Skocz do zawartości

Plany GM na 2016 - juz wiadomo dlaczego ... - EU zwyciezyla.


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec wydalo siezlosnik.gif[...]

31factories_600.jpg

Artykul w - Wall Street Journal - platna subscipcja - warto czytac gazete po poludniuzlosnik.gif[...]

1 20% zmniejszy sie produkcja w fabrykach GM South Korea - czyli te klepiace Aveo/Cruze/Captiva/Malibu etc

2 GM zamknie napewno trzy fabryki, mozliwe, ze cztery - dwie w Ozbuu.gif30.GIF i Bochum w D + mozliwe, ze jeszcze jedna idea.gif

3 wraz ze zniknieciem Chevy z EU, czesc produkcji zostanie przeniesiona na Ozidea.gif, po tym jak miejscowe dwie fabryki pojda30.GIF[...] - a wiec jestesmy winni, ze Chevy z EU wychodzihehe.gif[...]

A teraz powody:

-1 - EU slabnaca sprzedaz i ktoras od lat ogromna strata Opel/Vauxhall - glupie jest budowanie konkurencji wg koncernnu zamiast walczyc uzbroj_zlo.gif - Chevy zjadal duza czesc klientow Opel, a prz tym koszt operacyjny nie byl maly - w perspektywie finansowej, za 3Q 2013[...]

[...] zysk spadl 61% do US$ 299mil (+)

[...] - gdyby nie GM Operation China - 3Q 2013 zakonczyli by strata US$ 100 (-) czyli praktycznie patrzac sprzedaz w China ich ratujeok.gif[...]

- 2 przeniesienie produkcji z KOR do krajow o zdesperowanych ludziach i mniejszym koszcie ... - tak to mozna wskrocie nazwac[...]

[...]Korea ma problem - wzrastajacy koszt produckji - dla akcjonariuszy nono.gif,

-rosnace podatki - tez nono.gif,

-rosnacy koszt logisics - bardzo nono.gif,

-niestabilnosc polityczna - tez zle ...

[..] i dlatego od 1/2 polowy 2014 Opel Mokka bedzie klepany w Habla Espanol201_man_with_a_mustache_and_wearing_hat.gif zamiast w Korea ...

Dochodza dwie Oz fabryki, gdzie niebieski skladacz silnikow dzieki zwiazkom zawodowym dostaje srednio AU$ 100,000lizak.gif - z GM Holden tracacym ok AU$ 4k na sztuce wyprodukowanego auta... facepalm%5B1%5D.gif[...]

[...] i mamy obrazold.gif[...]

-3 - zmiany w akcjach - kiedy US Gov. pozbyl sie uduzalow GM - prywatni posaidacze akcji domagaja sie dividends od swoich akcji ... i to jest w zasadzie glowny powod ...001.gif[....]

Bo GM nie jest od robienia aut, tylko od przynoszenia zyskom akcjonariuszom - co jest w zasadzie naturalnelizak.gif[...]

Artukul by By Jeff Bennett - WSJ - + Rob Taylor - Canberra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorą pod uwagę, że robią nijakie auta nijak nie przystające do tego czym Chevrolet był latach 50/60 - to niech lepiej zajmą się... branżą bankową? Ich karty będą się od czasu do czasu się psuły, będą wykonane z plastiku którym można podciąć sobie żyły (wygodne w czasach tzw. kryzysu zlosnik.gif ) a co 3 lata będą zwalniali 50% pracowników po czym zatrudniali 2 razy więcej w tanich krajach outsourcingowych: Indie zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Biorą pod uwagę, że robią nijakie auta nijak nie przystające do tego czym Chevrolet był latach

> 50/60 - to niech lepiej zajmą się... branżą bankową?

Patrzac na wyniki finasowe GM to pieknie nie jest001.gif[...]

Praktycznie tylko dwa rynki im przynosza zysk - USDM i ChinaDMidea.gif[...] - reszta to pad.gif[...]

Ich karty będą się od czasu do czasu się

> psuły, będą wykonane z plastiku którym można podciąć sobie żyły

A co jak Opel np dalej bedzie mial straty zlosnik.gif?

(wygodne w czasach tzw.

> kryzysu )

- prawdziwe i smutne001.gif[...]

