patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 Witam posiadam Opel astra 2.0 DTI 16v. z 1999/2000r problem jest następujący astra po jednym dniu stania na następny dzień nie odpala rozrusznik kreci ale nie odpala wygląda na to ze się zapowietrza, w trakcie jazdy nigdy nic się nie działo normalnie chodzi obroty itp. tylko jak stoi np noc albo dłużej nie odpala, auto było serwisowane w ASO w Rybniku zrobili kompletna naprawę przewodów paliwowych i wymienili zbiornik paliwa. wszystko było okej auto odpalało ale gdy paliwa bylo 1/4 po powrocie do domu zostawiłem go na drugi dzień chciałem odpalić już nie szlo. zawiozłem go ponownie do aso odpowietrzyli go sprawdzili wszystkie przewody, pod elektronikę wzieli auto im odpalało nawet po 4 dniach oddali narazie jeździ ale ciężko odpala na drugi dzień, tak nim poszarpie z 2 sekundy zanim załapie i odpali potem już wiadomo normalnie chodzi. powiedzieli ze jak teraz nie odpali to prawdopodobnie pompa i wtryski do regeneracji a chciałbym takie koszty ominąć ;p jeszcze wcześniej były zakładane takie oringi/uszczelki na wtryskach ale tez nie pomogło,, jak ktoś się z takim czymś spotkał proszę o pomoc dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 spróbuj zostawić auto na noc w takim miejscu aby tył był wyżej od przodu ( choć trochę) robili coś przy filtrze paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 powiedzieli ze tylko sprawdzili filter ze jest nie orginalny ino ze z VV, wlasnie stal na takiej gorce wczoraj i odpalil normalniew sumie,nie wiem czy zalac mu paliwa zeby mial wiecej czy zostawic i sprawdzic czy odpali bo bym musial do innego mechanika bo oni powiedzieli ze przewody i wszystko jest dobre ze to tylko pompa i wtryski do regeneracji takie ich stanowisko ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 skoro tak to dla pewności zostawiłbym go jeszcze raz z tyłem w gorze i zobaczył czy bedzie palił jak zapali normalnie to znaczy, że nieszczelnośc w układzie paliwa a skoro grzebali przy filtrze to możę on przepuszcza powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 a teraz pytanie czy jest jakiś sposób abym sam odpowietrzyl procz plaku? a jeszcze jendo auto normalnie pali jak jest np pol baku a jak spadnie np do 1/4 to juz gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > a teraz pytanie czy jest jakiś sposób abym sam odpowietrzyl procz plaku? a jeszcze jendo auto > normalnie pali jak jest np pol baku a jak spadnie np do 1/4 to juz gorzej na plaku się nie odpowietrza!!! pompa jest smarowana olejem napędowym i gdy kręcisz bez tego smarowania to wczesniej czy pozniej bedzie ona nadawała się tylko do regeneracji są rózne metody do odpowietrzania ale zazwyczaj wymagają one "wykonania" chociaz najprostszego przyrządu jeżeli przy połowie baku pali dobrze to nie schodź poniżej połowy - co prawda nie bedzie to usunięcie przyczyny a jedynie skutku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 a wiec jak go odpowietrzyc ? gruszka i do baku dmuchac czy jak ?? a co do nieszczelnosci ukladu paliwowego to powiedzieli ze wszystko jest ok bo posprawdzali go pod tym katem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > a wiec jak go odpowietrzyc ? Źródło: " target="_blank">http://img19.imageshack.us/img19/1412/odpowietrzanievp44.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 i wlasnie teraz nie wiem co zrobic odpalilem go po 5h odpalal tak dziwnie ale odpalil i teraz nie wime co czy zostawic go na gorce na tej samej ilosci paliwa czy wlac mu paliwo i na prostym.... a takie pytanie jesli np bym go zostawil na noc na tej gorce i jutro by nie odpalil o czym bo to informowalo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > i wlasnie teraz nie wiem co zrobic odpalilem go po 5h odpalal tak dziwnie ale odpalil i teraz nie > wime co czy zostawic go na gorce na tej samej ilosci paliwa czy wlac mu paliwo i na > prostym.... zostaw na górce, jezeli odpali to znaczy iż układ zapowietrza się i trzeba wówczas szukać gdzie... tak jak pisałem dolanie paliwa to nie rozwiązanie, co prawda pomoże ale i tak trzeba usunąc przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 a jeszcze takie coś zauważyłem tez ze niekiedy kluczyk ze stacyjki jest ciężko wyciągnąć niekiedy nawet się blokuje i nie idzie go wyciągnąć muszę poruszać czy to może np być coś z immobiliserem ? i dlatego nie odpala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 Najprawdopodobniej zapowietrza się układ paliwowy. Jak kolega wyżej pisał zostaw na noc tak, by przód był niżej niż tył. Jak trochę pomoże, będziesz musiał