spavatch Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 Na ktorejs z naszych klubowych stron, zdaje sie ze team.fiatuno.pl, byla rozpiska dlugosci przewodow hamulcowych. Niestety strona przepadla. Czy ktos ma gdzies zanotowane te dlugosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 13 Września 2013 Udostępnij Napisano 13 Września 2013 > Na ktorejs z naszych klubowych stron, zdaje sie ze team.fiatuno.pl, byla rozpiska dlugosci > przewodow hamulcowych. Niestety strona przepadla. > Czy ktos ma gdzies zanotowane te dlugosci? http://www.unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=8829 Quote: Może się komuś przyda ile mają dane przewody długości: Typ złączki|Długość mm|Typ złączki 1) 105| 550| 105 2) 105| 1200| 105 3) 105| 1350| 105 4) 105| 450| 105 5) 105| 2800| 105 6) 105| 1400| 105 1) Lewy przód (pompa - koło) 2) Prawy przód (pompa - koło) 3) Lewy tył ( koło - trójnik ) 4) Prawy tył (koło - trójnik) 5) Tylny główny (pompa - korektor siły hamowania) 6) Tylny środkowy (kolektor siły hamowania - przewód gumowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > http://www.unofani.eev.pl/viewtopic.php?t=8829 > Quote: > Może się komuś przyda ile mają dane przewody długości: > Typ złączki|Długość mm|Typ złączki > 1) 105| 550| 105 > 2) 105| 1200| 105 > 3) 105| 1350| 105 > 4) 105| 450| 105 > 5) 105| 2800| 105 > 6) 105| 1400| 105 > 1) Lewy przód (pompa - koło) > 2) Prawy przód (pompa - koło) > 3) Lewy tył ( koło - trójnik ) > 4) Prawy tył (koło - trójnik) > 5) Tylny główny (pompa - korektor siły hamowania) > 6) Tylny środkowy (kolektor siły hamowania - przewód gumowy) W długości pozycji 6 jest ewidentnie błąd, nie ma tam gumowego przewodu długości 140 cm, być może ma 14 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > W długości pozycji 6 jest ewidentnie błąd, nie ma tam gumowego przewodu długości 140 cm, być może > ma 14 cm. Oj nie czytamy ze zrozumieniem... Przyznam się że po Tobie się tego nie spodziewałem. Opis mówi pomiędzy którymi elementami się ten przewód znajduje. W tym przypadku chodzi o sztywny przewód pomiędzy korektorem siły hamowania a elastycznym przewodem hamulcowym (gumowym). pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 > Oj nie czytamy ze zrozumieniem... > Przyznam się że po Tobie się tego nie spodziewałem. > Opis mówi pomiędzy którymi elementami się ten przewód znajduje. > W tym przypadku chodzi o sztywny przewód pomiędzy korektorem siły hamowania a elastycznym przewodem > hamulcowym (gumowym). > pozdr OK, jasne, to wytnij może nasze wypowiedzi, żeby nie śmieciły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi84 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 Odświeże stary temat bo potrzebuje podpowiedzi otóż chce wymienić przewody twarde z tyłu od korektora do samych zacisków bo dziś zauważyłem przy ściąganiu kół że osłonka już wydrapana a pod spodem ruda na przewodzie. Chciałbym też się dowiedzieć jak to jest z przewodami i korektorem na tył ... z pompy wychodzą dwa przewody do tyłu do korektora tak (zasilanie i powrót ? lub jeden ?) a za korektorem jest trójnik rodzielający własnie na lewe i prawe koło ? Czy korektor już jest tym trójnikiem ? Na allegro jest jedna jedyna aukcja z takimi przewodami z opisu 3 i 4 więc to są te przewody o które mi chodzi ? http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-przewod-hamulcowy-fiat-uno-i4659504821.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > Odświeże stary temat bo potrzebuje podpowiedzi otóż chce wymienić przewody twarde z tyłu od > korektora do samych zacisków bo dziś zauważyłem przy ściąganiu kół że osłonka już wydrapana a > pod spodem ruda na przewodzie. > Chciałbym też się dowiedzieć jak to jest z przewodami i korektorem na tył ... z pompy wychodzą dwa > przewody do tyłu do korektora tak (zasilanie i powrót ? lub jeden ?) a za korektorem jest > trójnik rodzielający własnie na lewe i prawe koło ? Czy korektor już jest tym trójnikiem ? > Na allegro jest jedna jedyna aukcja z takimi przewodami z opisu 3 i 4 więc to są te przewody o > które mi chodzi ? > http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-przewod-hamulcowy-fiat-uno-i4659504821.html Pompa - lewy przód - prawy przód - korektor Korektor - przewód gumowy - trójnik - lewy tył - prawy tył Na aukcji masz przewody od trójnika na belce do tylnych kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > Odświeże stary temat bo potrzebuje podpowiedzi otóż chce wymienić przewody twarde z tyłu od > korektora do samych zacisków bo dziś zauważyłem przy ściąganiu kół że osłonka już wydrapana a > pod spodem ruda na