Skocz do zawartości

Bravo mi sapie


Rekomendowane odpowiedzi

Czas na mnie zlosnik.gif ostatnimi czasy przy przyspieszaniu coś ewidentnie syczy pod maską (tak, wiem - mam turbo zlosnik.gif ), jest to słyszalne w granicach 2000-3000 obrotów i na 1, 2 i 3 biegu - później może i nadal to występuje ale w środku już tego nie słychać bo wszystko zagłusza np. pęd powietrza wink.gif w tym przedziale obrotów po odjęciu "gazu" słychać coś a' la blow off, takie jakby właśnie upuszczenie powietrza hmm.gif

Samochód zachowuje się normalnie, nie wyrzucił żadnego błędu na deskę, nie przeszedł w tryb awaryjny, jedzie tak jak jechał od początku tylko coś ewidentnie bardziej "sapie" wink.gif

Kilka dni wcześniej zmieniałem płyn chłodniczy, koła i filtr kabinowy, nie wiem czy ma to w tym przypadku jakieś znaczenie.

Ma ktoś jakiś pomysł ? hmm.gif

P.S: 2.0 MJ wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dolot nieszczelny, przeteraty, poluzowane opaski, ic dziurawy...mozliwosci jest wiele:D zacznij od

> ic czy nie widac zladow oleju na zebrach:D

raczej przejade się z tym do ASO, gdzie ostatnio wymieniałem płyn chłodniczy hmm.gif może oni coś poluzowali i nie dokręcili odpowiednio hmm.gif w czwartek mam wyjazd ok. 400 km, można jechać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 lata sie tluce z dziurawym ic.hehe a uzywka juz w garazu czeka na wymiane, moj ma dziure wielkosci szpilki, po udezeniu w kratke zderzaka kamien zrobil wgniecenie w ic i jest dziurka , syczy co prawda juz od 1,500 ale mocy nie brakuje, tylko jest czarno jak juz jade z 3-4 tysi, parametry sie nie zgadzaja, stsunek mierzonego do oczekiwanego cisnienia;/ egr mozna zapchac, moj juz 3 razy zapchalem przez czarny dym;/ nie wiem jak zachowa sie 2.0 mj ale pewnie podobnie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2 lata sie tluce z dziurawym ic.hehe a uzywka juz w garazu czeka na wymiane, moj ma dziure

> wielkosci szpilki, po udezeniu w kratke zderzaka kamien zrobil wgniecenie w ic i jest dziurka

> , syczy co prawda juz od 1,500 ale mocy nie brakuje, tylko jest czarno jak juz jade z 3-4

> tysi, parametry sie nie zgadzaja, stsunek mierzonego do oczekiwanego cisnienia;/ egr mozna

> zapchac, moj juz 3 razy zapchalem przez czarny dym;/ nie wiem jak zachowa sie 2.0 mj ale

> pewnie podobnie,

mojemu też raczej nic nie dolega, spalanie w normie (nawet ciut niższe ale to pewnie dlatego, że jestem na urlopie i nigdzie mi sie nie spieszy zlosnik.gif ), dymienia brak, parametry w FES'ie też raczej okej, tylko to syczenie... No nic, może jutro przejade się do ASO, zobacze co mi powiedzą 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.