Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Półoś Lacetti 2.0 Diesel

Featured Replies

Napisano

Hej. Mam pytanie odnośnie prawej przedniej półosi. Mianowicie dziś na kanale zauważyłem że wewnętrzny koniec półosi (guma) jest luźna. Słychać że część wewnątrz gumy rozleciała się lub jest w rozsypce. Nie jestem mechanikiem i nie do końca wiem o co tam biega dlatego bazuję na domysłach i czekam na Wasze sugestie. Nie wiem co jest wewnątrz gumy (być może jest to przegub) i w jaki sposób jest połączony.

Czy istnieje możliwość wymiany samej tej części czy trzeba wymienić całą półoś? Miał ktoś podobny problem ?

Napisano

> Hej. Mam pytanie odnośnie prawej przedniej półosi. Mianowicie dziś na kanale zauważyłem że

> wewnętrzny koniec półosi (guma) jest luźna. Słychać że część wewnątrz gumy rozleciała się lub

> jest w rozsypce. Nie jestem mechanikiem i nie do końca wiem o co tam biega dlatego bazuję na

> domysłach i czekam na Wasze sugestie. Nie wiem co jest wewnątrz gumy (być może jest to

> przegub) i w jaki sposób jest połączony.

> Czy istnieje możliwość wymiany samej tej części czy trzeba wymienić całą półoś? Miał ktoś podobny

> problem ?

Tam w gumie teoretycznie powinien być smar. Dziwne, że jest tam coś więcej ...

Napisano

> Tam w gumie teoretycznie powinien być smar. Dziwne, że jest tam coś więcej ...

Może zabezpieczenie przeguba. W lanosie mi się takie cuś połamało.

Napisano
  • Autor