artur-wiater Napisano 24 Października 2013 Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > Moglbys mi przeslac ten zrzut ekranu z przetlumaczeniem na maila?bo w cyrylicy dosc kiepski jestem > a Ty masz ladnie przetlumaczony program? > moj mail [email protected] > Bylbym wdzieczny > Bede musial tak zrobic jak piszesz.Jutro kasowanie a jak to nic nie da to popatrze na > parametry.Moze to nam cos podpowie poszło, ale obawiam się, że bez ustawienia instalacji LPG się nie obędzie..., musi być soft do tego gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnuTod Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 > poszło, ale obawiam się, że bez ustawienia instalacji LPG się nie obędzie..., musi być soft do tego > gazu... Dzieki wlasnie dostalem:-) Jesli masz racje to pozostanie mi poszukac kogos w okolicy aby podpial sie pod instalke i zobaczyl co sie dzieje.Choc nie ukrywam ze ze wzgledu na rzadkosc bede mial chyba niezly problem aby takiego znalezc:-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OBLOZ Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Panowie, zamieśćcie ten zrzut ekranu na forum - jestem przekonany, że pomoże to niejednemu początkującemu w "ruskim" explorerze. Co Wy na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Panowie, zamieśćcie ten zrzut ekranu na forum - jestem przekonany, że pomoże to niejednemu > początkującemu w "ruskim" explorerze. > Co Wy na to ? Dla mnie nie ma problemu ale musi sie na to zgodzić autor tłumaczenia, napewno przeczyta temat bo odwiedza AK, jesli wyrazi zgodę to zamieszczę całość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 >Najlepiej niech ktoś jedzie a ty na prawym siedzeniu z lapkiem zobacz czasy wtrysku > i kroki krokowego jak gaśnie, czy ECU próbuje ratować zwiekszając ilość kroków... I jeszcze napięcie pierwszej lambdy. Jak będzie ubogo, to może być problem z ciśnieniem LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OBLOZ Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Sądziłem, że to Ty jesteś autorem tego "tłumaczenia" - powiedz, kto jest właścicielem tego tekstu - całości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OBLOZ Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Ciśnienie LPG ustawiamy na parowniku - powiedz, co ma pierwsza sonda do ciśnienia w układzie LPG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnuTod Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > I jeszcze napięcie pierwszej lambdy. > Jak będzie ubogo, to może być problem z ciśnieniem LPG. Nuki-jakie parametry sondy sa akceptowalne a jakie sugeruja klopoty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Ciśnienie LPG ustawiamy na parowniku - powiedz, co ma pierwsza sonda do ciśnienia w układzie LPG ? Ta instalacja nie ma, Panie Kolego, parownika. To jest wtrysk ciekłego LPG. Chodzi o to, że skoro auto na benzynie idzie OK, a na gazie ma tendencję do gaśnięcia, to wygląda na to, że coś nie tak jest wtedy z mieszanką paliwowo-powietrzną i problem leży w instalacji LPG. Mylę się? A jeśli Kolega raportował wcześniejsze problemy na LPG, to coś może być na rzeczy. Tej konkretnej instalacji nie znam zbyt dokładnie, ale imaginuję sobie, że problemy mogą być spowodowane np. przez pompę LPG. Gdyby np. padł jeden z wtryskiwaczy, silnik terkotałby sobie, ale raczej by nie zgasł. Dwa wtryskiwacze padnięte na raz są raczej mało prawdopodobne. Wracając do pompy "nadgryzionej zębem czasu", ciśnienie niższe od wymaganego powodowałoby zmniejszenie dawki paliwa. Może to powodować gaśnięcie silnika. W takiej sytuacji sygnał sondy byłby permanentnie niski, czyli, powiedzmy, cały czas w okolicach 0,1 V lub mniej. Nie twierdzę, ze tak musi być, ale nie jest to też wykluczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Nuki-jakie parametry sondy sa akceptowalne a jakie sugeruja klopoty? Tak, jak pisałem wyżej - cały czas niski stan, a ma falować. Jak możesz to nagraj w Chevrolet Explorer plik log i prześlij mi go na maila - pooglądam, to będę mądrzejszy. Parametry przy zgaśnięciu na LPG oraz analogiczna sytuacja na benzynie. Co do LPG, to mało kto to dotyka, bo o ile program znajdziesz, o tyle fejs jest do tego jakiś mocno specjalny (jak to do "holendra"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OBLOZ Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 