-a co 3 lata będą zwalniali 50% pracowników po czym zatrudniali 2 razy więcej w

> tanich krajach outsourcingowych: Indie

Teraz kolej na Spainclown.gif - bezrobotnych 25% to bedzie tanio...

Coz u mnie mozna winic zwiazki zawodowe, w KOR podobniechaja.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Patrzac na wyniki finasowe GM to pieknie nie jest[...]

> Praktycznie tylko dwa rynki im przynosza zysk - USDM i ChinaDM[...] - reszta to [...]

A co im szkodzi pozostać w USA i Chinach?

Chiny to rynek, który wchłonie ogromną ilość aut.

Co więcej, Chińczycy nie mają zakorzenionego - Opel = rdza i branie oleju przez silnik więc GM miałby fresh start smile.gif Do przemyślenia.

> Ich karty będą się od czasu do czasu się

> A co jak Opel np dalej bedzie mial straty ?

Tam musi być chociaż kilkudziesięciu managerów potrafiących klikać w Excelu - dadzą radę smile.gif

> (wygodne w czasach tzw.

> - prawdziwe i smutne[...]

> -a co 3 lata będą zwalniali 50% pracowników po czym zatrudniali 2 razy więcej w

> Teraz kolej na Spain - bezrobotnych 25% to bedzie tanio...

> Coz u mnie mozna winic zwiazki zawodowe, w KOR podobnie[...]

Oj tam, zwykły wyzysk w ramach międzynarodowej korporacji produkującej takie sobie produkty zlosnik.gif

Czasami zaczynam myśleć że związki zawodowe to nie jest tak zły pomysł jak się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co im szkodzi pozostać w USA i Chinach?

To, ze GM China oopiera sie na innym markach w zasadziezlosnik.gif

Chevy, Buick, + lokalnych Baujoun, Wuling, Jiefangzlosnik.gif

Opel tez jest ale odnioslem wrazenie, ze nie jest tak wazny...

teraz popatrzmy, jesli EU nie wchlonie produkcji Opel to kto?old.gif

-Asia Pacific odpada - jest Chevy

-USDM - ditto - jest Chevy

> Chiny to rynek, który wchłonie ogromną ilość aut.

Zgodaok.gif

> Co więcej, Chińczycy nie mają zakorzenionego - Opel = rdza i branie oleju przez silnik więc GM

> miałby fresh start Do przemyślenia.

Ale VeeDud dali po 270747800-sex.gif[...] - zlosnik.gif, czyli jesli bedzie mial problemy z Opel jak z VeeDub to te miliony $$$ jakie VeeDud zaplacil za DSG beda mala kwota...

> Tam musi być chociaż kilkudziesięciu managerów potrafiących klikać w Excelu - dadzą radę

zlosnik.gif

> Oj tam, zwykły wyzysk w ramach międzynarodowej korporacji produkującej takie sobie produkty

> Czasami zaczynam myśleć że związki zawodowe to nie jest tak zły pomysł jak się wydaje.

I tak i nie, nie sadze, zeby facet ktory skladal auto zaslugiwal na 6 cyfrowa $$$001.gif[...], a skutek jest taki, ze zadna firma nie bedzie sprzedawac produktu, na ktorym traci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To, ze GM China oopiera sie na innym markach w zasadzie

> Chevy, Buick, + lokalnych Baujoun, Wuling, Jiefang

> Opel tez jest ale odnioslem wrazenie, ze nie jest tak wazny...

> teraz popatrzmy, jesli EU nie wchlonie produkcji Opel to kto?

> -Asia Pacific odpada - jest Chevy

> -USDM - ditto - jest Chevy

Opel musi umrzeć i kastrowanie Chevroleta nic tu nie pomoże. To jest tylko kwestia czasu.

> (...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeczytałem to , i tak sobie pomyślałem ,,pewnie jakiś użytkownik folcwagena w tedeiku". Patrze w

> rubrykę samochód: Skoda Octavia TDI ".

Skoda to nie nie holz-wagen zlosnik.gif przynajmniej jeśli chodzi o image hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To, ze GM China oopiera sie na innym markach w zasadzie

> Chevy, Buick, + lokalnych Baujoun, Wuling, Jiefang

> Opel tez jest ale odnioslem wrazenie, ze nie jest tak wazny...

