Skocz do zawartości

[Evanda] Blad p300


AnuTod

Rekomendowane odpowiedzi

> Moglbys mi przeslac ten zrzut ekranu z przetlumaczeniem na maila?bo w cyrylicy dosc kiepski jestem

> a Ty masz ladnie przetlumaczony program?

> moj mail [email protected]

> Bylbym wdzieczny

> Bede musial tak zrobic jak piszesz.Jutro kasowanie a jak to nic nie da to popatrze na

> parametry.Moze to nam cos podpowie

poszło, ale obawiam się, że bez ustawienia instalacji LPG się nie obędzie..., musi być soft do tego gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poszło, ale obawiam się, że bez ustawienia instalacji LPG się nie obędzie..., musi być soft do tego

> gazu...

Dzieki wlasnie dostalem:-)

Jesli masz racje to pozostanie mi poszukac kogos w okolicy aby podpial sie pod instalke i zobaczyl co sie dzieje.Choc nie ukrywam ze ze wzgledu na rzadkosc bede mial chyba niezly problem aby takiego znalezc:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie, zamieśćcie ten zrzut ekranu na forum - jestem przekonany, że pomoże to niejednemu

> początkującemu w "ruskim" explorerze.

> Co Wy na to ?

Dla mnie nie ma problemu ale musi sie na to zgodzić autor tłumaczenia, napewno przeczyta temat bo odwiedza AK, jesli wyrazi zgodę to zamieszczę całość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciśnienie LPG ustawiamy na parowniku - powiedz, co ma pierwsza sonda do ciśnienia w układzie LPG ?

Ta instalacja nie ma, Panie Kolego, parownika. smile.gif To jest wtrysk ciekłego LPG.

Chodzi o to, że skoro auto na benzynie idzie OK, a na gazie ma tendencję do gaśnięcia, to wygląda na to, że coś nie tak jest wtedy z mieszanką paliwowo-powietrzną i problem leży w instalacji LPG. Mylę się?

A jeśli Kolega raportował wcześniejsze problemy na LPG, to coś może być na rzeczy. Tej konkretnej instalacji nie znam zbyt dokładnie, ale imaginuję sobie, że problemy mogą być spowodowane np. przez pompę LPG.

Gdyby np. padł jeden z wtryskiwaczy, silnik terkotałby sobie, ale raczej by nie zgasł. Dwa wtryskiwacze padnięte na raz są raczej mało prawdopodobne. Wracając do pompy "nadgryzionej zębem czasu", ciśnienie niższe od wymaganego powodowałoby zmniejszenie dawki paliwa. Może to powodować gaśnięcie silnika. W takiej sytuacji sygnał sondy byłby permanentnie niski, czyli, powiedzmy, cały czas w okolicach 0,1 V lub mniej.

Nie twierdzę, ze tak musi być, ale nie jest to też wykluczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nuki-jakie parametry sondy sa akceptowalne a jakie sugeruja klopoty?

Tak, jak pisałem wyżej - cały czas niski stan, a ma falować.

Jak możesz to nagraj w Chevrolet Explorer plik log i prześlij mi go na maila - pooglądam, to będę mądrzejszy. Parametry przy zgaśnięciu na LPG oraz analogiczna sytuacja na benzynie.

Co do LPG, to mało kto to dotyka, bo o ile program znajdziesz, o tyle fejs jest do tego jakiś mocno specjalny (jak to do "holendra").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, jak pisałem wyżej - cały czas niski stan, a ma falować.

> Jak możesz to nagraj w Chevrolet Explorer plik log i prześlij mi go na maila - pooglądam, to będę

> mądrzejszy. Parametry przy zgaśnięciu na LPG oraz analogiczna sytuacja na benzynie.

> Co do LPG, to mało kto to dotyka, bo o ile program znajdziesz, o tyle fejs jest do tego jakiś mocno

> specjalny (jak to do "holendra").

Dzis zajme sie tematem nagram dane na benzynie i na gazie i przesle do Ciebie.Dzieki za wyjasnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nuki-logi poszły na Twojego maila :-)

> Niestety pomimo kasacji nadal problem na gazie wiec chyba pozostaje najgorsze.Szukanie dobrego

> gazownika z doswiadczeniem z Vialle :-((((

Pooglądałem to trochę i trafiłem takie sytuacje, że rpm spada aż do zatrzymania silnika, czas wtrysku wtedy rośnie (korekcja składu mieszanki), a mimo to sygnał lambda cały czas zero, czyli mieszanka uboga. Wniosek stąd taki, że nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa (LPG). Bez diagnostyki instalacji LPG raczej się nie obejdzie.

Nie wiem, skąd jesteś, ale najbardziej znany serwis, który też regeneruje pompy, jest chyba w Koninie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pooglądałem to trochę i trafiłem takie sytuacje, że rpm spada aż do zatrzymania silnika, czas

> wtrysku wtedy rośnie (korekcja składu mieszanki), a mimo to sygnał lambda cały czas zero,

> czyli mieszanka uboga. Wniosek stąd taki, że nie ma odpowiedniego ciśnienia paliwa (LPG). Bez

> diagnostyki instalacji LPG raczej się nie obejdzie.

> Nie wiem, skąd jesteś, ale najbardziej znany serwis, który też regeneruje pompy, jest chyba w

> Koninie.

Dzieki kolego za poswiecony czas.Jestem z dolnoslaskiego a do Konina kawal drogi.Zaczynam szukac moze znajde cos blizej i juz zaczynam zbierac kase bo jak cos z pompa siedzi co widac najprawdopodobniejsze to troche mnie to szarpnie niestety :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie musi być pompa, ale widać, że problem siedzi w instalacji LPG.

Sęk w tym, że do holenderskich instalacji drogie są nie tylko części, ale i diagnostyka. Przekonałem się o tym na własnej skórze. frown.gif Z tego względu w moim aucie holenderski został jedynie reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie musi być pompa, ale widać, że problem siedzi w instalacji LPG.

> Sęk w tym, że do holenderskich instalacji drogie są nie tylko części, ale i diagnostyka.

> Przekonałem się o tym na własnej skórze. Z tego względu w moim aucie holenderski został

> jedynie reduktor.

Wlasnie zaczalem szukac warsztatu ktory zdiagnozuje moj problem.

Mam nadzieje ze znajde w blizszej okolicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.