jakubnow Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Witam mam cc z silnikiem 1.2 od punta I 1.2 73km. Obrobiona głowica kolektor 4-2-1 który szedł do tego silnika wszystko tak jak szlo. Wałek 866 dolot zrobiony zimne wszystko jest tak jak powinno mniej więcej być. Wiem ze jeszcze muszę zrobić całkowity przelot bo mam jeszcze środkowy no ale co dalej chce uzyskać chociaż ze 100 koni z tego silnika. Proszę was o podpowiedz tylko nie interesuje mnie turbo jak na razie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Lekki zamach i przede wszystkich zmień wałek na bardziej wyczynowy. Nie rób przelotu, bo będzie głośny i zmieni się charakterystyka momentu. To też zależy czy chcesz kręcić do odcięcia czy jeździć w średnim zakresie obrotów. Ale z drugiej strony przy lekkim zamachu i tak będziesz kręcił wysoko. Poza tym musisz to wystroić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EmilSTo Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Uzyskanie 100KM nie bedzie łatwą sprawą. Tak jak pisze mój poprzednik ostry wałek, duża przepustnica, kolektor rurowy zamiast żeliwnego, ewentualnie customowy kolektor dolotowy plus porządne strojenie i może się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubnow Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Lekki zamach i przede wszystkich zmień wałek na bardziej wyczynowy. Nie rób przelotu, bo będzie > głośny i zmieni się charakterystyka momentu. To też zależy czy chcesz kręcić do odcięcia czy > jeździć w średnim zakresie obrotów. Ale z drugiej strony przy lekkim zamachu i tak będziesz > kręcił wysoko. Poza tym musisz to wystroić. Max kręcę do 6 tys bo więcej się nie opłaca szkoda silnika a po drugie nie ciągnie tak jak trzeba. No ten wałek ale jaki wiesz może dokładniej ? Ten zamach tez nie jestem pewien co do tego miałem to robić no ale czytałem ze to jest nie opłacalne i tylko szkodzi np wolne obroty. A z tym wystrojeniem to chodzi o mapy rozumiem ? Dzięki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubnow Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Uzyskanie 100KM nie bedzie łatwą sprawą. Tak jak pisze mój poprzednik ostry wałek, duża > przepustnica, kolektor rurowy zamiast żeliwnego, ewentualnie customowy kolektor dolotowy plus > porządne strojenie i może się uda Duża przepustnica czyli z innego auta czy rozwiercona ? tez słyszałem ze jak się rozwierci to też są jaja z tym żeby to chodziło jak powinno Ten kolektor customowy to jaki bo nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Duża przepustnica czyli z innego auta czy rozwiercona ? tez słyszałem ze jak się rozwierci to też > są jaja z tym żeby to chodziło jak powinno Ten kolektor customowy to jaki bo nie wiem kurde koles rozbrajasz mnie na starcie. chcesz dlubac silnik, zeby miec 100 koni, czy miec bezawaryjna wygode?? bo jedno z drugim ciezko czasem polaczyc. jak zalezy ci na kulturze pracy, to w n/a nie wycisniesz 100koni. > Max kręcę do 6 tys bo więcej się nie opłaca szkoda silnika a po drugie nie ciągnie tak jak trzeba. > No ten wałek ale jaki wiesz może dokładniej ? Ten zamach tez nie jestem pewien co do tego > miałem to robić no ale czytałem ze to jest nie opłacalne i tylko szkodzi np wolne obroty. A z > tym wystrojeniem to chodzi o mapy rozumiem ? Dzięki za odpowiedz. tu to samo co wyzej. jak ma byc moc w n/a to musza i byc obroty...lekki zamach tez...a ze sa problemy z jalowymi...normalne, a przy "kwadratowym" walku dopiero sie porobi na wolnych. musisz usiasc i sie zastanowic, czy zalezy ci na mocy, czy na kulturze pracy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 100km shamowane z 1.2. 