jozek Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 kliken machen! jako szpece, interesuje mnie wsioo wsio czy silnik.osprzęt sprawia kłopoty jak z eksploatacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekd Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 Jeżdżę od prawie 1,5 roku 9-5, ale z roku 2003, kombi i z silnikiem 2.0t Generalnie kłopotów nie sprawił do tej pory (nie licząc zerwanego paska wielorowkowego, którego nie wymieniłem) Bardzo fajny, wygodny i przemyślany samochód. Nie wiem niestety nic na temat silnika 3.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 jak dla mnie to ten silnik to totalny niewypal, jest to oplowskie 3.0 z omegi do tego zalozone turbo ale tylko na 3 cylindry mialem 900ng z 2,5 v6 (konstrukcyjnie to samo) sypal sie co chwile, od sebie nie polecam, poszukaj czegos z niezawodnym 2.0/2.3t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > kliken machen! > jako szpece, interesuje mnie wsioo wsio > czy silnik.osprzęt sprawia kłopoty > jak z eksploatacja hehe, józuś widzę, że mamy podobny gust. Właśnie skończyłem oglądać ogłoszenia z 9-5 ale kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > jak dla mnie to ten silnik to totalny niewypal, jest to oplowskie 3.0 z omegi do tego zalozone > turbo ale tylko na 3 cylindry jeszcze takiego wynalazku nie widziałem, 3 cyl napędzały turbinę, która dmuchała 6 cyl czy też tylko 3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > jeszcze takiego wynalazku nie widziałem, 3 cyl napędzały turbinę, która dmuchała 6 cyl czy też > tylko 3? Turbina była pędzona z jednego kolektora, czyli tylko przez 3 cylindry. Doładowanie służyło w tym silniku jedynie poprawieniu przebiegu krzywej momentu - ciśnienie jest symboliczne, stąd mniejsza o 11KM moc w stosunku do wolnossącego odpowiednika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > jak dla mnie to ten silnik to totalny niewypal, jest to oplowskie 3.0 z omegi do tego zalozone > turbo ale tylko na 3 cylindry mialem 900ng z 2,5 v6 (konstrukcyjnie to samo) sypal sie co > chwile, od sebie nie polecam, poszukaj czegos z niezawodnym 2.0/2.3t Oplowskie 2.5 jest ciężkie do zabicia. 2.0/2.3t o wiele łatwiej uśmiercić, choćby przez zaniedbanie wymiany oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > kliken machen! > jako szpece, interesuje mnie wsioo wsio > czy silnik.osprzęt sprawia kłopoty > jak z eksploatacja Jeśli szukasz auta, które: - nie zaszufladkuje Cię jako posiadacza tak, jak Audi/BMW/Mercedes - zaoferuje Ci to, co w/w - pomimo bycia totalną kanapą da Ci pewność prowadzenia przy dużych prędkościach - jest podatne na łatwe zwiększanie mocy - nie boisz się mitów o niedostępności części - zrezygnujesz z 3.0 V6 t na rzecz 2.0t/2.3t (co ciekawe nie było w tym modelu wersji wolnossącej od początku produkcji, czyli od 16 lat... VW wpadł na ten trop całkiem niedawno i to z przygodami... ) - wiesz, że segment E, to segment E i nie kupisz np kompletu amortyzatorów za 300zł ...to znalazłeś Silniki Saabowskie na łańcuchu, który jednak warto wymienić po 250-300kkm, koszt ok 2000zł (trzeba wyciągać silnik). TRZEBA zmieniać olej co 7-8kkm, szczególnie po zmianie programu, która jest wyjątkowo łatwa. Zaraz po kupnie warto zmienić odmę i wężyki podciśnienia. Zaniedbane auto potrafi pochłonąć kupę siana, więc trzeba je sprawdzić na wszystkie strony przed zakupem. Aaa... Mechanicy od Saabów są specyficzni... Jak kupisz, to zrozumiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 tyle ze w v6 caly osprzet sie sypie, a co do oliwy to w tych starszych silnikach b204l i b234l nie bylo z tym problemu dopiero w nowszych b205l i b235l tam byl problem z odma i w skrajnych przypadkach zacieral sie 4-ty cyl. ja w swoim b204l zmienialem olej co 15kkm i bylo dobrze a troche tych km narobilem. (bardzo czeste trasy szczecin lodz) teraz mam b205l i puki co nie ma problemow z nim. tak swoja droga w 9-5byly b2x4l? czy tylko same "piatki" bo wiesz ze nie wiem do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 > tak swoja droga w 9-5byly b2x4l? czy tylko same "piatki" bo wiesz ze nie wiem do konca tylko piątki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 > tylko piątki Na którym saabowym forum się udzielasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Na którym saabowym forum się udzielasz ? Jestem na saabklub, ale napisałem może z 5 postów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Jestem na saabklub, ale napisałem może z 5 postów Bo nie masz po co tam pisać. Moderatorzy na sk to jakieś niedowartościowane pajace. Moderatorzy na AK to istne aniołki przy tamtych. Ja czasami korzystam ze tamtego forum, bo jest naprawdę dużo cennych informacji, ale w polemikę jakąkolwiek nie zamierzam wchodzić. Polecam forum saabotage.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.