tjsz Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Hej! Wkurza mnie sytuacja....zaczęło sie pewnie latem 2013 bo zeszla zima byla OK. Nie grzeje mi kilka paskow na tylnej szybie. Na szybko sprawdzalem miernikiem ciaglosc przewodzenia i niby jest OK (miernik piszczal). Gdzie i jak szukac problemu? Dodatkowo dodam (nie wiem czy to moze miec cos wspolnego) ze przy deszczach lub po myjce mam pare kropel wody na podlodze w bagazniku...zauwazylem ze woda musi sie lac gdzies pod tylnym prawym slupkiem. Na zdjeciu wskazuje punkcik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 sprawdź stan uszczelki, bo może ona będzie padnięta. PS. a na podsufitce nie masz jakichś plam w okolicy anteny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl121 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Nie grzeje mi kilka paskow na tylnej szybie. Na szybko sprawdzalem miernikiem ciaglosc przewodzenia > i niby jest OK (miernik piszczal). > Gdzie i jak szukac problemu? Miernik piszczał zapewne dlatego, że ciągłość obwodu była zachowana poprzez te paski, które jeszcze grzeją. Sprawdź wzrokowo dokładnie czy nie są gdzieś przetarte te paski, które nie grzeją. Są specjalne kleje do naprawy tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Dzieki za odpowiedzi. Co do pierwszej: hmmm...tak raczej nie ma mowy o uszczelce bo woda sie saczt spod bialej oslony tylnego prawego slupka, pomiedzy koncem tej oslony a plastikiem i wyzlobieniami w ktore blokuje sie rolete bagaznika...i potem skapuje na gumowa mate bagaznika... co do anteny....podsufitka obserwowana na bierzaco i suchutka jest. Dodam ze mam klape z otwierana szyba..... CO do grzania, fakt nie pomyslalem ze ciaglosc jest zachowana nawet na okolo-czyli nie w linii mierzonego paska a rowniez w druga strone.... Fakt sa takie miejsca ze ta metalowa powloka zeszla, ale myslalem ze przejscie i tak jest skoro miernik popiskuje...trzeba bedzie kurcze kupic ta paste lub lakier i posmarowac te miejsca..... DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > ..trzeba bedzie kurcze kupic ta paste lub lakier i posmarowac te > miejsca..... Jak znajdziesz takie co będzie działać to daj znać Ja poddałem się po 4-5produktach, paski, pasty, lakier, srebro w płynie itp. nic nie działało.... no może srebro przez pierwsze 2min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Jak znajdziesz takie co będzie działać to daj znać > Ja poddałem się po 4-5produktach, paski, pasty, lakier, srebro w płynie itp. nic nie działało.... > no może srebro przez pierwsze 2min jak znajdę w piwnicy to ci napiszę. Robiłem wczesna jesienią u siebie, paski odchodziły masakrycznie. pomazałem, pięknie nie jest, ale działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 ja w stilaku robiłem lakierem z dodatkiem srebra i działało 4 nitki miałem przepalone, na samym dole to nawet w kilku miejscach - fakt wizualnie to nie fabryka ale swoją rolę spełniało, co do podcieku - zdemontuj daszek i sprawdź czy szyba jest przytwierdzona - czy czasem nie popuszczały śruby, ew. zdejmij osłonę słupka i ktoś niech polewa wodą w okolicach tamtego miejsca - może przez śrubę od relingu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 a możecie rzucić jakąś nazwę takiej pasty. U mnie jest problem z dwoma paskami ale widoczne są delikatne przetarcia.. Ktoś musiał coś długiego przewozić i oceirając od szybę przetrało dwa paski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 ja używałem tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > ja używałem tego fakt widziałem to akurat w tym sklepie co kolega podrzucił linka, napisz kolego jak się sprawdziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 po znalezieniu przerw - robiłem to na całej długości poszczególnej ścieżki za pomocą próbnika z żarówką - miernikiem nie mogłem zlokalizować przerwy - odtłuścić należy miejsce renowacji, w miarę możliwości i zdolności przyklejamy równolegle 2 paski taśmy malarskiej tak aby powstała szczelina m.w szerokości oryginalnej ścieżki, preparat