KAMIKADZE Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 Czołem ! Panowie, temperatura skacze do poziomu, ze pojawia sie komunikat o nieprawidłowej temperaturze. Zatrzymałem auto, wentylatory nie działały. Ogrzewanie ustawiłem na max ale leci zimne powietrze. termostat sie podwiesił, czy pompa wody ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro01 Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Czołem ! > Panowie, temperatura skacze do poziomu, ze pojawia sie komunikat o nieprawidłowej temperaturze. > Zatrzymałem auto, wentylatory nie działały. Ogrzewanie ustawiłem na max ale leci zimne powietrze. > termostat sie podwiesił, czy pompa wody ? Płyn jest ? Ogrzewanie jest na małym obiegu, więc termostat nie ma nic do tego Wychodzi na to ,że albo nie ma płynu albo pompa nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAMIKADZE Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Płyn jest ? > Ogrzewanie jest na małym obiegu, więc termostat nie ma nic do tego > Wychodzi na to ,że albo nie ma płynu albo pompa nie działa w zbiorniczku jest prawidłowa ilość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > Czołem ! > Panowie, temperatura skacze do poziomu, ze pojawia sie komunikat o nieprawidłowej temperaturze. > Zatrzymałem auto, wentylatory nie działały. Ogrzewanie ustawiłem na max ale leci zimne powietrze. > termostat sie podwiesił, czy pompa wody ? UPG? Sprawdź czy nie ma majonezu pod korkiem oleju, czy nie dymi na biało. Standardowo poziom płynu w zbironiczku i w chłodnicy. Przy padniętej UPG w zbiorniczku płyn może być, za to w chłodnicy znaczny brak, bo ciśnienie wywala w zbiornik. Sprawdź też na postoju dodając gazu (jeśli el. przepustnica, niech ktoś Ci ze środka gazuje) linką pod maską czy nie bulgocze w zbiorniczku płyn. Jeśli jest uwalona UPG i spaliny idą w układ chłodzenia, to układ będzie się zapowietrzał. Wówczas wentylator może się nie włączać, bo czujnik pod wpływem bańki powietrza będzie głupiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > UPG? > Sprawdź czy nie ma majonezu pod korkiem oleju, czy nie dymi na biało. > Standardowo poziom płynu w zbironiczku i w chłodnicy. Przy padniętej UPG w zbiorniczku płyn może > być, za to w chłodnicy znaczny brak, bo ciśnienie wywala w zbiornik. > Sprawdź też na postoju dodając gazu (jeśli el. przepustnica, niech ktoś Ci ze środka gazuje) linką > pod maską czy nie bulgocze w zbiorniczku płyn. > Jeśli jest uwalona UPG i spaliny idą w układ chłodzenia, to układ będzie się zapowietrzał. Wówczas > wentylator może się nie włączać, bo czujnik pod wpływem bańki powietrza będzie głupiał. Przerabiałem temat w D4D - kontrolka od przegrzewania się była spowodowana padniętą UPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAMIKADZE Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > UPG? > Sprawdź czy nie ma majonezu pod korkiem oleju, czy nie dymi na biało. dymić nie dymi, majonez sprawdzę > Standardowo poziom płynu w zbironiczku i w chłodnicy. Przy padniętej UPG w zbiorniczku płyn może > być, za to w chłodnicy znaczny brak, bo ciśnienie wywala w zbiornik. > Sprawdź też na postoju dodając gazu (jeśli el. przepustnica, niech ktoś Ci ze środka gazuje) linką > pod maską czy nie bulgocze w zbiorniczku płyn. > Jeśli jest uwalona UPG i spaliny idą w układ chłodzenia, to układ będzie się zapowietrzał. Wówczas > wentylator może się nie włączać, bo czujnik pod wpływem bańki powietrza będzie głupiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro01 Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > w zbiorniczku jest prawidłowa ilość. Czyli albo pompa padła , albo zatkało na amen obwód chłodzenia (ten mały) Nie wiem jaki jest tam układ napędu pompy - może sie stracił jest też opcja że pompa się rozsypała, gdzieś coś słyszałem że łopatki sie obrywają od wirnika-zapytaj może na forum marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 pewnie wirnik pompy stoi bo jest z tworzywa i lubi padać w tym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAMIKADZE Napisano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > pewnie wirnik pompy stoi bo jest z tworzywa i lubi padać w tym silniku czyli pompa wody do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 25 Października 2013 Udostępnij Napisano 25 Października 2013 > czyli pompa wody do wymiany ? Tak sądze , chyba ze wymieniałeś rozrząd i np była juz wymieniona . jeśli nie to najlepiej zrobić to razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAMIKADZE Napisano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2013 > Tak sądze , chyba ze wymieniałeś rozrząd i np była juz wymieniona . jeśli nie to najlepiej zrobić > to razem wymieniany był 60 tys temu wiec chyba zrobie od razu całośc, jedna robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAMIKADZE Napisano 29 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > pewnie wirnik pompy stoi bo jest z tworzywa i lubi padać w tym silniku miales racje, pompa padła, dziś odebrałem auto. Przy okazji nowy rozrząd dostał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > miales racje, pompa padła, dziś odebrałem auto. Przy okazji nowy rozrząd dostał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > miales racje, pompa padła, dziś odebrałem auto. Przy okazji nowy rozrząd dostał co konretnie było objawem padniętej pompy? wirnika brakowało, kręcił się z oporem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > co konretnie było objawem padniętej pompy? wirnika brakowało, kręcił się z oporem? wirnik "odkleja"się od osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.