Pipper Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Witam! Czy warto pchać się w Doblo z 1,4 Tjetem i skrzynią 6b? Czy to jest skrzynia Fiata, czy Opla z padającymi łożyskami? Diesle odpadają, ma być lpg Chodzi o wersję osobową Pozdrawiam, Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Witam! > Czy warto pchać się w Doblo z 1,4 Tjetem i skrzynią 5b? > Czy to jest skrzynia Fiata, czy Opla z padającymi łożyskami? żeby to rozpoznać sprawdź, gdzie jest wsteczny - jeśli przy jedynce to masz do czynienia ze skrzynią Opla, jeśli przy/zamiast szóstki - to skrzynia Fiata. > Diesle odpadają, ma być lpg > Chodzi o wersję osobową > Pozdrawiam, > Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > żeby to rozpoznać sprawdź, gdzie jest wsteczny - jeśli przy jedynce to masz do czynienia ze > skrzynią Opla, jeśli przy/zamiast szóstki - to skrzynia Fiata. Czyli "podciągany, w prawo i do tyłu" to Fiat? To te same skrzynki co w NB, bo pamiętam Waszą ożywioną dyskusję na ich temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Witam! > Czy warto pchać się w Doblo z 1,4 Tjetem i skrzynią 6b? > Czy to jest skrzynia Fiata, czy Opla z padającymi łożyskami? > Diesle odpadają, ma być lpg > Chodzi o wersję osobową > Pozdrawiam, > Szymon Myślę o tym samym, tylko ja jeszcze daje szanse 1.6MJ 105KM ze wzglądu na większą dostępność aut na rynku z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Myślę o tym samym, tylko ja jeszcze daje szanse 1.6MJ 105KM ze wzglądu na większą dostępność aut na > rynku z tym silnikiem. Nówka śtuka potrzebna z salonu z możliwością odliczenia VATu od paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 Podobno poprawili łożyska, ale może to tylko plotka. Bierz t-jeta, silnik bardzo dobry, a nawet jak coś to skrzynie naprawisz za jedyne 2300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Podobno poprawili łożyska, ale może to tylko plotka. > Bierz t-jeta, silnik bardzo dobry, a nawet jak coś to skrzynie naprawisz za jedyne 2300 Silnik znam i w GPA mi się on podoba, ciekawe jak w Doblo sobie poradzi Czy Fiat oferuje jakieś przedłużane gwarancje obecnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Silnik znam i w GPA mi się on podoba, ciekawe jak w Doblo sobie poradzi Szału nie ma, ale i dramatu pewnie tez nie. Zawsze to turbo i Nm więcej, elastyczność lepsza. > Czy Fiat oferuje jakieś przedłużane gwarancje obecnie? A tego nie wiem, na razie z Fiatem sie nie kumplujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Czyli "podciągany, w prawo i do tyłu" to Fiat? tak, to ta sama skrzynia od czasów 156 i Fiata Coupe Jest w wersji 5S i 6S > To te same skrzynki co w NB, bo pamiętam Waszą ożywioną dyskusję na ich temat? sądzę, że tak. W Bravo T-Jeta parowali chyba tylko z Oplowską M32 (tą od łożysk ) i nie sądzę, żeby teraz miało być inaczej. Ale sprawdzisz to łatwo po układzie biegów no i po VINie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Witam! > Czy warto pchać się w Doblo z 1,4 Tjetem i skrzynią 6b? > Czy to jest skrzynia Fiata, czy Opla z padającymi łożyskami? > Diesle odpadają, ma być lpg > Chodzi o wersję osobową > Pozdrawiam, > Szymon jeśli ten sam silnik jest od circa 2006 roku to zagadaj z Giziem on aktualnie ujeżdża 1.4 NA, zagazowany oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > jeśli ten sam silnik jest od circa 2006 roku to zagadaj z Giziem > on aktualnie ujeżdża 1.4 NA, zagazowany oczywiście właściwie od 2003 raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > jeśli ten sam silnik jest od circa 2006 roku to zagadaj z Giziem > on aktualnie ujeżdża 1.4 NA, zagazowany oczywiście Od 2003r, ale bardziej na TJeta zainteresowani patrzą, bo zwykłe 95KM wooolne jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Od 2003r, ale bardziej na TJeta zainteresowani patrzą, bo zwykłe 95KM wooolne jest zgadza się Gizio mówi, że jest wolne, do toczenia niż dynamicznej jazdy nawet wyprzedzenia rowerzysty jest emocjonujące no i bez gazu koszty spalania są straszne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > zgadza się > Gizio mówi, że jest wolne, do toczenia niż dynamicznej jazdy > nawet wyprzedzenia rowerzysty jest emocjonujące > no i bez gazu koszty spalania są straszne ... Czyli TJet + lpg i będzie jakoś się odpychać, obecnie jest Skoda Fabia 1,2 12v, od nowości i właściciel już skody nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > zgadza się > Gizio mówi, że jest wolne, do toczenia niż dynamicznej jazdy > nawet wyprzedzenia rowerzysty jest emocjonujące > no i bez gazu koszty spalania są straszne ... Bez przesady. Mam T-Jeta, brat ma 1.4 N/A w GP i nie jest źle. Owszem, nie wciska w fotel, ale silnik fajnie się kręci i jest cichy. Mnie się jego charakterystyka bardzo podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > zgadza się > Gizio mówi, że jest wolne, do toczenia niż dynamicznej jazdy > nawet wyprzedzenia rowerzysty jest emocjonujące > no i bez gazu koszty spalania są straszne ... IMHO nie wie co mówi, jakby sie przejechal 1.2 65 KM, to by dopiero mógł cos powiedzieć o tym że auto jest wolne. A co do spalania, to ja bym nie przesadzał, służbowe dolblo, 1.2 pali średnio 10-11 l/100 km. Jeździ glównie na zakładzie, więc odcinki po paręset metrów, zapalane i gaszone. Auto jest duże i dość ciężkie, więc i palić musi. W trasie, spalanie spada do 6-7 l, tyle, że prędkości drogowe to max 100 kph, bo potem to huk prze okrutny w nim jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Bez przesady. Mam T-Jeta, brat ma 1.4 N/A w GP i nie jest źle. Owszem, nie wciska w fotel, ale > silnik fajnie się kręci i jest cichy. Mnie się jego charakterystyka bardzo podoba. no właśnie... w Grande Punto... GP waży jakieś 1150kg, nowe Doblo - jakieś 200kg więcej i ma aerodynamikę kiosku.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > tak, to ta sama skrzynia od czasów 156 i Fiata Coupe Jest w wersji 5S i 6S Nieprawda, C510 nie ma w wersji 6-biegowej. Fiatowska 6b z osobówek to C530. C510 jest produkowana od początku lat 80-tych, jeśli nie wcześniej i była montowana w bardzo wielu modelach. > sądzę, że tak. W Bravo T-Jeta parowali chyba tylko z Oplowską M32 (tą od łożysk ) i nie sądzę, > żeby teraz miało być inaczej. Ale sprawdzisz to łatwo po układzie biegów no i po VINie. Zgadza się - bravo t-jet był tylko z M32, w GP 120KM - C510, 150KM - M32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Nieprawda, C510 nie ma w wersji 6-biegowej. Fiatowska 6b z osobówek to C530. > C510 jest produkowana od początku lat 80-tych, jeśli nie wcześniej i była montowana w bardzo wielu > modelach. > Zgadza się - bravo t-jet był tylko z M32, w GP 120KM - C510, 150KM - M32. Czyli w Nowym Doblo 120KM powinno być C510? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Osobiście w dwóch przypadkach spotkałem skrzynię oplowską. Wolnossak ma C514. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Nieprawda, prawda. > C510 nie ma w wersji 6-biegowej. a kto pisze o C510? > Fiatowska 6b z osobówek to C530. C530 występuje w wersji 5S (np. Bravo 1.9 8V) i 6S (np. Bravo 1.9 16V) - i o tej skrzyni pisałem > C510 jest produkowana od początku lat 80-tych, jeśli nie wcześniej i była montowana w bardzo wielu > modelach. ja nie mówię o C510, tylko o C530 > Zgadza się - bravo t-jet był tylko z M32, w GP 120KM - C510, 150KM - M32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Czyli w Nowym Doblo 120KM powinno być C510? Niekoniecznie, a wręcz powiedziałbym, że nie sądzę... We wszystkich benzynowych Bravo T-Jetach były oplowskie M32, fiatowska C514 była w wolnossącym 1.4 16V. W dieslach 1.9 8v i 16v były C530 odpowiednio 5S i 6S, w dieslu 2.0 była F40. Ale zapomniałem o ważnej uwadze - tak było do 2009r, później były zmiany i C530 chyba już przestali montować w ogóle. W Ducato MJ 130 '12 jest skrzynia oplowska (z wstecznym przy jedynce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Dyskusja dotyczyła Doblo 1.4 i rozpoznania typu skrzyni C530 jak już napisałeś nie jest montowana, a t-jet był parowany jedynie z C510 lub M32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > Dyskusja dotyczyła Doblo 1.4 i rozpoznania typu skrzyni w Doblo 1.4TJet siedzi skrzynia 6S > C530 jak już napisałeś nie jest montowana, a t-jet był parowany jedynie z C510 lub M32. jeśli tak jest, to w Doblo musi być w takim razie oplowska M32 - wg danych technicznych ze strony Fiata Doblo ma 6 biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.