sprawdzić całe zasilanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > a jeszcze takie coś zauważyłem tez ze niekiedy kluczyk ze stacyjki jest ciężko wyciągnąć To też częsta przypadłość. Trzeba rozebrać, oczyścić, nasmarować i złożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > Najprawdopodobniej zapowietrza się układ paliwowy. Jak kolega wyżej pisał zostaw na noc tak, by > przód był niżej niż tył. Jak trochę pomoże, będziesz musiał sprawdzić całe zasilanie. tylko ze w aso rybnik sprawdzali wszyskie przewody i nic nie znalezli zadnej dziurki ani nic sprawdzili wlasnie przeowdy paliwowe pod elektryke go wzieli pod kompa i nic wczesniej dokonali naprawy zbiornik paliwa do wymiany + kompletna naprawa przewodow. wiec juz nie mam pojecia oni powiedzieli ze teraz to tylko pompa i wtryski do regeneracji. wiec chyba nie ma sensu tam jechac do nich ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > zbiornik paliwa do wymiany + kompletna naprawa przewodow A zbiornik czemu do wymiany? I jakich przewodów ma być wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > A zbiornik czemu do wymiany? I jakich przewodów ma być wymiana? jak do nich pojechalem powiedzialem jak wyglada sprawa zdiagnozowali samochod "podpieli pod swoje przewody auto odpalalo normalnie" wiec zdecydowali sie na zalozyli opaski zaciskowe 20-32/9 kompletna naprawa przewodow paliwowych wymiana zbiornika paliwa, nastepnie auto odpalalo normalnie po jednym nawet dwoch dniach stania nastepnie zatankowalem paliwo zeszlo do cwiartki baku i nastepnego dnia juz nie odpalil a wiec pojechalem do nick na reklamacje oni trzymali samochod 5dni i wlasnie wtedy sprawdzili wszystko i odpalili samochod po 4 dniach i normalnie odpalil i powiedzieli ze wszystko ok musi odpalac a jak nie to prawdopodobnie pompa/wtryski. nie wime co robic bo juz tyle mechanikow ten problem przerosl ze nie wiem co robic .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 zostawie go dzisiaj tak aby tyl byl wyzej nic maska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > zostawie go dzisiaj tak aby tyl byl wyzej nic maska. zostaw a jutro w zaleznosci od efektu bedziemy myslec dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 miałem podobny problem, i okazało się że są uwalone przewody paliwa przy listwie, i się zapowietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 a wiec tak auto stalo praktycznie na rownym, tam gdzie zawsze na drugi dzien nie odpalalo. teraz tak jak samochod mial wiecej niz pol baku odpalal na strzal po jednym dniu staniu ponizej tez, teraz jak odpalalem po 13 godzinach stania mial dokladnie cwierc baku, przekrecilem silnikiem trzepalo pokrecilem tak z 2/3 sekundy nie odpalil sprobowalem za 10sekund znowu odpalil praktycznie na szlag. i teraz tak czy moze tutaj np robic jakas roznice rodzaj paliwa np zwyklwy diesel zamiast ultimate diesel czy tutaj jest obojetnie co zatankuje, czy jednak lepiej ladowac tego lepszego/drozszego diesla. ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Rodzaj paliwa nie będzie miał chyba dla ciebie znaczenia. Raczej przygotuj się na szukanie nieszczelności: węże, wtryski, trawersy, przelewy, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Rodzaj paliwa nie będzie miał chyba dla ciebie znaczenia. > Raczej przygotuj się na szukanie nieszczelności: węże, wtryski, trawersy, przelewy, itd. no właśnie przelewy, kiedy je wymieniałeś ? No i przyjrzyj się obudowie filtra paliwa, czy tam powietrze się nie dostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 w ASO nic nie znaleźli nie wiem jak szukali pierw to bym się przygotował na znalezienie dobrego mechanika w okolice RYBNIK, a tutaj już praktycznie wszystko wyczerpałem i nic nikt nie zrobił...... moze ktos jest z okolic i zna mechanika ktory to ogarnie....?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > no właśnie przelewy, kiedy je wymieniałeś ? > No i przyjrzyj się obudowie filtra paliwa, czy tam powietrze się nie dostaje czy golym okiem da rade cos zobaczyc? jesli tak to na co zwracac uwage ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > czy golym okiem da rade cos zobaczyc? jesli tak to na co zwracac uwage ? na pewno popatrzyłbym na górne denko czy dobrze dolega no i czy wogóle nie ma jakiś pęknięć No i jeżeli nie wymieniałeś przelewów to by je wymienić tylko wiąże się to z zapowietrzeniem układu - o ile dobrze kojarzę Z tego co pisałeś to uszczelniacze na wtryskiwaczach wymieniałeś, tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 oringi cos takiego bylo tylko robione ale to nie pomoglo http://www.madejski.com.pl/pl,oferta,uszczelnienia-Q_Ringi_,31,1563.