polo Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Czy ktoś z Was już zmieniał kod wtryskiwaczy. Mam jeden zmieniony wtrysk i chcę zmienić jego kod w centralce. FES nie umie mi tego zrobić niby robi ale zmiany nie są wprowadzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 9 Marca 2014 Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 > Czy ktoś z Was już zmieniał kod wtryskiwaczy. Mam jeden zmieniony wtrysk i chcę zmienić jego kod w > centralce. FES nie umie mi tego zrobić niby robi ale zmiany nie są wprowadzane. a masz pełną, płatną wersję...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Czesc! Kodowalem 3x mam FESa 3.6.2 "Registered". Kodowanie odbywa sie bez problemu...najlepiej zrob kodowanie wszystkich na raz (no chyba ze kazdy ma miec inna klase). W oryginale mialem wszystkie na Class 2. Jakis czas temu zrobilem sobie Class 1 - autko zaczelo mniej palic, lepiej pracowac.... 2 tyg temu zrobilem test i wrzucilem Class 3 - autko (a bynajmniej komputer) pokazywal znacznie wieksze spalanie...fakt praca silnika byla przyjemna, nie dymil nawet na wysokokich obrotach... Wrocilem do Class 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > a masz pełną, płatną wersję...? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > Czesc! > Kodowalem 3x > mam FESa 3.6.2 "Registered". > Kodowanie odbywa sie bez problemu...najlepiej zrob kodowanie wszystkich na raz (no chyba ze kazdy > ma miec inna klase). W JTD Multijet 120 KM jest trochę inaczej, tu się wprowadza nr wtryskiwacza. > W oryginale mialem wszystkie na Class 2. > Jakis czas temu zrobilem sobie Class 1 - autko zaczelo mniej palic, lepiej pracowac.... > 2 tyg temu zrobilem test i wrzucilem Class 3 - autko (a bynajmniej komputer) pokazywal znacznie > wieksze spalanie...fakt praca silnika byla przyjemna, nie dymil nawet na wysokokich > obrotach... > Wrocilem do Class 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > Czesc! > Kodowalem 3x > mam FESa 3.6.2 "Registered". > Kodowanie odbywa sie bez problemu...najlepiej zrob kodowanie wszystkich na raz (no chyba ze kazdy > ma miec inna klase). > W oryginale mialem wszystkie na Class 2. > Jakis czas temu zrobilem sobie Class 1 - autko zaczelo mniej palic, lepiej pracowac.... > 2 tyg temu zrobilem test i wrzucilem Class 3 - autko (a bynajmniej komputer) pokazywal znacznie > wieksze spalanie...fakt praca silnika byla przyjemna, nie dymil nawet na wysokokich > obrotach... > Wrocilem do Class 1. Kodowanie wtryskow a zmiana klas to zupełnie inne rzeczy. W mjetach kazdy wtrysk ma nadany kod indywidualny ktory nalezy wpisac do kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > Kodowanie wtryskow a zmiana klas to zupełnie inne rzeczy. > W mjetach kazdy wtrysk ma nadany kod indywidualny ktory nalezy wpisac do kompa. Zdawalem sobie z tego sprawe, ale z podpisu autora watku nie domyslilem sie ze chodzi o MJTD. Stad moj wywod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 > Kodowanie wtryskow a zmiana klas to zupełnie inne rzeczy. > W mjetach kazdy wtrysk ma nadany kod indywidualny ktory nalezy wpisac do kompa. No właśnie a u mnie FES wysyła kod do kompa pisze że wykonane a komp trzyma ten stary nr. Męczę to już parę dni i ciągle bez efektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 kabel elm? sproboj przed wgraniem do kompa odpiac aku na 20min i sprobowac potem po podlaczeniu aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 21 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2020 Cześć, odgrzewam