rwIcIk Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 GM coś nie może zdecydować się, czy wchodzi w diesle, czy nie A FIAT idzie w większy format zasilany ON. Quote: Łącznie spółka VM produkuje około 90 000 silników rocznie, a wśród odbiorców znajdują się takie marki jak Jeep, Chrysler, Lancia i LTI (londyńskie taksówki). Ostatnio również Maserati zastosowało silnik VM, wprowadzając po raz pierwszy w swojej historii silnik wysokoprężny, najmocniejszy na świecie w omawianej kategorii. VM-Motori-w-całości-dla-Grupy-Fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > GM coś nie może zdecydować się, czy wchodzi w diesle, czy nie > A FIAT idzie w większy format zasilany ON. > Quote: > Łącznie spółka VM produkuje około 90 000 silników rocznie, a wśród odbiorców znajdują się takie > marki jak Jeep, Chrysler, Lancia i LTI (londyńskie taksówki). Ostatnio również Maserati > zastosowało silnik VM, wprowadzając po raz pierwszy w swojej historii silnik wysokoprężny, > najmocniejszy na świecie w omawianej kategorii. > VM-Motori-w-całości-dla-Grupy-Fiata Jak widać Fiat umiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Może znowu zaczną robić ten ciekawy silniczek diesla z oddzielnymi głowicami na cylinder, znany ze swojej awaryjności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > GM coś nie może zdecydować się, czy wchodzi w diesle, czy nie > A FIAT idzie w większy format zasilany ON. > Quote: > Łącznie spółka VM produkuje około 90 000 silników rocznie, a wśród odbiorców znajdują się takie > marki jak Jeep, Chrysler, Lancia i LTI (londyńskie taksówki). Ostatnio również Maserati > zastosowało silnik VM, wprowadzając po raz pierwszy w swojej historii silnik wysokoprężny, > najmocniejszy na świecie w omawianej kategorii. > VM-Motori-w-całości-dla-Grupy-Fiata Tak mało? to nie jest błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Tak mało? to nie jest błąd? VM Motori zajmowało się raczej niszową produkcją silników diesla o większej pojemności - 2,0 w górę. Sporo było robionych na licencji przez Koreańczyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Może znowu zaczną robić ten ciekawy silniczek diesla z oddzielnymi głowicami na cylinder, znany ze > swojej awaryjności silnik był bardzo dobry. tylko zastosowanie kiepskie. bo w założeniu to silnik do różnego rodzaju agregatów i hydrauliki siłowej. w miare stałe obroty, podobne obciążenie przez cały czas i wtedy było git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Sporo było robionych na licencji przez Koreańczyków. te w Cee'dach i i30 są VM Motori diesle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > te w Cee'dach i i30 są VM Motori diesle? Nie wiem ja teraz, ale kiedyś były produkowane na licencji. Podobnie jak diesle montowane w Chevroletach (d. Daewoo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > te w Cee'dach i i30 są VM Motori diesle? I tak i nie. W starych sa w nowych to juz konstrukcja zoltych ale na bazie VM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > silnik był bardzo dobry. tylko zastosowanie kiepskie. > bo w założeniu to silnik do różnego rodzaju agregatów i hydrauliki siłowej. w miare stałe obroty, > podobne obciążenie przez cały czas i wtedy było git. O ile pamiętam sam silnik był dobry tyle, że do urządzeń stacjonarnych (do tego był projektowany). Kiepskim pomysłem było zastosowanie go w samochodzie, który z założenia się przemieszcza (z tym silnikiem co prawda nie za długo, ale jednak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > O ile pamiętam sam silnik był dobry tyle, że do urządzeń stacjonarnych (do tego był projektowany). > Kiepskim pomysłem było zastosowanie go w samochodzie, który z założenia się przemieszcza (z > tym silnikiem co prawda nie za długo, ale jednak). Łał. sparafrazowałeś to co napisałem. Szacun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Łał. sparafrazowałeś to co napisałem. Szacun No właśnie nie... O ile pamiętam, to nie chodziło tyle o stałe obroty, ile o to, żeby sprzętu z tym silnikiem nie przestawiać bo głowice się krzywiły, stąd słówko "stacjonarne" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > silnik był bardzo dobry. tylko zastosowanie kiepskie. > bo w założeniu to silnik do różnego rodzaju agregatów i hydrauliki siłowej. w miare stałe obroty, > podobne obciążenie przez cały czas i wtedy było git. to o tym kiblu chyba mówicie http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=249 chyba chcieli po prostu zrobić miniaturkę ich silnika , no i nie wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > to o tym kiblu chyba mówicie > http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=249 > chyba chcieli po prostu zrobić miniaturkę ich silnika , no i nie wyszło VM Turbotronic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.