> teraz popatrzmy, jesli EU nie wchlonie produkcji Opel to kto?

> -Asia Pacific odpada - jest Chevy

> -USDM - ditto - jest Chevy

Może niech poprzestaną na Oplu Corsa i Astra, wystarczy - nie muszą od razu robić limuzyn - coś jak Phaeton dla VW - niesprzedawalny bo marka nie ma wizerunku na rynku limuzyn.

> Ale VeeDud dali po [...] - , czyli jesli bedzie mial problemy z Opel jak z VeeDub to te miliony $$$

> jakie VeeDud zaplacil za DSG beda mala kwota...

VW - ktoś tam w dziale RD ostatnimi czasy chyba oszalał, 2.0 TDI PD, DSG, łańcuchy w TSI - przyjęli młodych gniewnych czy po prostu są spy.gif z Opla i chcą położyć VW na łopatkach? wink.gif

> I tak i nie, nie sadze, zeby facet ktory skladal auto zaslugiwal na 6 cyfrowa $$$[...], a skutek

> jest taki, ze zadna firma nie bedzie sprzedawac produktu, na ktorym traci...

OZI, byłem w Mlada Boleslav - widziałem jak wygląda montaż końcowy Fabii - wolę żeby zarabiali dobrze ale żeby auta były sensownie zmontowane a nie "na chama".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opel musi umrzeć i kastrowanie Chevroleta nic tu nie pomoże. To jest tylko kwestia czasu.

> > (...)

Ja ego niewiemzlosnik.gif, przepisalem w skrocie co przeczytalem.

Mozliwe, ze EU spisza na stratyniewiem.gif - i sprzedadza do jakiego obcinacza palcowzlosnik.gif, jak troche Opel podtucza...

Zapowiada sie ciekawe 3 lata ... - ale jesli wierzyc autorowi decyzja zostala juz podjeta jakis czas czemu, kiedy GM postanowil, ze nie bedzie nowego Cruze Made in Korea...

Output ma sie zmniejszyc z 850,000 aut jakie klepie GM Korea do 600-650,000idea.gif[...]

Teraz popatrzmy - nowy Cruze bedzie klepany:

-GM Brasil - San Paulo - mamy na rynek Mercosur - jeden kontynent zaspokojony

-GM US - Lordstown - USDM/Canada - ok.gif,

-Shanghai GM - ChinaDM - ok.gif,

-GM Russia - Saint Petersburg

Czli EU zostaje Opel a jak ten nie dostarczy touzbroj_zlo.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może niech poprzestaną na Oplu Corsa i Astra,

U mnie nic innego sie nie sprzedawalo niz Astrazlosnik.gif, a i ta marniehehe.gif[...]

wystarczy - nie muszą od razu robić limuzyn - coś jak

> Phaeton dla VW -

No wlasnie, a jak sprzedaz Limo w EUhmm.gif - bo np dzis wyczytalem, ze w Nov/2013 prywatni klienci w D kupili 7% VeeDub Passatold.gif - 93% to flotazlosnik.gif[...]

niesprzedawalny bo marka nie ma wizerunku na rynku limuzyn.

Ale jednak taka Skoda Superb jakos w EU ciagniezlosnik.gifniewiem.gif[...]

> VW - ktoś tam w dziale RD ostatnimi czasy chyba oszalał, 2.0 TDI PD, DSG, łańcuchy w TSI - przyjęli

> młodych gniewnych czy po prostu są z Opla i chcą położyć VW na łopatkach?

Koszt na sztuceold.gif sie liczy. Mialem okazje poznac pare osob dosc wysoko w piramidcezlosnik.gif jednego z producentow zlosnik.gif i mi tlumaczyl, ze jesli moga zaoszczedzic $5 na sztuce to od razu = $1mil oszczednosci001.gif[...]

> OZI, byłem w Mlada Boleslav - widziałem jak wygląda montaż końcowy Fabii - wolę żeby zarabiali

> dobrze ale żeby auta były sensownie zmontowane a nie "na chama".

Czyli mowisz, ze jest zlehmm.gif?

