Skocz do zawartości

delikatny tuning 1.1 mpi wydech- dolot


DALES_SC

Rekomendowane odpowiedzi

wróciłem do seja 1.1 mpi w gazie sekwencja , niby dla żony ale coś tam przy nim chce przerobić, zawsze miałem spi i wiem co i jak ale przy mpi już nic

oto dwie sprawy co chciałbym zmienić

WYDECH

od poczatku do konca raczej z punto 4-2-1 albo zwykły spi ale bez kata i teraz kwestia sond no bo sei w gazie i niewiem jak przerobić z 2 -ch sond na jedną

Kolektor dolotowy

chciałem zapodac komplet z 1.2 8v i jakiś dolot wtryski wszystko komplet , jak sprawa z elektryką?? i czy to podejdzie pod głowice 1.1 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wróciłem do seja 1.1 mpi w gazie sekwencja , niby dla żony ale coś tam przy nim chce przerobić,

> zawsze miałem spi i wiem co i jak ale przy mpi już nic

> oto dwie sprawy co chciałbym zmienić

> WYDECH

> od poczatku do konca raczej z punto 4-2-1 albo zwykły spi ale bez kata i teraz kwestia sond no bo

> sei w gazie i niewiem jak przerobić z 2 -ch sond na jedną

> Kolektor dolotowy

> chciałem zapodac komplet z 1.2 8v i jakiś dolot wtryski wszystko komplet , jak sprawa z elektryką??

> i czy to podejdzie pod głowice 1.1 ???

Skoro to auto dla kobity to... po co? Wydasz na wydech kolektory itd koło klocka a ona i tak nie zauważy różnicy. Z resztą te pół konia Ty pewnie też przeoczysz niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wróciłem do seja 1.1 mpi w gazie sekwencja , niby dla żony ale coś tam przy nim chce przerobić,

> zawsze miałem spi i wiem co i jak ale przy mpi już nic

> oto dwie sprawy co chciałbym zmienić

> WYDECH

> od poczatku do konca raczej z punto 4-2-1 albo zwykły spi ale bez kata i teraz kwestia sond no bo

> sei w gazie i niewiem jak przerobić z 2 -ch sond na jedną

> Kolektor dolotowy

> chciałem zapodac komplet z 1.2 8v i jakiś dolot wtryski wszystko komplet , jak sprawa z elektryką??

> i czy to podejdzie pod głowice 1.1 ???

daj sobie z spokoj z tym, skoro to dla żony i w gazie... to PO CO? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w mpi miałem ssący plus przepustnica z 1,2 8v, do tego wałek 866 oraz od plecionki większe fi wydechu, ale teraz już nie pamiętam jakie, a na końcu jak dobrze pamiętam tłumik z jakieś vw (ten sam co broker miał u siebie w czerwonym cc)

szczerze troszkę auto lepiej się zbierało, tylko że ja miałem to w benie bez gazu

wcześniej ten sam zestaw latał u Myski tylko na innym wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiedziałem że takie odpowiedzi będą nic się nie zmieniło przez 10 lat

> ja też czasem tym autem śmigam

> nadal czekam na odpowiedzi

U mojej Lubej padła UPG w 899 więc zamiast naprawiać kosiarkę zasadziłem 1.2 16V. I co? tyrka jak się rusza, biegi troszkę ciężej chodzą, ciężej się kierownicą kręci...

Czasem się przejadę i się cieszę jak to jedzie ale drugi raz kupię jej seryjne auto na seryjnym zawiasie i z seryjnym silnikiem.

Serio, kup sobie za to siano gokarta, model RC albo coś tam i będziesz miał z tego więcej radości niż z dłubania w SC mulher.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Mpi jak ma być coś na + to masz 2 opcje-głowica 1.2 8v z wałkiem 866+ kolektory(tylko stan większości głowic jest,, do remontu'') + komp. z 1.2 8v+ dolot do 8v spi/8v mpi(Yanek).i zabawa z gazem.

