DALES_SC Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 wróciłem do seja 1.1 mpi w gazie sekwencja , niby dla żony ale coś tam przy nim chce przerobić, zawsze miałem spi i wiem co i jak ale przy mpi już nic oto dwie sprawy co chciałbym zmienić WYDECH od poczatku do konca raczej z punto 4-2-1 albo zwykły spi ale bez kata i teraz kwestia sond no bo sei w gazie i niewiem jak przerobić z 2 -ch sond na jedną Kolektor dolotowy chciałem zapodac komplet z 1.2 8v i jakiś dolot wtryski wszystko komplet , jak sprawa z elektryką?? i czy to podejdzie pod głowice 1.1 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 > wróciłem do seja 1.1 mpi w gazie sekwencja , niby dla żony ale coś tam przy nim chce przerobić, > zawsze miałem spi i wiem co i jak ale przy mpi już nic > oto dwie sprawy co chciałbym zmienić > WYDECH > od poczatku do konca raczej z punto 4-2-1 albo zwykły spi ale bez kata i teraz kwestia sond no bo > sei w gazie i niewiem jak przerobić z 2 -ch sond na jedną > Kolektor dolotowy > chciałem zapodac komplet z 1.2 8v i jakiś dolot wtryski wszystko komplet , jak sprawa z elektryką?? > i czy to podejdzie pod głowice 1.1 ??? Skoro to auto dla kobity to... po co? Wydasz na wydech kolektory itd koło klocka a ona i tak nie zauważy różnicy. Z resztą te pół konia Ty pewnie też przeoczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saper1985 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 > wróciłem do seja 1.1 mpi w gazie sekwencja , niby dla żony ale coś tam przy nim chce przerobić, > zawsze miałem spi i wiem co i jak ale przy mpi już nic > oto dwie sprawy co chciałbym zmienić > WYDECH > od poczatku do konca raczej z punto 4-2-1 albo zwykły spi ale bez kata i teraz kwestia sond no bo > sei w gazie i niewiem jak przerobić z 2 -ch sond na jedną > Kolektor dolotowy > chciałem zapodac komplet z 1.2 8v i jakiś dolot wtryski wszystko komplet , jak sprawa z elektryką?? > i czy to podejdzie pod głowice 1.1 ??? daj sobie z spokoj z tym, skoro to dla żony i w gazie... to PO CO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 wiedziałem że takie odpowiedzi będą nic się nie zmieniło przez 10 lat ja też czasem tym autem śmigam nadal czekam na odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 2 sonda do gazu ci nie potrzebna. Ona sprawdza stan katalizatora. Można ją w niektórych kompach wyłączyć. Jak chcesz to wspawaj dalej rurkę i ją wkręć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 ja w mpi miałem ssący plus przepustnica z 1,2 8v, do tego wałek 866 oraz od plecionki większe fi wydechu, ale teraz już nie pamiętam jakie, a na końcu jak dobrze pamiętam tłumik z jakieś vw (ten sam co broker miał u siebie w czerwonym cc) szczerze troszkę auto lepiej się zbierało, tylko że ja miałem to w benie bez gazu wcześniej ten sam zestaw latał u Myski tylko na innym wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2013 > wiedziałem że takie odpowiedzi będą nic się nie zmieniło przez 10 lat > ja też czasem tym autem śmigam > nadal czekam na odpowiedzi U mojej Lubej padła UPG w 899 więc zamiast naprawiać kosiarkę zasadziłem 1.2 16V. I co? tyrka jak się rusza, biegi troszkę ciężej chodzą, ciężej się kierownicą kręci... Czasem się przejadę i się cieszę jak to jedzie ale drugi raz kupię jej seryjne auto na seryjnym zawiasie i z seryjnym silnikiem. Serio, kup sobie za to siano gokarta, model RC albo coś tam i będziesz miał z tego więcej radości niż z dłubania w SC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 W Mpi jak ma być coś na + to masz 2 opcje-głowica 1.2 8v z wałkiem 866+ kolektory(tylko stan większości głowic jest,, do remontu'') + komp. z 1.2 8v+ dolot do 8v spi/8v mpi(Yanek).i zabawa z gazem. Opcja 2-sam wałek 866+ luzy+ dolot jedyny sprawdzony dexcraft+ regulacja gazu-wydech zostaje seria i 2 sondy.