GM tez ma problemy z posklepaniemhmm.gif - nie zaleznie czy placisz mu $20k czy $100k na rok.

Porownujac jak skrecony jest moj Aurion z Melbourne a GM z Adelaide - widac roznice, patrzac na odstepy miedzy plastikami001.gif[...]

Aaa, ci z Toyota zarabiaja mniejzlosnik.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jednak taka Skoda Superb jakos w EU ciagnie[...]

Bo poszli jak Opel pierwszymi Omegami - duża limuzyna / kombi za małe pieniądze.

> Koszt na sztuce sie liczy. Mialem okazje poznac pare osob dosc wysoko w piramidce jednego z

> producentow i mi tlumaczyl, ze jesli moga zaoszczedzic $5 na sztuce to od razu = $1mil

> oszczednosci[...]

A potem wydają kilkadziesiąt milionów na naprawy bo jakaś rurka nie jest wsadzona tak jak powinna być wink.gif

> Czyli mowisz, ze jest zle?

> GM tez ma problemy z posklepaniem - nie zaleznie czy placisz mu $20k czy $100k na rok.

> Porownujac jak skrecony jest moj Aurion z Melbourne a GM z Adelaide - widac roznice, patrzac na

> odstepy miedzy plastikami[...]

> Aaa, ci z Toyota zarabiaja mniej[...]

Porównując Octavię 2003 z Mlada Boleslav a Superba 2003 z Kvasin - różnica w poskładaniu jest ogromna.

O różnicy materiałów się nie wypowiem - inne klasa auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo poszli jak Opel pierwszymi Omegami - duża limuzyna / kombi za małe pieniądze.

Tylko pytanie czy EU chce duze Limoniewiem.gif???

> A potem wydają kilkadziesiąt milionów na naprawy bo jakaś rurka nie jest wsadzona tak jak powinna

> być

Pewnie i tak od podatku jest odpishahaha.gif, a i tak klient zaplaci...palacz.gif... lub chlodna kalkulacja jak z VeeDud - bardziej oplaca sie walczyc niz DSG wymienic001.gif[...]

Co ciekawe w Audi nie bylo wiekszego problemu z takimi samymi problemami jak w VeeDub, ale i klient inny001.gif (czytaj bardziej go na prawnika stac = bardziej upierdliwyzlosnik.gif) ...

> Porównując Octavię 2003 z Mlada Boleslav a Superba 2003 z Kvasin - różnica w poskładaniu jest

> ogromna.

> O różnicy materiałów się nie wypowiem - inne klasa auta.

hmm.gif z tym mnie zadziwiles, ze jest poskladana gorzej. materialy - coz tam gdzie mowie o tych $5 to to ma zastosowanie... 001.gif[...] Od taki jest 2010-2020 proces produkcji - kup, posuje sie = wyrzuc = kup nastepne ...

IMVHO patrzac za 10 lat beda jakies jeszcze niedobitki drive.gif z lat 90tych a te z 2010 beda juz przerobione na zyletkihehe.gif[...]

Ot takie czasyspineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko pytanie czy EU chce duze Limo???

Ja chcę, przy moim wzroście w EU kompaktach nie tak łatwo posadzić kogoś za mną - a nie po to kupuje się kompaktowe kombii żeby mieć 3 osobowe auto z bagażnikiem zlosnik.gif Dopiero Octavia III ma sensowną ilość miejsca z tyłu - wykombinowanie tego zajęło im aż 3 generacje od 1996 roku do 2013 - 17 lat, to są dopiero "długo przemyślane" rozwiązania wink.gif

> Pewnie i tak od podatku jest odpis, a i tak klient zaplaci...... lub chlodna kalkulacja jak z

> VeeDud - bardziej oplaca sie walczyc niz DSG wymienic[...]

> Co ciekawe w Audi nie bylo wiekszego problemu z takimi samymi problemami jak w VeeDub, ale i klient

> inny (czytaj bardziej go na prawnika stac = bardziej upierdliwy) ...

Może to prawda, że części do Audi to I class, VW II class - Skoda/ Seat - QC failed grinser006.gif

> z tym mnie zadziwiles, ze jest poskladana gorzej. materialy - coz tam gdzie mowie o tych $5 to to

> ma zastosowanie... [...] Od taki jest 2010-2020 proces produkcji - kup, posuje sie = wyrzuc =

> kup nastepne ...