wszystko jasne zapomniałem, że rozmowa toczy się, o instalacji V gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OBLOZ Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Mogę mieć do Ciebie prośbę - do czasu rozwiązania sprawy z "prawami autorskimi", mógłbyś mi przesłać rzeczony zrzut ekranu na maila mego ? Byłbym bardzo wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnuTod Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Tak, jak pisałem wyżej - cały czas niski stan, a ma falować. > Jak możesz to nagraj w Chevrolet Explorer plik log i prześlij mi go na maila - pooglądam, to będę > mądrzejszy. Parametry przy zgaśnięciu na LPG oraz analogiczna sytuacja na benzynie. > Co do LPG, to mało kto to dotyka, bo o ile program znajdziesz, o tyle fejs jest do tego jakiś mocno > specjalny (jak to do "holendra"). Dzis zajme sie tematem nagram dane na benzynie i na gazie i przesle do Ciebie.Dzieki za wyjasnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnuTod Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Nuki-logi poszły na Twojego maila :-) Niestety pomimo kasacji nadal problem na gazie wiec chyba pozostaje najgorsze.Szukanie dobrego gazownika z doswiadczeniem z Vialle :-(((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > Nuki-logi poszły na Twojego maila :-) > Niestety pomimo kasacji nadal problem na gazie wiec chyba pozostaje najgorsze.Szukanie dobrego > gazownika z doswiadczeniem z Vialle :-(((( Pooglądałem to trochę i trafiłem takie sytuacje, że rpm spada aż do zatrzymania silnika, czas wtrysku wtedy rośnie (korekcja składu mieszanki), a mimo to sygnał lambda cały czas zero, czyli mieszanka uboga. Wniosek stąd taki, że nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa (LPG). Bez diagnostyki instalacji LPG raczej się nie obejdzie. Nie wiem, skąd jesteś, ale najbardziej znany serwis, który też regeneruje pompy, jest chyba w Koninie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnuTod Napisano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > Pooglądałem to trochę i trafiłem takie sytuacje, że rpm spada aż do zatrzymania silnika, czas > wtrysku wtedy rośnie (korekcja składu mieszanki), a mimo to sygnał lambda cały czas zero, > czyli mieszanka uboga. Wniosek stąd taki, że nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa (LPG). Bez > diagnostyki instalacji LPG raczej się nie obejdzie. > Nie wiem, skąd jesteś, ale najbardziej znany serwis, który też regeneruje pompy, jest chyba w > Koninie. Dzieki kolego za poswiecony czas.Jestem z dolnoslaskiego a do Konina kawal drogi.Zaczynam szukac moze znajde cos blizej i juz zaczynam zbierac kase bo jak cos z pompa siedzi co widac najprawdopodobniejsze to troche mnie to szarpnie niestety :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 27 Października 2013 Udostępnij Napisano 27 Października 2013 To nie musi być pompa, ale widać, że problem siedzi w instalacji LPG. Sęk w tym, że do holenderskich instalacji drogie są nie tylko części, ale i diagnostyka. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Z tego względu w moim aucie holenderski został jedynie reduktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AnuTod Napisano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2013 > To nie musi być pompa, ale widać, że problem siedzi w instalacji LPG. > Sęk w tym, że do holenderskich instalacji drogie są nie tylko części, ale i diagnostyka. > Przekonałem się o tym na własnej skórze. Z tego względu w moim aucie holenderski został > jedynie reduktor. Wlasnie zaczalem szukac warsztatu ktory zdiagnozuje moj problem. Mam nadzieje ze znajde w blizszej okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pedroz Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 jeżeli masz instalacje 5 generacji (z pompą i bez parownika) to w polsce właściwie chyba ze 3 są, które można polecić. jeden znam w warszawie, gdyż sam miałem z tą isntalacją problem. jeżeli Cie interesuje, moge podać Ci namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > Sądziłem, że to Ty jesteś autorem tego "tłumaczenia" - powiedz, kto jest właścicielem tego tekstu - > całości ? Samego zdjęcia z wpisami ja ale tekst przysyłał mi kolega z AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.