-tam mam w vanie i jest lepiej-żwawszy i zamyka licznik po 10km na autostradzie /wcześniej v-max-165 -tylko to benzyna.;do scs 1.1 spi dłubanego na 74km/101nm bardzo mu daleko 0-100 MPI jest z natury wolnoobrotowe jak na fire-zakładając głowicę z 1.2 z pakietem ww. ma zawsze laga między 2,5-4rpm-później chwilę idzie i koniec.Teoretycznie na kompie 1.2 podstroi się to trochę, ale...gra nie warta świeczki + lpg jeszcze. Opcja 3-seryjne 1.2 8v 60km-słupek i osprzęt Twój + 866 i dedykowany dolot + strojenie gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 znajomy poczuł rużnice a ma mpi w gazie po założeniu wałka 866 i głowicy z mpi tylko że kanały były wyje.... mocno obrobione i wolny wydech i to na seri kompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 ja do mpi dalem glowice, ssacy, przepustnice z 75km troche ja ciachlem, cisnienie 14,5, kolektor bez kata, fi 45 , na koncu komorowy z jakiegos vaga, dupohamownia wykazuje delikatna poprawe. Gdyby nie to ze zrobilem to za grosze to niema sensu sie tak bawic, lepiej 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > znajomy poczuł rużnice a ma mpi w gazie po założeniu wałka 866 i głowicy z mpi tylko że kanały > były wyje.... mocno obrobione i wolny wydech i to na seri kompie no i własnie oto chodzi napewno zrobie wydech z punto 4-2-1 ewentualnie spi większe, pytanie czy jak odepne 2-ga sondę czy się wyświetli jakiś błąd ?? wałek 866 kupie we włoszech jak będę w cenie złomu a co do kolektora dolotowego to czy mocowanie do głowicy podejdzie?? i z tego co zrozumiałem nie trzeba zmieniać nic w instalacji elektrycznej i z kompem bo tego niechce zmiany chce porobić bo coś jest nie tak tzn auto czka na benzynie bardziej świece i przewody zmienione jak będzie chwilka to zmienie cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 AD.1 Check engine AD.2- W Polsce już są w cenie złomu-te zużyte szczególnie AD.3 Do 1.2 8v 75 tak do 1.1 MPI już lekkie przeróbki. AD. 4 Zachowując fabryczny osprzęt nie, ale zmieniając osprzęt i głowicę na 1.2 potrzebny jest komp z 1.2 MPI -i przeróbka elektryki Ps. Wydech to w takim prawie seryjnym sc jest ogniwem, które prawie nic Ci nie da-chyba, że katalizator(kolektor) zapchany, rdzeń pęknięty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > AD. 4 Zachowując fabryczny osprzęt nie, ale zmieniając osprzęt i głowicę na 1.2 potrzebny jest komp > z 1.2 MPI -i przeróbka elektryki > Ps. Wydech to w takim prawie seryjnym sc jest ogniwem, które prawie nic Ci nie da-chyba, że > katalizator(kolektor) zapchany, rdzeń pęknięty... Mozna spokojnie dac glowe,ssaka,przepustnice z 75 i zostac na kompie i listwie z mpi, tymbardzie jak auto na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DALES_SC Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Mozna spokojnie dac glowe,ssaka,przepustnice z 75 i zostac na kompie i listwie z mpi, tymbardzie > jak auto na lpg no i oto mi chodziło to już wiem co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 ale trzeba i tak wystroić dziada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > ale trzeba i tak wystroić dziada ma lpg, wiec odpalac moze bez strojenia na pb a jezdzic na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > ma lpg, wiec odpalac moze bez strojenia na pb a jezdzic na lpg Zajebisty plan, żeby szybszy był wywal od razu bak i daj karnister bo i tak pb zbędne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > Zajebisty plan, żeby szybszy był wywal od razu bak i daj karnister bo i tak pb zbędne yy nierozumie, mowi ze jezdzi na lpg wiec odpala i jezdzi krotkie dystanse na pb. Ja w seju z gora 75km, listwa i kompem mpi zrobilem 50tys km, jezdzi normalnie zarówno na pb jak i lpg. Napewno bedzie lepiej dac kompa z 1.2 zrobic remapa,przerobic wiazke ale to jest dodatkowych kilka stow a i tak przy jezdzie nalpg nie bedzie mialo znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 huba stroi mpika przecież Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > huba stroi mpika przecież tego nie wiedzialem, bo kiedys nie robil ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.