Skocz do zawartości

Montaż świateł do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

> ja podłączyłem tak jak instrukcja kazała, czyli masa, postojówki i akku. Resztą zajmuje się

> automat.

> Ledy Philipsa

Z tego wynika ze miałeś automaty z jakimś przekaźnikiem ale na rynku są tańsze i trzeba je podłączyć pod 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego wynika ze miałeś automaty z jakimś przekaźnikiem ale na rynku są tańsze i trzeba je

> podłączyć pod 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

Możesz mieć automat, który wykrywa wzrost napięcia na akumulatorze po odpaleniu silnika. I wtedy swiatła uruchamia - chyba ze wykryje, że postojowe są włączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie miałem siły szukać plusa po stacyjce więc przeciągłem kabel przez tą dziure co wchodzi pod

> podszybiem z lewej strony za schowkiem i dolutowałem się do zapalniczki i działa od kwietnia

> bez problemu

Witam,

można to zrobić trochę prościej .

Plusa po przekręceniu stacyjki mamy np. na czujniku wstecznego na skrzyni biegów. Jest i bliżej świateł i mniej roboty.

Wystarczy podnieść samochód od strony kierowcy i podłączyć się pod plusowy kabelek przy tym czujniku (tam jest i plusowy i minusowy, trzeba sprawdzić przy włączonym zapłonie).

Potem jest już z górki. Minus pod jakąś śrubkę. Trzeci kabelek pod plusa świateł pozycyjnych w obudowie reflektora.

Trochę taśmy izolacyjnej przy owijaniu (żeby był porządek z kabelkami prowadzonymi do każdego światła a nie latały luzem trzy kable).

Tak wygląda to od strony elektrycznej. Mocowanie świateł do zderzaka zgodnie z przepisami i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Jak mi się wydaje światła pozycyjne świecą ze światłami mijania, a ty może piszesz o podłączeniu

> świateł do jazdy dziennej z automatem.

Wszystko się zgadza. Światła z automatem, tak jak było w zapytaniu w pierwszym wpisie. Mamy trzy kabelki, +,-,i ten trzeci. Zatem + i - chyba nie budzą wątpliwości, musi być zasilanie po przekręceniu kluczyka. Ten trzeci daje sygnał do wyłączenia dziennych. Dlatego postojowki, tylko postojówki. Każda inna kombinacja jest niewłaściwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupując światła z automatem miałem tez trzy kabelki, a instrukcja mówiła aby podłączyć + do + przy akumulatorze - do - też do akumulatora, a trzeci kabelek do świateł mijania lub do świateł postojowych ja podłączyłem do świateł mijania i działały prawie 2 lata. Teraz coś automat szwankuje raz gasną a raz nie po zapaleniu świateł mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.