8v to grube mody od głowicy zaczynając a częst na panewkach kończąc. To nie gran turismo-kupuje part'sy dodajesz i HP rośnie. Droga jest taka-zdrowy silnik-obróbka kompleksowa głowicy,kanałów zaworów,planowanie-wałek o sportowej charakterystyce-dolot, wydech z prawdziwym kolektorem 4-2-1, strojenie na hamownii...i 80-90km-przy ok. 7tys., moment z 2000obr. niżej będzie. Spalanie z 10l/100km i ciąg od 3-4, w zależności od charakterystyki. Ale da się.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Witam mam cc z silnikiem 1.2 od punta I 1.2 73km. Obrobiona głowica kolektor 4-2-1 który szedł do > tego silnika wszystko tak jak szlo. Wałek 866 dolot zrobiony zimne wszystko jest tak jak > powinno mniej więcej być. Wiem ze jeszcze muszę zrobić całkowity przelot bo mam jeszcze > środkowy no ale co dalej chce uzyskać chociaż ze 100 koni z tego silnika. Proszę was o > podpowiedz tylko nie interesuje mnie turbo jak na razie. Zmień wałek, bo na tym nie ma szans na 100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubnow Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > kurde koles rozbrajasz mnie na starcie. chcesz dlubac silnik, zeby miec 100 koni, czy miec > bezawaryjna wygode?? bo jedno z drugim ciezko czasem polaczyc. jak zalezy ci na kulturze > pracy, to w n/a nie wycisniesz 100koni. > tu to samo co wyzej. jak ma byc moc w n/a to musza i byc obroty...lekki zamach tez...a ze sa > problemy z jalowymi...normalne, a przy "kwadratowym" walku dopiero sie porobi na wolnych. > musisz usiasc i sie zastanowic, czy zalezy ci na mocy, czy na kulturze pracy... No ok nie zależy mi na równej pracy silnika i w ogóle. Ale z tego co wiem da się to zrobić żeby normalnie chodził. I chodzi mi tylko o to że jest kłopot z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Max kręcę do 6 tys bo więcej się nie opłaca szkoda silnika a po drugie nie ciągnie tak jak trzeba. > No ten wałek ale jaki wiesz może dokładniej ? Ten zamach tez nie jestem pewien co do tego > miałem to robić no ale czytałem ze to jest nie opłacalne i tylko szkodzi np wolne obroty. A z > tym wystrojeniem to chodzi o mapy rozumiem ? Dzięki za odpowiedz. Da sie 100Km i wcale silnik nie straci na kulturze Ja miałem 101Km shamowane na hamowni u p. Chojnackiego teraz mam przelot 270 tys to pewnie z 15 koni juz uciekło Co robiłem : Obróbka głowicy u Chojnackiego pakiet GTS czy GTX nie pamietam jak sie nazywał Wałek u p. Swiatka ze strojeniem Kolektor rurowy supersprinta i sportowy katalizator i dalej przelot fi50 , strumiennica dolotu p. Weglarskiego i dorobiony dolot ala Jankowy Przepustnica rozwiercana fi 42 nie całe chyba i przez jakis czas były wieksze wtryski ale spalanie było na poziomie 8 l przy normalnej jeżdzie wiec wróciłem do seryjnych wtrysków. Oczywiscie strojenie było po wszystkich modach. Auto od modyfikacji ma 270tys przelotu i odpukac nigdy mnie nie zwiodło jeżdze na codzienwolne obroty OK na serii wtryskach spalanie w trasie ok 6 l. w cyklu mieszanym 6,5 a czesto latam z przyczepa to ok 7-7,5 zalezy ile naładuje. Do tej pory raz umarła mi tylko UPG i sprzegło Teraz licze sie z tym ze to juz zbliża sie kres zycia silnika bo bierze olej i moc juz nie ta co da sie oddczuć ale na ok 10 lat od modyfikacji to jestem zadowolony Faktem jest ze miałem fabrycznioe mocna jednostke nawet dziwł sie p. Chojnacki bo przed modami miał 76KM a jak mówiłte silnik oscylowały w granicach 70-72KM