msikor Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Witam Czy przy wymianie szczek powinno też się kupić ZESTAW MONTAŻOWY i wymienić te wszystkie sprężynki. tak / nie od czego to zależy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Witam > Czy przy wymianie szczek powinno też się kupić ZESTAW MONTAŻOWY i wymienić te wszystkie sprężynki. > tak / nie > od czego to zależy Z tym zestawem montażowym jest trochę tak jak z pompą wody przy wymianie rozrządu. Skoro i tak to rozbierasz (a nie robi się tego często) to wymieniasz wszystko, żeby mieć spokój do następnego interwału szczęk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Witam > Czy przy wymianie szczek powinno też się kupić ZESTAW MONTAŻOWY i wymienić te wszystkie sprężynki. > tak / nie > od czego to zależy czasami zestaw jest już zamontowany na szczękach tzn jest w kpl., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > czasami zestaw jest już zamontowany na szczękach tzn jest w kpl., Tak jest w przypadku samoregulatorów ciernych, jakie były np. stosowane w maluchu. A nie wiem, czy pytanie tytułowe tego dotyczyło, czy wszelkich innych spiralek ściągających szczęki do kupy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Tak jest w przypadku samoregulatorów ciernych, jakie były np. stosowane w maluchu. A nie wiem, czy > pytanie tytułowe tego dotyczyło, czy wszelkich innych spiralek ściągających szczęki do kupy... Chodzi o KUPNO zestawu montazowego Szczeki sa same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Wymieniać je przy każdej wymianie szczęk - to dla mnie "lekka" przesada. Ja wymieniam tylko i wyłącznie, gdy stwierdzę, że spełniają swoje zadanie niewystarczająco należycie. I nie zawsze wiąże się to z wymianą szczęk. Jak miałem nubirę i wymieniałem opony razem z felgami, to do bębnów i tak zawsze zaglądałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Wymieniać je przy każdej wymianie szczęk - to dla mnie "lekka" przesada. Ja wymieniam tylko i > wyłącznie, gdy stwierdzę, że spełniają swoje zadanie niewystarczająco należycie. I nie zawsze > wiąże się to z wymianą szczęk. Jak miałem nubirę i wymieniałem opony razem z felgami, to do > bębnów i tak zawsze zaglądałem. auto ma z tylu hamulce tarczowe a reczny jest na szczekach wiec rozbieranie tego za kazdym razem przy zmianie opon uwazam za chore... nalot auta 250 tys km i szczeki + sprezynki sa od nowosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Tak jest w przypadku samoregulatorów ciernych, jakie były np. stosowane w maluchu. A nie wiem, czy > pytanie tytułowe tego dotyczyło, czy wszelkich innych spiralek ściągających szczęki do kupy... kupując szczęki do punciaka był wybór solo albo wstępnie uzbrojone w sprężynki, do forestera też można kupić gołe, albo ze sprężynkami. Więc raczej nie tyczy się to tylko malucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > auto ma z tylu hamulce tarczowe a reczny jest na szczekach > wiec rozbieranie tego za kazdym razem przy zmianie opon uwazam za chore... > nalot auta 250 tys km i szczeki + sprezynki sa od nowosci to nastaw się na wymianę, bo mogą być już skorodowane, albo przy demontażu strzelą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > to nastaw się na wymianę, bo mogą być już skorodowane, albo przy demontażu strzelą. tak tez chyba zrobię... jakie by nie były to kupie i się wymieni na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > nalot auta 250 tys km i szczeki + sprezynki sa od nowosci Podejrzewam, że te szczeki beda dobre bo jak nie jezdzisz na zaciągniętym recznym to one się nie zużywają, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Podejrzewam, że te szczeki beda dobre bo jak nie jezdzisz na zaciągniętym recznym to one się nie > zużywają, są do wymiany bo przy ostatniej wymianie klocków były takie sobie a teraz trzeba znowu wymienić klocki i na pewno nie wytrzymają już tego kompletu klocków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > są do wymiany > bo przy ostatniej wymianie klocków były takie sobie a teraz trzeba znowu wymienić klocki i na pewno > nie wytrzymają już tego kompletu klocków Polecam klocki ceramiczne, IMHO warto dopłacić do komfortu posiadania czystych felg... A w mojej e39 szczeki po ponad 300kkm przestały istnieć, regulatory były zapieczone, a sprężyny i mocowania mocno zardzewiałe. Ja wymieniłem komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Należy zaznaczyć, że szczęk nie wymieniamy tak często jak klocków, z tego względu warto wydać te 30-50zł więcej a nie mieć problemów ze skorodowanymi blaszkami, sprężynkami etc. Ja przy kupnie szczęk biorę także podstawowy zestaw montażowy składający się ze sprężyn i blaszek oraz zawleczek, a samoregulatory czyszczę i smaruję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FRS Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 dlatego w takim toczydle jak e46 nie mozna zapominać o ręcznym, trzeba go używac bo tutaj powiedzenie "nieużywany organ zanika" jest jak najbardziej na miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Należy zaznaczyć, że szczęk nie wymieniamy tak często jak klocków, z tego względu warto wydać te > 30-50zł więcej a nie mieć problemów ze skorodowanymi blaszkami, sprężynkami etc. > Ja przy kupnie szczęk biorę także podstawowy zestaw montażowy składający się ze sprężyn i blaszek > oraz zawleczek, a samoregulatory czyszczę i smaruję. Dokładnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Polecam klocki ceramiczne, IMHO warto dopłacić do komfortu posiadania czystych felg... > A w mojej e39 szczeki po ponad 300kkm przestały istnieć, regulatory były zapieczone, a sprężyny i > mocowania mocno zardzewiałe. Ja wymieniłem komplet. regulator czy rozpieracz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > regulator czy rozpieracz? Z jednej strony regulator, a z drugiej rozpieracz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > Z jednej strony regulator, a z drugiej rozpieracz... rodzer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > są do wymiany > bo przy ostatniej wymianie klocków były takie sobie a teraz trzeba znowu wymienić klocki i na pewno > nie wytrzymają już tego kompletu klocków w twoim aucie z tego co wiem jest tarczo bęben, zatem co mają klocki do szczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > w twoim aucie z tego co wiem jest tarczo bęben, zatem co mają klocki do szczek? czytasz trochę ze zrozumieniem??? albo zacznij brać po pół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > czytasz trochę ze zrozumieniem??? > albo zacznij brać po pół Quote: są do wymiany bo przy ostatniej wymianie klocków były takie sobie a teraz trzeba znowu wymienić klocki i na pewno nie wytrzymają już tego kompletu klocków do wymiany klocków ściągasz tarcze? skąd wiesz w jakim stanie są szczeki nie ściągając tarczobębna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Quote: > są do wymiany > bo przy ostatniej wymianie klocków były takie sobie a teraz trzeba znowu wymienić klocki i na pewno > nie wytrzymają już tego kompletu klocków > do wymiany klocków ściągasz tarcze? skąd wiesz w jakim stanie są szczeki nie ściągając tarczobębna? ...a nie dało rady sie domyśleć ze pewnie wymienialem tez tarcze... taaa... wiem ze jest ciezko ale się trzeba trochę ogarniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 koszt niewielki a będziesz miał sprawny ręczny. Domyślam się że przy rozbieraniu sprężynki pękną lub będą monolitem prawie nierozciągającym się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 szczeki i sprezynki kupioone, będa wymieniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.