> IMVHO patrzac za 10 lat beda jakies jeszcze niedobitki z lat 90tych a te z 2010 beda juz

> przerobione na zyletki[...]

> Ot takie czasy

Dzięki temu, że Skoda jest zawsze kilka lat za VW to akurat może wyjść jej na dobre, przemyślane (przestarzałe = dopracowane) rozwiązania będą pracowały na jej korzyść cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie. Z EU rynku nie wyżyje. Bo rynek za mały i zbyt wymagający. IMO nie mają szans.

Za maly jesli popatrzysz na ich kosztyhmm.gif, wymagajacy - napewno ale i cholernie uregulowany - do przesady, czyli zabijajacy konkurencjehmm.gif[...]

IMVHO tez zdechna, ale ja nie jestesm ich klientem, wiec ciezko mi to porfelowo oceniczlosnik.gif[...]

Juz pare razy mowilem, ze czacha.gif, a tu prosze Chevy ubili, a oni dalej zyjahehe.gif[...]

Ludziom zycze jak najlepiej, bo niesitety kazda taka zmiana wiaze sie z czyjas strata ...buu.gif, ale produkty - tak jak mowi t_kucyk - fajnie by bylo jakby zyli tak jak w latach kiedy Omega sie sprzedawala ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja chcę, przy moim wzroście w EU kompaktach nie tak łatwo posadzić kogoś za mną -[...]

Ja tez chce dalej drive.gif duzym sedan ale niestety lud woli SUV,001.gif[...] czyli zostalismy jednostamibuu.gif, ergo majac do wyboru mala popierdowke np Ford Focus, Corolla czy cos ide i kupuje Pathfinder z 3.5l silnikiem i spora ilosca powietrza do wozeniazlosnik.gif[...]

2014_nissan_pathfinder_first_drive_07-1031-m:610x450.jpg

Ty masz niestety ograniczony wybor001.gif... bo bys musial BMW X5 kupiczlosnik.gif

> Może to prawda, że części do Audi to I class, VW II class - Skoda/ Seat - QC failed

Czytajac o Audi to raczej czesci te samezlosnik.gif, obsluga klienta lepsza001.gif[...]

> Dzięki temu, że Skoda jest zawsze kilka lat za VW to akurat może wyjść jej na dobre, przemyślane

> (przestarzałe = dopracowane) rozwiązania będą pracowały na jej korzyść

waytogo.gif najlepsze, ze to jest pewnie prawdahmm.gif, generalnie majac dzis do wyboru VeeDud vs Skoda , kupilbym Skoda... 001.gif[...]

Skoda Amarok brzi calkiem nie zlewink.gif

4375779276_5b9393c8c9_z.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za maly jesli popatrzysz na ich koszty, wymagajacy - napewno ale i cholernie uregulowany - do

> przesady, czyli zabijajacy konkurencje[...]

I właśnie to jest jego największy problem. Regulacje i podatki powodują, że nowe modele są przekomplikowane i bardzo kosztowne.

> IMVHO tez zdechna, ale ja nie jestesm ich klientem, wiec ciezko mi to porfelowo ocenic[...]

Ja bym Opla może i kupił, gdyby:

- Antara była większa

- Insignia była większa

- Astra była... Nie wiem jaka. Inna. hehe.gif

> Juz pare razy mowilem, ze , a tu prosze Chevy ubili, a oni dalej zyja[...]

Ale to polityka, nie racjonalny ekonomiczny rachunek. Bo ekonomicznie byłoby pozbyć się Opla i inwestować w Chevroleta właśnie. Bo w Europie furorę robią tanie marki, nie klasa średnia próbująca na siłę udawać premium.

> Ludziom zycze jak najlepiej, bo niesitety kazda taka zmiana wiaze sie z czyjas strata ..., ale

> produkty - tak jak mowi t_kucyk - fajnie by bylo jakby zyli tak jak w latach kiedy Omega sie

> sprzedawala ...