i silnik był fabrycznie nowy nie zadna uzywka moze dlatego tez tak długo latam. Nie katuje go a filtry oleje itp zmieniam książkowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubnow Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > Da sie 100Km i wcale silnik nie straci na kulturze > Ja miałem 101Km shamowane na hamowni u p. Chojnackiego teraz mam przelot 270 tys to pewnie z 15 > koni juz uciekło > Co robiłem : > Obróbka głowicy u Chojnackiego pakiet GTS czy GTX nie pamietam jak sie nazywał Wałek u p. Swiatka > ze strojeniem Kolektor rurowy supersprinta i sportowy katalizator i dalej przelot fi50 , > strumiennica dolotu p. Weglarskiego i dorobiony dolot ala Jankowy Przepustnica rozwiercana fi > 42 nie całe chyba i przez jakis czas były wieksze wtryski ale spalanie było na poziomie 8 l > przy normalnej jeżdzie wiec wróciłem do seryjnych wtrysków. > Oczywiscie strojenie było po wszystkich modach. > Auto od modyfikacji ma 270tys przelotu i odpukac nigdy mnie nie zwiodło jeżdze na codzienwolne > obroty OK na serii wtryskach spalanie w trasie ok 6 l. w cyklu mieszanym 6,5 a czesto latam > z przyczepa to ok 7-7,5 zalezy ile naładuje. > Do tej pory raz umarła mi tylko UPG i sprzegło > Teraz licze sie z tym ze to juz zbliża sie kres zycia silnika bo bierze olej i moc juz nie ta co da > sie oddczuć ale na ok 10 lat od modyfikacji to jestem zadowolony > Faktem jest ze miałem fabrycznioe mocna jednostke nawet dziwł sie p. Chojnacki bo przed modami miał > 76KM a jak mówiłte silnik oscylowały w granicach 70-72KM i silnik był fabrycznie nowy nie > zadna uzywka moze dlatego tez tak długo latam. > Nie katuje go a filtry oleje itp zmieniam książkowo Dzięki wielkie za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jakubnow Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Wite ktoś może jaka przepustnica podchodzi do silnika 1.2 mpi z innego auta nie wiem brava albo coś jakaś większa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Wite ktoś może jaka przepustnica podchodzi do silnika 1.2 mpi z innego auta nie wiem brava albo > coś jakaś większa ? Gotowce słabo, niektórzy robią przejściówkę na tą od 1.6 albo rozwiert, do 42mm lub 45 z tulejowaniem, niegdyś kolega Psychik się tym trudnił, o ile dobrze pamiętam. Może Ci jest w stanie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Ciężka sprawa - zdrowy silnik, wyczyn wałek, ITB, strojenie. 100 pęknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 Przepustnica - 300 zł u kolegi bzyczek lekkie koło zamachowe od otoczaka - 200 obróbka głowicy od 1000 w górę Ostry wałek - od 400 Kolektor 4 w 1 - 600 Dobre strojenie no u huby - nie podpowiem i jak najbardziej 100 koni pęknie. Dolicz wszelkie uszczelki, płyny, no i na 95 oktanowym paliwie czy lpg nie pojeździsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > Wite ktoś może jaka przepustnica podchodzi do silnika 1.2 mpi z innego auta nie wiem brava albo > coś jakaś większa ? Uderz do kolegi Bzyczka ja mam od niego i naprawde dobrze zrobiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baden18 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 a jak mozna znalesc tego kolege,rowniez interesuje mnie inna przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 > a jak mozna znalesc tego kolege,rowniez interesuje mnie inna przepustnica klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baden18 Napisano 29 Września 2013 Udostępnij Napisano 29 Września 2013 dziekowac slicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.