Skocz do zawartości

kupuj z AK Renault Megane 2


valopunto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Mojej serce.gif spodobał się samochód marki Renault Megane II grandtour zwany kombi grinser006.gif

Jaką wersję silnikową polecacie, jest ktoś szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem w/w samochodu ?

Na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Z tego co wyczytałem, lepiej omijać silniki diesela. 1.4 benzyna za słaby na ten samochód, 1.6 problemy z kołami zmiennych faz rozrządu. Najlepiej brać 2.0 benzyna

Co sądzicie o tym ???

Pomóżcie palacz.gifok.gifpiwo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam serdecznie

> Mojej spodobał się samochód marki Renault Megane II grandtour zwany kombi

> Jaką wersję silnikową polecacie, jest ktoś szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem w/w samochodu ?

> Na co zwrócić uwagę przy zakupie.

> Z tego co wyczytałem, lepiej omijać silniki diesela. 1.4 benzyna za słaby na ten samochód, 1.6

> problemy z kołami zmiennych faz rozrządu. Najlepiej brać 2.0 benzyna

> Co sądzicie o tym ???

> Pomóżcie

Ja miałem 1.6 i polecam go. KZFR to nie problem a silnik żywotny oraz nie pali dużo. Mój kolega miał 1.4 i palił mu tyle co mój 1.6 .

Teraz w scenic mam 2.0 i daje radę ale sporo wiecej pali Ale mam też automat i nie powiem przyjemniej się jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja posiadam 2 meganki w domu.

Żonka ma 1,5 Dci 86KM wersja uboga PACK

Ja mam 1,5 DcI 100KM wersja najlepsza DYNAMIC LUX

jej pali mało 4,3- 5,5 L/100 km auto sprowadzone z Francji.

rok produkcji 2003.

Przebieg licznikowy 130 kkm przy zakupie w 2008 , teraz 210 kkm.

auto jeździ z Chrzanowa do Katowic co dziennie.

usterki: zapchany EGR (sam wyczyściłem)

problem z odpalaniem koszt naprawy 450 PLN, problemy z kartą 60 PLN

specyfikacja: brak DPF brak dwumasy.

moja pali 5-6,5 L/100 km auto sprowadzone z Belgii

przebieg licznikowy 160 kkm przy zakupie w 2011 , teraz 203 kkm

auto jeździ czasem w trasie, ale więcej po miejscu.

Usterki drobne:uszkodzona wiązka przy klapie tylnej 100PLN, do zrobienia: czujnik silnika do wymiany (odpala co drugi raz wink.gif ) , przyciski hands free, ,

specyfikacja : Brak DPF i dwumasy

muszę powiedzieć, że po za drobnymi elementami które się czasem psują auta jeżdżą niezawodnie.

Co do opinii diesli, to ludzie kupują auta z przebiegiem 500kkm cofniete przez Polaczków do 100 kkm i nalgle im się silniki sypią.

każde auto warto sprawdzić w serwisie renault. Sprawdzą przebieg i faktyczny stan techniczny.

co do wyposażenia to warto brać jak najlepiej wyposażone. Jeździłem oboma i wole bardziej wypasione. Bo ma sporo udogodnień takich jak :

-fotochromatyczne lusterko wsteczne

- elektryczne lusterka boczne,

- fotel kierowcy regulowany na więcej sposobów

- wbudowana zmieniarka

- automatyczna klima

- pilot przy kierownicy do sterowania radiem,

- podłokietnik,

- oświetlenie nóg przy wsiadaniu do auta

- pokazuje które drzwi są otwarte, a nie tylko że są któreś otwarte,

- elektryczne wszystkie szyby, w drugiej z tyłu są korby

- dodatkowe schowki w drzwiach,

- schowek na okulary,

w razie pytań służę pomocą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja posiadam 2 meganki w domu.

> Żonka ma 1,5 Dci 86KM wersja uboga PACK

> Ja mam 1,5 DcI 100KM wersja najlepsza DYNAMIC LUX

> jej pali mało 4,3- 5,5 L/100 km auto sprowadzone z Francji.

> rok produkcji 2003.

> Przebieg licznikowy 130 kkm przy zakupie w 2008 , teraz 210 kkm.

> auto jeździ z Chrzanowa do Katowic co dziennie.

> usterki: zapchany EGR (sam wyczyściłem)

> problem z odpalaniem koszt naprawy 450 PLN, problemy z kartą 60 PLN

> specyfikacja: brak DPF brak dwumasy.