Opcja 2-sam wałek 866+ luzy+ dolot jedyny sprawdzony dexcraft+ regulacja gazu-wydech zostaje seria i 2 sondy.-tam mam w vanie i jest lepiej-żwawszy i zamyka licznik po 10km grinser006.gif na autostradzie zlosnik.gif/wcześniej v-max-165 wink.gif-tylko to benzyna.;do scs 1.1 spi dłubanego na 74km/101nm bardzo mu daleko wink.gif 0-100

MPI jest z natury wolnoobrotowe jak na fire-zakładając głowicę z 1.2 z pakietem ww. ma zawsze laga między 2,5-4rpm-później chwilę idzie i koniec.Teoretycznie na kompie 1.2 podstroi się to trochę, ale...gra nie warta świeczki + lpg jeszcze.

Opcja 3-seryjne 1.2 8v 60km-słupek i osprzęt Twój + 866 i dedykowany dolot + strojenie gazu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do mpi dalem glowice, ssacy, przepustnice z 75km troche ja ciachlem, cisnienie 14,5, kolektor bez kata, fi 45 , na koncu komorowy z jakiegos vaga, dupohamownia wykazuje delikatna poprawe. Gdyby nie to ze zrobilem to za grosze to niema sensu sie tak bawic, lepiej 16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> znajomy poczuł rużnice a ma mpi w gazie po założeniu wałka 866 i głowicy z mpi tylko że kanały

> były wyje.... mocno obrobione i wolny wydech i to na seri kompie

no i własnie oto chodzi

napewno zrobie wydech z punto 4-2-1 ewentualnie spi większe,

pytanie czy jak odepne 2-ga sondę czy się wyświetli jakiś błąd ??

wałek 866 kupie we włoszech jak będę w cenie złomu

a co do kolektora dolotowego to czy mocowanie do głowicy podejdzie??

i z tego co zrozumiałem nie trzeba zmieniać nic w instalacji elektrycznej i z kompem bo tego niechce smile.gif

zmiany chce porobić bo coś jest nie tak tzn auto czka na benzynie bardziej świece i przewody zmienione jak będzie chwilka to zmienie cewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD.1 Check engine

AD.2- W Polsce już są w cenie złomu-te zużyte szczególnie grinser006.gif

AD.3 Do 1.2 8v 75 tak do 1.1 MPI już lekkie przeróbki.

AD. 4 Zachowując fabryczny osprzęt nie, ale zmieniając osprzęt i głowicę na 1.2 potrzebny jest komp z 1.2 MPI wink.gif-i przeróbka elektryki wink.gif

Ps. Wydech to w takim prawie seryjnym sc jest ogniwem, które prawie nic Ci nie da-chyba, że katalizator(kolektor) zapchany, rdzeń pęknięty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> AD. 4 Zachowując fabryczny osprzęt nie, ale zmieniając osprzęt i głowicę na 1.2 potrzebny jest komp > z 1.2 MPI -i przeróbka elektryki

> Ps. Wydech to w takim prawie seryjnym sc jest ogniwem, które prawie nic Ci nie da-chyba, że

> katalizator(kolektor) zapchany, rdzeń pęknięty...

Mozna spokojnie dac glowe,ssaka,przepustnice z 75 i zostac na kompie i listwie z mpi, tymbardzie jak auto na lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zajebisty plan, żeby szybszy był wywal od razu bak i daj karnister bo i tak pb zbędne

yy nierozumie, mowi ze jezdzi na lpg wiec odpala i jezdzi krotkie dystanse na pb. Ja w seju z gora 75km, listwa i kompem mpi zrobilem 50tys km, jezdzi normalnie zarówno na pb jak i lpg.

Napewno bedzie lepiej dac kompa z 1.2 zrobic remapa,przerobic wiazke ale to jest dodatkowych kilka stow a i tak przy jezdzie nalpg nie bedzie mialo znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.