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Ja bym zaczął od obudowy filtra paliwa, a potem trawersy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 trawersy to dokladnie co ? uszczelniacze pod wtryskami te takie plastikowe czy jak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > trawersy to dokladnie co ? uszczelniacze pod wtryskami te takie plastikowe czy jak ?? to jest cały komplet Źródło: http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...post__p__886977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 znalazłem cos takiego: 5.zapowietrzanie układu paliwowego: przyczyna - nieszczelne: przelewy, pokrywa filtra paliwa lub jego obudowa, łączenie przewodów paliwowych z obudową filtra, uszczelniacze na mostku, pompa paliwa (uszczelnienie na wałku napędowym pompy i na zaworze zwrotnym pompy ) . Może być jeszcze zapchany odpowietrznik w baku. sprawdzenie - na noc tył do góry, szczegółowe oględziny obudowy i pokrywy filtra, szczególnie uszczelek i połączeń, podłączenie pompy próżniowej. UWAGA: Im krótszy czas od odpalenia do zgaśnięcia, tym nieszczelność jest bliżej silnika: nie można odpalić lub zaraz gaśnie - przelewy, odpali i gaśnie po ok 15-20 sek to nieszczelność na filtrze/obudowie filtra paliwa. ja nie moge odpalic na drugi dzien wiec wynika ze to przelewy, nie mialem jezcze nigdy tak ze odpalilem i mi zgasl. jutro jade do mechanika ;p zostawilem na gorce zeby dojechac o wlasnych silach ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Dobrze znalazłeś, więc już coś niecoś wiesz. Trzeba sprawdzać i eliminować po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny128 Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 A czy, któryś z kolegów zna rozmiar oringów uszczelniające przewody paliwowe w obudowie filtra paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 pytanie zeby wymienic przelewy lub te trawersy czy trzeba wyciagac pompe i rozrzad czy nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > pytanie zeby wymienic przelewy lub te trawersy czy trzeba wyciagac pompe i rozrzad czy nie ?? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny128 Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > pytanie zeby wymienic przelewy lub te trawersy czy trzeba wyciagac pompe i rozrzad czy nie ?? Przelewy rzecz prosta bo są na wierzchu, jedynie trzeba uważać aby nie połamać plastykowych trójników. Ale suszarka załatwia sprawę. Uszczelniacze trawersów to grubsza robota, ale można samemu. Trzeba odkręcić przewody wysokiego ciśnienia najlepiej całkowicie, i górna część kolektora ssącego, jeśli nie był nigdy czyszczony to za jedna robotą i cały kolektor wyczyścić od razu. odkręcić pokrywa zaworów i odkręcić wałek rozrządu, z nim jest najwięcej zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 tak czy siak zalece mechanikowi wymienae wezykow na wtryskach bo sa stare nie byly wymieniane a sa tanie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Witam posiadam Opel astra 2.0 DTI 16v. z 1999/2000r > problem jest następujący astra po jednym dniu stania na następny dzień nie odpala rozrusznik kreci > ale nie odpala wygląda na to ze się zapowietrza, w trakcie jazdy nigdy nic się nie działo > normalnie chodzi obroty itp. tylko jak stoi np noc albo dłużej nie odpala, auto było > serwisowane w ASO w Rybniku zrobili kompletna naprawę przewodów paliwowych i wymienili > zbiornik paliwa. wszystko było okej auto odpalało ale gdy paliwa bylo 1/4 po powrocie do domu > zostawiłem go na drugi dzień chciałem odpalić już nie szlo. zawiozłem go ponownie do aso > odpowietrzyli go sprawdzili wszystkie przewody, pod elektronikę wzieli auto im odpalało nawet > po 4 dniach oddali narazie jeździ ale ciężko odpala na drugi dzień, tak nim poszarpie z 2 > sekundy zanim załapie i odpali potem już wiadomo normalnie chodzi. powiedzieli ze jak teraz > nie odpali to prawdopodobnie pompa i wtryski do regeneracji a chciałbym takie koszty ominąć ;p > jeszcze wcześniej były zakładane takie oringi/uszczelki na wtryskach ale tez nie pomogło,, jak > ktoś się z takim czymś spotkał proszę o pomoc dzieki. Zacznij od wymiany filtra paliwa,możesz założyć taki z grupy VW bodajże pp839/1 ,podjedź do ogarniętego mechanika dobierze Ci.Generalnie ,musisz się liczyć też z tym że pompa umarła. Generalnie wiem że daleko ale mogę polecić jednego specjalistę od diesla i od nieszczęsnych 2,0 DTI www.auto-krak.pl.Możesz też spróbować zadzwonić ,może coś podpowie telefonicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 