> moja pali 5-6,5 L/100 km auto sprowadzone z Belgii

> przebieg licznikowy 160 kkm przy zakupie w 2011 , teraz 203 kkm

> auto czasem trasa więcej po miejscu.

> Usterki drobne:uszkodzona wiązka przy klapie tylnej 100PLN, do zrobienia czujnik , przyciski hands

> free, ,

> specyfikacja : Brak DPF i dwumasy

> muszę powiedzieć, że po za drobnymi elementami które się czasem psują auta jeżdżą niezawodnie.

> Co do opinii diesli, to ludzie kupują auta z przebiegiem 500kkm cofniete przez Polaczków do 100 kkm

> i nalgle im się silniki sypią.

> każde auto warto sprawdzić w serwisie renault. Sprawdzą przebieg i faktyczny stan techniczny.

> co do wyposażenia o warto brać jak najlepiej wyposażone. Mam dwa i wole bardziej wypasione

> w razie pytań służę pomocą

nie każdy polaczek kupuje cofnięte , bo akurat te które ja znam to nie były smile.gif i dobrze mówisz jak brać to z jak najlepszym wyposażeniem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie każdy polaczek kupuje cofnięte , bo akurat te które ja znam to nie były i dobrze mówisz jak

> brać to z jak najlepszym wyposażeniem

chodzi o polaczka = handlarza

zapraszam na forum megane tu na pewno ktoś będzie chciał sprzedać i może się trafić coś sprawdzonego

zapomniałem u mnie turbina ma problemy z olejem. puszcza olej, zastanawiań się nad regeneracja, ale póki jeździ to mnie nie pili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zapomniałem u mnie turbina ma problemy z olejem. puszcza olej, zastanawiań się nad regeneracja, ale

> póki jeździ to mnie nie pili.

Jak puszcza olej to uważaj. Bo pewnego dnia może puścić raz a dobrze - do dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i co się stało? opisz objawy, przyczyny i skutki

na szczęście nie było rozbiegu silnika i jak podjechałem do mechanika to zaczął kopcić ok.gif więc już tam został sick.gif turbina zaczęła puszczać przy przebiegu koło 140tys hmm.gif skończyło się za pierwszym razem na wymianie turbiny ale też jakoś uszczelniacze zaczęły wtedy puszczać sick.gif a dalej to już temat rzeka zlosnik.gif

ale jedyna możliwość to 5ty bieg i puszczasz sprzęgło żeby go zadusić ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega Łysy chce mnie nastraszyć czy faktycznie mam zająć się turbiną? Oleju ubywają znikome

> ilości.

Narazie się nie bój. Jak będzie ci sporo oleju ubywać, to rozglądaj się za nową. U mnie oleju ubywało i dolewałem co jakiś czas. Jak turbo całkiem padło ( pękł wałek główny) chciałem przejechać 3 km do garażu, to już próbował się sam silnik rozkręcać,a starałem się nie przekraczać 2 tysięcy obrotów, jak mi zaczął powyżej tej wartości sam się napędzać, to udało mi się go zdusić i sholowaliśmy go w końcu. Bo po co mi mi filmik jak się scenic kończy. zlosnik.gif A cały olej który dolewałem do silnika był w IC. hehe.gif Było go tam ok 3 litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo tam już wszystko napisano. Masz tylko używać szukajki i nie zadawać niewygodnych pytań.

Forum dla moherów prowadzone przez mohery. Bo skoro wszystko już napisano, to muszą to być same prawdy objawione. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja miałem 1.6 i polecam go. KZFR to nie problem a silnik żywotny oraz nie pali dużo. Mój kolega

> miał 1.4 i palił mu tyle co mój 1.6 .

> Teraz w scenic mam 2.0 i daje radę ale sporo wiecej pali Ale mam też automat i nie powiem

> przyjemniej się jeździ.

zależy kto czego potrzebuje, silnik 1.4 to takie minimum, nada się dla kogoś kto jeżdzi głównie po mieście, mało tra. Wybraliśmy celowo ten silnik z założeniem, że będzie niedużo palił. okazało się, ze w mieście pali 8,5-9, zimą nawet do 10 l. Dziś zdecydowałbym się na silnik 1,6, który pali podobnie jak 1.4 a jest żwawszy. 2.0 to też dobra propozycja ale jeśli ktoś jeżdzi też troche tras. Ponoć to koło zmiennych faz rozrządu nie jest jakims dużym problemem, jesli hałasuje trzeba wymienić je razem z rozrządem +400-500 PLN i po wszystkim. Generalnie bardzo polecam Meganke II, bardzo fajny, rozsądny samochód, nieżle wyposażony w bardzo korzystnej cenie w stosunku do konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.