alaski beda lepsze Znaczy że alaska ma być lepsza od AC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Znaczy że alaska ma być lepsza od AC ? Montuje to na codzien, ile by razy nie poprawiali ac to i tak nie idzie ustawic cisnienia, zdarzaja sie egzemplarze ktore dzialaja, ale cala reszta to porazka, ustawiasz 1,25 jedziesz kilometr i masz 1,05 itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Montuje to na codzien, ile by razy nie poprawiali ac to i tak nie idzie ustawic cisnienia, zdarzaja > sie egzemplarze ktore dzialaja, ale cala reszta to porazka, ustawiasz 1,25 jedziesz kilometr i > masz 1,05 itd... w tej cenie nie ma chyba idealnego red. kazdy albo wymaga poprawki na starcie albo po pewnym czasie alaska tez nie jest idealna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > w tej cenie nie ma chyba idealnego red. kazdy albo wymaga poprawki na starcie albo po pewnym czasie > alaska tez nie jest idealna Nie jest, ale jezdza tego tysiace i nie ma z nimi praktycznie problemu, nie chce dyskutowac ani nikomu dopiekac, fakty sa takie a nie inne, jako ze mam z tym stycznosc na codzien moge sie wypowiedziec jak to wyglada z pozycji montera. Wystarczy poczytac lpg forum, jest tam epopeja na temat reduktorow ac. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Nie jest, ale jezdza tego tysiace i nie ma z nimi praktycznie problemu, nie chce dyskutowac ani > nikomu dopiekac, fakty sa takie a nie inne, jako ze mam z tym stycznosc na codzien moge sie > wypowiedziec jak to wyglada z pozycji montera. Wystarczy poczytac lpg forum, jest tam epopeja > na temat reduktorow ac. > Pozdrawiam to ile powinna kosztować taka instalacja LPG ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > macie jakieś sprawdzone instalacje?? > na co zwrócić uwagę przy wyborze instalacji do tego silnika? Mialem 530i (m54) z instalcja Prins - po wymianie reduktora (fabrycznie wadliwy, padl po kilkudziesieciu tys) na Gurtnera (franckuski) chodziło to przepieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > alaska tez nie jest idealna Alaska jest bardzo dobrym reduktorem. Tylko zwykle się od niej za dużo wymaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Alaska jest bardzo dobrym reduktorem. Tylko zwykle się od niej za dużo wymaga. czasem pusci cos podcisnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > czasem pusci cos podcisnieniem To się raczej rzadko zdarza. Problemem jest raczej to, że pakują ją do za mocnych samochodów w zestawie druciarza (czerwone waldemary + Alaska) i zwyczajnie nie wyrabia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > To się raczej rzadko zdarza. Problemem jest raczej to, że pakują ją do za mocnych samochodów w > zestawie druciarza (czerwone waldemary + Alaska) i zwyczajnie nie wyrabia. kiedys kupilem vr6 i oczywiscie byl na takim zestawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > to ile powinna kosztować taka instalacja LPG ?? Przyłączam się do pytania. Ile mniej więcej za taką instalację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Jakieś 3,5 tyś za Staga 300. Ten silnik ma Valvetronic? Jeśli tak to Landi Renzo Omegas za jakieś 4,5-5 tyś byłby lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > stag 300-6 isa2 > acr01 x2 lub ac ten czerwony r02 > hana x6 > butla wielozaworem do tylu i mozna latac > jak sie nie znasz to nie zwrocisz na wiele uwagi > wazne jest ustawienie co by adaptacja bmw nie rozwalala map za chwile jeszcze wielozawór super lub extra i miedz 8mm lub faro 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Jakieś 3,5 tyś za Staga 300. Ten silnik ma Valvetronic? Jeśli tak to Landi Renzo Omegas za jakieś > 4,5-5 tyś byłby lepszy Jeżeli jest w silniku valvetronic to co poza stalym podciśnieniem w kolektorze dolotowym jest istotne z punktu doboru komponentów instalacji LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Jeżeli jest w silniku valvetronic to co poza stalym podciśnieniem w kolektorze dolotowym jest > istotne z punktu doboru komponentów instalacji LPG? Wszystko jest istotne. Podstawa to reduktor i wtryski dobrane do mocy oraz zasilenie ich gazem przez odpowiedniej średnicy rurkę i wielozawór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Września 2013 Udostępnij Napisano 1 Września 2013 > Wszystko jest istotne. Podstawa to reduktor i wtryski dobrane do mocy oraz zasilenie ich gazem > przez odpowiedniej średnicy rurkę i wielozawór. Czyli standard jeżeli ktoś chce zamontować dobrą, a nie tanią instalację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.