przewodzie. > Chciałbym też się dowiedzieć jak to jest z przewodami i korektorem na tył ... z pompy wychodzą dwa > przewody do tyłu do korektora tak (zasilanie i powrót ? lub jeden ?) a za korektorem jest > trójnik rodzielający własnie na lewe i prawe koło ? Czy korektor już jest tym trójnikiem ? > Na allegro jest jedna jedyna aukcja z takimi przewodami z opisu 3 i 4 więc to są te przewody o > które mi chodzi ? > http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-przewod-hamulcowy-fiat-uno-i4659504821.html O ile pamiętam, to u mnie dochodzi jeden przewód od pompy do korektora, a potem z korektora wychodzi jeden, który przez przewód elastyczny wchodzi na tylną belkę, tam jest trójnik i z niego idzie jeden przewód do koła lewego, a drugi do prawego. O, nawet na Elektrodzie schemat był: Tak że wydaje mi się, że przewody, do których dałeś link, to od trójnika do lewego i do prawego koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi84 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > Na aukcji masz przewody od trójnika na belce do tylnych kół. To w jaki sposób te przewody do trójnika się wymienia ? lutuje się przewody na twardy lut czy może na te zwykłe skrętki ? Nigdy wcześniej nie widziałem tego trójnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > To w jaki sposób te przewody do trójnika się wymienia ? lutuje się przewody na twardy lut czy może > na te zwykłe skrętki ? Nigdy wcześniej nie widziałem tego trójnika. Normalnie się wkręca http://allegro.pl/trojnik-przewodow-hamulcowych-fiat-uno-fabryczny-i4653652433.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi84 Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 Po zakupie węży nr 3 i 4 można powiedzieć że nr 4 jest chyba za długi o jakieś 15 do 25 cm. Dziś po ściągnięciu koła prawego tylnego zobaczyłem trójniczek przymocowany do belki/wachacza i okazuje się że 45 cm to zdyt długi kawałek. Między cylinderkiem a trónikiem jest jakieś zaledwie 20 do (na oko) 30 cm. No ale lepiej mieć dłuższy przewód niż krótszy to na warsztacie skrócą, zaprasują i będzie gitara. A co do przewodu tego między korektorem a trójnikiem (sztywny, na fotce) trzeba ściągać zbiornik paliwa aby go gdzieś tam poprowadzić/przymocować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > Po zakupie węży nr 3 i 4 można powiedzieć że nr 4 jest chyba za długi o jakieś 15 do 25 cm. > Dziś po ściągnięciu koła prawego tylnego zobaczyłem trójniczek przymocowany do belki/wachacza i > okazuje się że 45 cm to zdyt długi kawałek. Między cylinderkiem a trónikiem jest jakieś > zaledwie 20 do (na oko) 30 cm. > No ale lepiej mieć dłuższy przewód niż krótszy to na warsztacie skrócą, zaprasują i będzie gitara. > A co do przewodu tego między korektorem a trójnikiem (sztywny, na fotce) trzeba ściągać zbiornik > paliwa aby go gdzieś tam poprowadzić/przymocować ? U mnie za długi po prostu zwinęli w "cewkę". A nie pamiętam, żeby ściągali bak do mocowania tego drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suszpl Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 nie trzeba sciagac, ja rok temu wymienialem wszystkie sztywne przewody i nic nie musialem dodatkowo odkrecac i jak kolega wyzej napisal to wystarczy zawinac przewod i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 11 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2014 > nie trzeba sciagac, ja rok temu wymienialem wszystkie sztywne przewody i nic nie musialem dodatkowo > odkrecac i jak kolega wyzej napisal to wystarczy zawinac przewod i po sprawie Przecież można wziąć też urządzenie do zarabiania i skrócić zgodnie ze sztuką . Większość mechaników ma taki device . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suszpl Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Przecież można wziąć też urządzenie do zarabiania i skrócić zgodnie ze sztuką . Większość > mechaników ma taki device . to ja znam takich co nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 16 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2014 > to ja znam takich co nie mają No i moi też nie mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTechnic Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > to ja znam takich co nie mają Widzisz kiedyś w starych czasach na spotach unofanów dorabiałem takie przewody na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTechnic Napisano 17 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2014 > Widzisz kiedyś w starych czasach na spotach unofanów dorabiałem takie przewody na miejscu. Sprzęt kosztuje grosze a przydaje się czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.