jakby mi pompa umarla to bym samochodu nie odpalal za szlag co 5 godzin bo tak normalnie odpala i tez w trakcie jazdy nic sie nie dzieje poprostu postoi noc lub dluzszy okres to wtedy nie pali, jakby to byla pompa to wgl bym nie odpalal i w trakcie jazdy by mi cos dawalo do oznaki.. filtr mam juz z vv juz kiedy kupilem to byl ten filtr jedynie obudowa, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > jakby mi pompa umarla to bym samochodu nie odpalal za szlag co 5 godzin bo tak normalnie odpala i > tez w trakcie jazdy nic sie nie dzieje poprostu postoi noc lub dluzszy okres to wtedy nie > pali, jakby to byla pompa to wgl bym nie odpalal i w trakcie jazdy by mi cos dawalo do > oznaki.. filtr mam juz z vv juz kiedy kupilem to byl ten filtr jedynie obudowa, zobaczymy. Niekoniecznie jak pompa padała to jest nieraz taki objaw właśnie.Natomiast napisz po Polsku ,bo nie rozumiem masz założony filtr z VW ?Czy obudowę filtra?Generalnie należy wywalić filtr oplowski z obudową i założyć ten od VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Niekoniecznie jak pompa padała to jest nieraz taki objaw właśnie.Natomiast napisz po Polsku ,bo nie > rozumiem masz założony filtr z VW ?Czy obudowę filtra?Generalnie należy wywalić filtr oplowski > z obudową i założyć ten od VW. filtr mam z vw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > filtr mam z vw To o czym piszesz to też może być objaw kończenia się pompy. Spróbuj tak jak koledzy radzili postawić dupę auta wyżej niż przód . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 witam mechanik powiedzial ze wtryski cisnienie dobre, jedynie co to zauwazyl ze na drugi dzien paliwo zeszlo z filtra paliwa + mokro troche bylo na baku.. ktos jakies pomysly ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan102 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > paliwo zeszlo z filtra paliwa + mokro troche bylo na baku.. ktos jakies pomysly ma ? Witam! Miałem do czynienia z podobnym przypadkiem niemoznosci odpalania samochodu, konkretnie Vectry, z tym silnikiem. Diagnozy mechaników były podobne jak powyżej - w koncu uznano ze jest to wina pompy. Jednak przy bliższym samodzielnym sprawdzeniu okazało sie, że winny był przewód paliwowy przy pompie, który popuszczal. Problem jest trudny do zweryfikowania ponieważ pompa 'zasysa' paliwo i jest tam podcisnienie podczas pracy silnika. Na postoju taka usterka moze powodowac cofanie sie paliwa do baku. Do tego w tym silniku nie ma pełnego powrotu przepływu paliwa do baku co powoduje ze pompa trudno sie odpowietrza. Sprawdz dokladnie(!) przewody paliwowe zwłaszcza przy pompie. Pamietaj, że teraz startujesz na suchej pompie - a ona jest przygotowana do smarowania się paliwem. Szkoda pompy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > jedynie co to zauwazyl ze na drugi dzien > paliwo zeszlo z filtra paliwa Paliwo zeszło z filtra paliwa, czyli masz jednak gdzieś nieszczelność Ile trzeba Ci jeszcze pisać, co masz zrobić? Pójdź na początek wątku i czytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 już dawno napisałem ze stawiałem auto tak aby tył był wyżej, jak miał zalane 1/2 baku to odpalał na dotyk, gorzej odpalał jak było 1/4 ilości baku,tyle to ja wiem ze mam nieszczelność tylko teraz ja znaleźć ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Szukaj od początku układu, zaczynaj od zbiornika i po kolei eliminuj. Nikt Ci tu nie wskaże dokładnie palcem konkretnego miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > juz dawno napisalem ze stawialem auto tylem wyzej niz przod i 1/2 baku to na szlag odpalil 1/4 > baku to troche szarpnelo silnikiem zanim odpalil... > tyle to ja wiem ze mam nieszczelnosc tylko nitk nie wie gdzie. Dawno miałem ci to napisać ale jakoś się powstrzymywałem. Ale co ma wisieć nie utonie. Składaj słowa w zdania, które są w języku polskim bo każdy twój post czyta się z trudem. Nie wspomnę już o interpunkcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Dokładnie. Quote: >stawialem auto tylem wyzej niz przod i 1/2 baku to na szlag odpalil 1/4 baku to troche szarpnelo silnikiem zanim odpalil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 Dzis mechanik dzwonil, przewody paliwowe szczelne. znalazl nieszczelnosc na wezykach od wtryskow, wiec mysle ze to je to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrio Napisano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2014 Witam, mam pytanie czy jest mozlwie to ze zapowietrza się na pompie i dlatego nie pali na drugi dzien ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.