Straci ktoś i tak. Jeśli nie Niemiec z Russelsheim to jakiś Koreańczyk. I ten drugi na pewno wyjdzie na tym gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I właśnie to jest jego największy problem. Regulacje i podatki powodują, że nowe modele są

> przekomplikowane i bardzo kosztowne.

1.0l z cisnieniem 10,000 bar i przy jak najwiekszych oszczedniosciach w materiale dlugo napewno nie pozyjezlosnik.gif[...]

Z reszta nawet nie trzeba to takich extremalnych przykladow chodzic, Merc A Class i jego budowa modulowa npzlosnik.gif - ergo co 6 lat i tak musisz kupic nowe auto, bo koszt naprawy przekracza granice oplacalnoscilizak.gif[...]

> Ja bym Opla może i kupił, gdyby:

> - Antara była większa

Captiva 5 = Made in Korea - nie liczy siezlosnik.gif, to Deawoo/Chevy

> - Insignia była większa

Nie moglem uwierzyc jak waskie jest to autopanic.gif[...]

> - Astra była... Nie wiem jaka. Inna.

Astra hmm.gif - klientem nie jestem - w ogole na auto male nie jestem klientemzlosnik.gif - ale to by byl chyba jedyny produkt ktory mozna byc kupic...

Co sie stalo z dobrymi strymi czasami - Omega byla, Frontera (nie wazne ze Isuzu), Jackaroo - jakkolwiek to sie u Opel nazywalohehe.gif[...]

digiads_car_ads_105885_1.jpg

A dzispad.gif[...] Generacja iPad przejela wszystko001.gif[...]

> Ale to polityka, nie racjonalny ekonomiczny rachunek. Bo ekonomicznie byłoby pozbyć się Opla i

> inwestować w Chevroleta właśnie. Bo w Europie furorę robią tanie marki, nie klasa średnia

> próbująca na siłę udawać premium.

Juz oficjalnie nie jest premiumhehe.gif, teraz jest dla ludulizak.gif[...] - pardon, od 2016 bedzie dla luduzlosnik.gif[...]

> Straci ktoś i tak. Jeśli nie Niemiec z Russelsheim to jakiś Koreańczyk. I ten drugi na pewno

> wyjdzie na tym gorzej.

To jest inny GM ... - wrecz pisze sie o rewolucji pokolen teraz - czyli mozemy miec model yyy tani - jak najwiekszy zysk na sztuke, a reszta sie nie liczy001.gif[...]

No coz Trailblazer juz nie dostanieszzlosnik.gif[...]

holden-colorado_729-620x349.jpg

Bedziesz sie musial na Isuzu przerzucic -zlosnik.gif - jesli zadebiutuje w EU001.gif[...]

Isuzu-MU-X-5.jpg

2014_isuzu_mu_x_review_thailand_00-1108-m:930x584.jpg

2014_isuzu_mu_x_review_thailand_01-1108-m:930x584.jpg

2014_isuzu_mu_x_review_thailand_12-1108-m:930x584.jpg

2014_isuzu_mu_x_review_thailand_18-1108-m:930x584.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dzis[...] Generacja iPad przejela wszystko[...]

W ostatniej reklamie Insigni chwalą się mnogością aplikacji hahaha.gif

Jakby to było w samochodzie najważniejsze. A nie jest, bo kierowca w czasie jazdy naprawdę nie ma czasu na obsługę wyświetlaczy. Już samo wybranie numeru telefonu z menu na tyle zajmuje, że czasem zapominam o obserwowaniu drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.0l z cisnieniem 10,000 bar i przy jak najwiekszych oszczedniosciach w materiale dlugo napewno nie

> pozyje[...]

I na pewno nie pojedzie jak V6, niezależnie od tego jak bardzo będzie nam to wmawiał marketing.

hehe.gif

> Z reszta nawet nie trzeba to takich extremalnych przykladow chodzic, Merc A Class i jego budowa

> modulowa np - ergo co 6 lat i tak musisz kupic nowe auto, bo koszt naprawy przekracza granice

> oplacalnosci[...]

Byle by przez te 6 lat przejeździł bezawaryjnie, o co coraz trudniej teraz.

> Captiva 5 = Made in Korea - nie liczy sie, to Deawoo/Chevy

No, u nas Captiva (7) wygrywała z nią wszystko w cuglach. Zresztą wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Opla nikt nie chciał.

