Skocz do zawartości

VM Motori znów w rękach FIATa


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

GM coś nie może zdecydować się, czy wchodzi w diesle, czy nie zlosnik.gif

A FIAT idzie w większy format zasilany ON.

Quote:


Łącznie spółka VM produkuje około 90 000 silników rocznie, a wśród odbiorców znajdują się takie marki jak Jeep, Chrysler, Lancia i LTI (londyńskie taksówki). Ostatnio również Maserati zastosowało silnik VM, wprowadzając po raz pierwszy w swojej historii silnik wysokoprężny, najmocniejszy na świecie w omawianej kategorii.


VM-Motori-w-całości-dla-Grupy-Fiata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> GM coś nie może zdecydować się, czy wchodzi w diesle, czy nie

> A FIAT idzie w większy format zasilany ON.

> Quote:

> Łącznie spółka VM produkuje około 90 000 silników rocznie, a wśród odbiorców znajdują się takie

> marki jak Jeep, Chrysler, Lancia i LTI (londyńskie taksówki). Ostatnio również Maserati

> zastosowało silnik VM, wprowadzając po raz pierwszy w swojej historii silnik wysokoprężny,

> najmocniejszy na świecie w omawianej kategorii.

> VM-Motori-w-całości-dla-Grupy-Fiata

Jak widać Fiat umiera grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> GM coś nie może zdecydować się, czy wchodzi w diesle, czy nie

> A FIAT idzie w większy format zasilany ON.

> Quote:

> Łącznie spółka VM produkuje około 90 000 silników rocznie, a wśród odbiorców znajdują się takie

> marki jak Jeep, Chrysler, Lancia i LTI (londyńskie taksówki). Ostatnio również Maserati

> zastosowało silnik VM, wprowadzając po raz pierwszy w swojej historii silnik wysokoprężny,

> najmocniejszy na świecie w omawianej kategorii.

> VM-Motori-w-całości-dla-Grupy-Fiata

Tak mało? to nie jest błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może znowu zaczną robić ten ciekawy silniczek diesla z oddzielnymi głowicami na cylinder, znany ze

> swojej awaryjności

silnik był bardzo dobry. tylko zastosowanie kiepskie.

bo w założeniu to silnik do różnego rodzaju agregatów i hydrauliki siłowej. w miare stałe obroty, podobne obciążenie przez cały czas i wtedy było git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik był bardzo dobry. tylko zastosowanie kiepskie.

> bo w założeniu to silnik do różnego rodzaju agregatów i hydrauliki siłowej. w miare stałe obroty,

> podobne obciążenie przez cały czas i wtedy było git.

O ile pamiętam sam silnik był dobry tyle, że do urządzeń stacjonarnych (do tego był projektowany). Kiepskim pomysłem było zastosowanie go w samochodzie, który z założenia się przemieszcza (z tym silnikiem co prawda nie za długo, ale jednak).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O ile pamiętam sam silnik był dobry tyle, że do urządzeń stacjonarnych (do tego był projektowany).

> Kiepskim pomysłem było zastosowanie go w samochodzie, który z założenia się przemieszcza (z

> tym silnikiem co prawda nie za długo, ale jednak).

Łał. sparafrazowałeś to co napisałem. Szacun zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik był bardzo dobry. tylko zastosowanie kiepskie.

> bo w założeniu to silnik do różnego rodzaju agregatów i hydrauliki siłowej. w miare stałe obroty,

> podobne obciążenie przez cały czas i wtedy było git.

to o tym kiblu chyba mówicie

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=249

chyba chcieli po prostu zrobić miniaturkę ich silnika , no i nie wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.