ReplikantONE Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Czas na mnie ostatnimi czasy przy przyspieszaniu coś ewidentnie syczy pod maską (tak, wiem - mam turbo ), jest to słyszalne w granicach 2000-3000 obrotów i na 1, 2 i 3 biegu - później może i nadal to występuje ale w środku już tego nie słychać bo wszystko zagłusza np. pęd powietrza w tym przedziale obrotów po odjęciu "gazu" słychać coś a' la blow off, takie jakby właśnie upuszczenie powietrza Samochód zachowuje się normalnie, nie wyrzucił żadnego błędu na deskę, nie przeszedł w tryb awaryjny, jedzie tak jak jechał od początku tylko coś ewidentnie bardziej "sapie" Kilka dni wcześniej zmieniałem płyn chłodniczy, koła i filtr kabinowy, nie wiem czy ma to w tym przypadku jakieś znaczenie. Ma ktoś jakiś pomysł ? P.S: 2.0 MJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 30 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 Nieszczelna rura IC-turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2013 > Nieszczelna rura IC-turbo? dojde tam od góry czy muszę kombinować kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 dolot nieszczelny, przeteraty, poluzowane opaski, ic dziurawy...mozliwosci jest wiele:D zacznij od ic czy nie widac zladow oleju na zebrach:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 > dolot nieszczelny, przeteraty, poluzowane opaski, ic dziurawy...mozliwosci jest wiele:D zacznij od > ic czy nie widac zladow oleju na zebrach:D raczej przejade się z tym do ASO, gdzie ostatnio wymieniałem płyn chłodniczy może oni coś poluzowali i nie dokręcili odpowiednio w czwartek mam wyjazd ok. 400 km, można jechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 2 lata sie tluce z dziurawym ic.hehe a uzywka juz w garazu czeka na wymiane, moj ma dziure wielkosci szpilki, po udezeniu w kratke zderzaka kamien zrobil wgniecenie w ic i jest dziurka , syczy co prawda juz od 1,500 ale mocy nie brakuje, tylko jest czarno jak juz jade z 3-4 tysi, parametry sie nie zgadzaja, stsunek mierzonego do oczekiwanego cisnienia;/ egr mozna zapchac, moj juz 3 razy zapchalem przez czarny dym;/ nie wiem jak zachowa sie 2.0 mj ale pewnie podobnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2013 > 2 lata sie tluce z dziurawym ic.hehe a uzywka juz w garazu czeka na wymiane, moj ma dziure > wielkosci szpilki, po udezeniu w kratke zderzaka kamien zrobil wgniecenie w ic i jest dziurka > , syczy co prawda juz od 1,500 ale mocy nie brakuje, tylko jest czarno jak juz jade z 3-4 > tysi, parametry sie nie zgadzaja, stsunek mierzonego do oczekiwanego cisnienia;/ egr mozna > zapchac, moj juz 3 razy zapchalem przez czarny dym;/ nie wiem jak zachowa sie 2.0 mj ale > pewnie podobnie, mojemu też raczej nic nie dolega, spalanie w normie (nawet ciut niższe ale to pewnie dlatego, że jestem na urlopie i nigdzie mi sie nie spieszy ), dymienia brak, parametry w FES'ie też raczej okej, tylko to syczenie... No nic, może jutro przejade się do ASO, zobacze co mi powiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2013 > Nieszczelna rura IC-turbo? odczułby brak mocy, dodatkowo kopcenie chociaż przy dpf pewnie nie widoczne za mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 > odczułby brak mocy, dodatkowo kopcenie chociaż przy dpf pewnie nie widoczne za mocno Nie zawsze, zalezy jak duza jest nieszczelnosc. Przy malej moze nie odczuc, a syczec bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.