> Nie moglem uwierzyc jak waskie jest to auto[...]

Ja myślałem że w klasie średniej nie ma auta ciaśniejszego z tyłu niż Renault Laguna. Ale Oplowi się udało.

hehe.gif

> Astra - klientem nie jestem - w ogole na auto male nie jestem klientem - ale to by byl chyba

> jedyny produkt ktory mozna byc kupic...

Sam nie wiem dlaczego ale wolałbym chyba co innego. niewiem.gif

> Co sie stalo z dobrymi strymi czasami - Omega byla, Frontera (nie wazne ze Isuzu), Jackaroo -

> jakkolwiek to sie u Opel nazywalo[...]

Monterey. Też Isuzu ale całkiem fajne. Ja bym się przyjrzał z bliska Omedze gdyby była taka w ofercie. Bo Insignia jest stanowczo za mała.

> A dzis[...] Generacja iPad przejela wszystko[...]

> Juz oficjalnie nie jest premium, teraz jest dla ludu[...] - pardon, od 2016 bedzie dla ludu[...]

Pożyjemy, zobaczymy. Ale do 2016 palety modeli nie zmienią a to co jest dziś to nie robi wrażenia (przynajmniej na mnie).

> To jest inny GM ... - wrecz pisze sie o rewolucji pokolen teraz - czyli mozemy miec model yyy tani

> - jak najwiekszy zysk na sztuke, a reszta sie nie liczy[...]

> No coz Trailblazer juz nie dostaniesz[...]

I tak mi się nie podoba. zlosnik.gif

> Bedziesz sie musial na Isuzu przerzucic - - jesli zadebiutuje w EU[...]

A to całkiem ciekawe. Chociaż w środku trochę toporne. Ale trudno gdybać jeśli nie znamy największego argumentu: ceny.

hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W ostatniej reklamie Insigni chwalą się mnogością aplikacji

> Jakby to było w samochodzie najważniejsze.

A to globalny trendzlosnik.gif - Pandora, My Link etc - znajduje to przydatne - inaczej - czesc tego znajduje przydatna, a na reszta po prostu nie mam czasuhahaha.gif, tak jak nie mam czasu sync MS Office z iCloud i z Android, wszystkie 3 ... zastepuje mi ... to001.gif[...]

41JkQGYxiXL._SX300_.jpg

Ale tacy jak ja juz pewno dinosaur-ami sahahaha.gif[...]

A nie jest, bo kierowca w czasie jazdy naprawdę nie ma

> czasu na obsługę wyświetlaczy. Już samo wybranie numeru telefonu z menu na tyle zajmuje, że

> czasem zapominam o obserwowaniu drogi.

Clkowita prawdahehe.gif, ja po prostu wywalam niej waznych ludzi/sprawy do mailbox ...001.gif - potem patrze. jesli nie zadzwonili z powrotem = nie waznehahaha.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I na pewno nie pojedzie jak V6, niezależnie od tego jak bardzo będzie nam to wmawiał marketing.

Nie jestzlosnik.gif i nigdy nie bedzie ...

> Byle by przez te 6 lat przejeździł bezawaryjnie, o co coraz trudniej teraz.

No coz, nie bede juz o VeeDub pisalhehe.gif[...] Juz mnie niektorzy i tak za to nie nawidza001.gif[...]

> No, u nas Captiva (7) wygrywała z nią wszystko w cuglach. Zresztą wyniki sprzedaży mówią same za

> siebie. Opla nikt nie chciał.

hmm.gif Chevy ma sprzedaz na poziomie 200,000 sztuk w EU. Opel prawie 1 mil - wiec nieidea.gif[...]

Dane za 2012: 172,100 - w porownaniu do 2011 spardek o 2.5% (-)

Opel - 834,800 - wlaczajac Vauxhall w UK.

Dane pochodza z European Automobile Manufacturers Association (pdf)

Widac EU na zachodzie nie chce Chevyhmm.gif[...] bo za 10 miesiecy 2013 sprzedaz Chevy w EU zatankowala 17% (-) do 1.2% calosci rynku.

Opel/Vauxhall spadl tylko 3% i maja 6.7% w calosci EU rynkuidea.gif[...]