należy wymieszać i nanieść, pozostawić do wyschnięcia pod żadnym pozorem nie włączać ogrzewania szyby zanim klej nie wyschnie , po wyschnięciu przed odklejeniem taśmy można skalpelem naciąć lakier aby czasem go nie zerwać i zniweczyć swój wysiłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 zrobiłem podobnie jak pisałeś, ale u mnie pojwil sie inny problem: poza miejscem naprawy, taśma malarska, która przykleilem, żeby było ładnie nalozyla się na dobrą ścieżkę. Efektem przy odrywaniu taśmy była wiązanka okolicznościowa składająca sie praktycznie z samych przekleństw, bo ścieżka została na taśmie. Więc powstało kolejne miejsce do naprawy. Wygląda na to że u mnie te ścieżki ledwo się trzymają. Więc pomazałem bez użycia taśmy. o wyglądzie lepiej nie mówić, grunt, że dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > ja w stilaku robiłem lakierem z dodatkiem srebra i działało 4 nitki miałem przepalone, na samym > dole to nawet w kilku miejscach - fakt wizualnie to nie fabryka ale swoją rolę spełniało, co > do podcieku - zdemontuj daszek i sprawdź czy szyba jest przytwierdzona - czy czasem nie > popuszczały śruby, ew. zdejmij osłonę słupka i ktoś niech polewa wodą w okolicach tamtego > miejsca - może przez śrubę od relingu? Dzieki za podpowiedz....a propo tych śrub trzymajacych szybe...kurcze wszystko mozliwe, bo raz na pol roku musze to wszystko porozbierac i podniesc szybe bo mi cos opada...guma na srubach jest juz sparciala....ale raczej to nie ta sciezka kapania... a jak zdjac ten slupek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karad123 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Ja u siebie używałem kleju dwuskładnikowego Elpox, przyklejałem nim również urwany od szyby zaczep. Klej musi być świeży bo ma chyba coś koło 6 miesięcy ważności, inne lakiery itd są na krótką metę. Elpox długo schnie w zalleżności od temp. i w zimę to trochę potrwa, chyba że masz garaż ogrzewany, albo delikatnie suszarką do włosów. Na allegro około 35 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Dzieki za podpowiedz....a propo tych śrub trzymajacych szybe...kurcze wszystko mozliwe, bo raz na > pol roku musze to wszystko porozbierac i podniesc szybe bo mi cos opada...guma na srubach jest > juz sparciala....ale raczej to nie ta sciezka kapania... > a jak zdjac ten slupek? co do przecieku to sprawdz czy nie wcieka gdzieś pomiędzy blachami tam gdzie fabrycznie dają ten elastyczny glut. U mnie wciekało na łączeniu wykroju klapy bagażnika i prawego błotnika u samej góry. Dziurka w tej masie była dosłownie wielkości 1-2mm i tamtedy wciekało. Wciekało pomiedzy blachami spływalo wewntrznym wyrkrojem wneki bagażnika potem częściowo po instalacji od tylnej prawej lampy (dziwie się że zwarcia nie było) i skapywało na podłoge bagażnika za tapicerka. Wciekało to tak powoli ze dopiero po całym dniu deszczu na podłodze pojawiało się pare kropel. Próbowałem to chyba z rok namierzyć i już wszystko co możliwe to porozkręcałem i pouszczelniałem a woda dalej się nieśmiało pojawiała. Dopiero zalepienie tej dziurki kitem samochodowym zniwelowało problem. Wyglądało to na niedoróbkę przez fabrykę (nie pociągneli gluta dalej z poł cm) niż jakikolwiek czynnik zewnętrzny czy uszkodenie bo z drugiej strony łączenie blach jest dobrze glutem zamazane..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 osłonę słupka należy demontować od góry - delikatnie aczkolwiek z wyczuciem p[ociągnąć w kierunku deski rozdzielczej aby 2 górne uchwyty wyskoczyły z zatrzasków, na dole są 2 wąsy które wchodzą w otwory w podstawie rolety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > osłonę słupka należy demontować od góry - delikatnie aczkolwiek z wyczuciem p[ociągnąć w kierunku > deski rozdzielczej aby 2 górne uchwyty wyskoczyły z zatrzasków, na dole są 2 wąsy które > wchodzą w otwory w podstawie rolety Dzieki....na pewno sproboje ale chyba poczekam na cieplejsze dni bo od rana u nas nieprzerwana śnieżyca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.