Inna sprawa, ze $1bil idzie dla dealer-ow ktorych ma w EU 1,900hmm.gif - troche ich to bedzie kosztowac...

> Ja myślałem że w klasie średniej nie ma auta ciaśniejszego z tyłu niż Renault Laguna. Ale Oplowi

> się udało.

Fakt, to bylo makabrycznie waskiepanic.gif[...]

> Sam nie wiem dlaczego ale wolałbym chyba co innego.

> Monterey. Też Isuzu ale całkiem fajne. Ja bym się przyjrzał z bliska Omedze gdyby była taka w

> ofercie. Bo Insignia jest stanowczo za mała.

Juz nie ma i nie bedzie001.gif, moze Impala zbradujazlosnik.gif[[...]

> Pożyjemy, zobaczymy. Ale do 2016 palety modeli nie zmienią a to co jest dziś to nie robi wrażenia

> (przynajmniej na mnie).

No coz, u mnie to moze od 2016 wygladac takhahaha.gif

chevrolet-1208-450x240.jpg

gm_ad_dealer_shot_fuel_still_lightened-1208-460x272.png

> I tak mi się nie podoba.

A spelnia twoje paremetryzlosnik.gif Diesel 147kW - 500Nm, Made in Korea i Chevywink.gif[...]

> A to całkiem ciekawe. Chociaż w środku trochę toporne. Ale trudno gdybać jeśli nie znamy

> największego argumentu: ceny.

Ja sie zastanawiam, czy kiedys nie porzucic Toyota na takie cosniewiem.gif[...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest i nigdy nie bedzie ...

> No coz, nie bede juz o VeeDub pisal[...] Juz mnie niektorzy i tak za to nie nawidza[...]

Mnie to nie boli. Nawet jak mi napiszesz, że mój Chevy to crap, ja i tak będę z niego zadowolony. Bo jedzie tak jak mi się podoba i zapłaciłem tyle ile chciałem (a nawet mniej niż chciałem spineyes.gifhehe.gif).

> Chevy ma sprzedaz na poziomie 200,000 sztuk w EU. Opel prawie 1 mil - wiec nie[...]

Miałem na myśli Captiva vs. Antara. Tych drugich praktycznie nie ma a Captiv trochę jeździ. Z innymi modelami pewnie jest zupełnie inaczej, bo Insignie się sprzedają na pewno lepiej niż Malibu. Co do Astry vs. Cruze to nie wiem. Chyba jedno i drugie schodzi.

> Dane za 2012: 172,100 - w porownaniu do 2011 spardek o 2.5% (-)

> Opel - 834,800 - wlaczajac Vauxhall w UK.

> Dane pochodza z European Automobile Manufacturers Association (pdf)

> Widac EU na zachodzie nie chce Chevy[...] bo za 10 miesiecy 2013 sprzedaz Chevy w EU zatankowala

> 17% (-) do 1.2% calosci rynku.

> Opel/Vauxhall spadl tylko 3% i maja 6.7% w calosci EU rynku[...]

> Inna sprawa, ze $1bil idzie dla dealer-ow ktorych ma w EU 1,900 - troche ich to bedzie kosztowac...

Dalej jakoś tego nie widzę. Wszyscy robią kasę na tanich markach a Opel chce być drogi.

crazy.gif

> Fakt, to bylo makabrycznie waskie[...]

Mnie bardziej bolało, że z tyłu nie ma gdzie nóg podziać, dach opiera się o głowę a przez okna nic nie widać bo są poniżej linii wzroku.

hehe.gif

> Juz nie ma i nie bedzie, moze Impala zbraduja[[...]

Nie sądzę. W EU duże sedany się nie sprzedają. Tu jeżdżą kombi i hatchbacki.

spineyes.gif

> No coz, u mnie to moze od 2016 wygladac tak

> A spelnia twoje paremetry Diesel 147kW - 500Nm, Made in Korea i Chevy[...]

> Ja sie zastanawiam, czy kiedys nie porzucic Toyota na takie cos[...]

W sumie fajne auto może być. Ciekawe jak z wyposażeniem i wykończeniem wnętrza. Bo najnowsza Captiva po faceliftingu AD 2013 to już robi bardzo fajne wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.