kotleta. Stilo 1.9mjtd 8v 120KM z 2007r, dziś wymieniłem 1 wtryskiwacz na regenerowany. Wtryskiwacz po regeneracji otrzymał nowy nr IMA. Próbowałem zakodować nowy wtryskiwacz za pomocą MES-a w wersji 4.6 org. z kluczem. Najpierw standardowo za pomoc ELM327, ale przy próbie kodowania pojawiał się komunikat że używam przewodu nieodpowiedniego dla tej funkcji. Gdzieś doczytałem w sieci że kodowania wtryskiwaczy należy wykonywać starym przewodem KKL. Mam taki niebieski przewód KKL Vagcom z przełącznikiem. Za pomocą tego przewodu przy próbie kodowania wtryskiwacza tym razem pojawia się komunikat że nie procedura się nie powiodła. Jeśli koduje dany wtryskiwacz na pierwotnym kodzie, czyli de facto nie zmieniam kodu a wykonuje procedurę to po próbie pojawia się komunikat że procedura się powiodła. Ktoś coś wie w czym jest problem? Czy pozostaje tylko KTS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2020 Może starszym Fes sproboj. Powinno się dać kod zmienić vag kkl i fes starsze wersje przed Mes może pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 24 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2020 W dniu 21.11.2020 o 23:16, steyr napisał: Cześć, odgrzewam kotleta. Stilo 1.9mjtd 8v 120KM z 2007r, dziś wymieniłem 1 wtryskiwacz na regenerowany. Wtryskiwacz po regeneracji otrzymał nowy nr IMA. Próbowałem zakodować nowy wtryskiwacz za pomocą MES-a w wersji 4.6 org. z kluczem. Najpierw standardowo za pomoc ELM327, ale przy próbie kodowania pojawiał się komunikat że używam przewodu nieodpowiedniego dla tej funkcji. Gdzieś doczytałem w sieci że kodowania wtryskiwaczy należy wykonywać starym przewodem KKL. Mam taki niebieski przewód KKL Vagcom z przełącznikiem. Za pomocą tego przewodu przy próbie kodowania wtryskiwacza tym razem pojawia się komunikat że nie procedura się nie powiodła. Jeśli koduje dany wtryskiwacz na pierwotnym kodzie, czyli de facto nie zmieniam kodu a wykonuje procedurę to po próbie pojawia się komunikat że procedura się powiodła. Ktoś coś wie w czym jest problem? Czy pozostaje tylko KTS? Wymieniałeś sam czy w warsztacie? Były problemy z wyjęciem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 8 godzin temu, bochumil napisał: Wymieniałeś sam czy w warsztacie? Były problemy z wyjęciem? Sam, demontowałem przyrządem bezwładnościowym. Sam demontaż takim przyrządem 5 min, bez to można sobie klepać wtrysk pół dnia i kombinować i nie wiadomo czy pójdzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 Sam, demontowałem przyrządem bezwładnościowym. Sam demontaż takim przyrządem 5 min, bez to można sobie klepać wtrysk pół dnia i kombinować i nie wiadomo czy pójdzie.Jakiś szczególny powód wymiany? Spore korekty? Dymienie? Problemy z rozruchem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 3 godziny temu, bochumil napisał: 3 godziny temu, steyr napisał: Sam, demontowałem przyrządem bezwładnościowym. Sam demontaż takim przyrządem 5 min, bez to można sobie klepać wtrysk pół dnia i kombinować i nie wiadomo czy pójdzie. Jakiś szczególny powód wymiany? Spore korekty? Dymienie? Problemy z rozruchem? Auto bliskiej osoby z rodziny, uparł się to się wymieniło. Korekta była ~+2 plus trochę dłużej kręcił przy odpalaniu nie zależnie czy zimny czy ciepły. Po wymianie zauważalna poprawa w odpalaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 Auto bliskiej osoby z rodziny, uparł się to się wymieniło. Korekta była ~+2 plus trochę dłużej kręcił przy odpalaniu nie zależnie czy zimny czy ciepły. Po wymianie zauważalna poprawa w odpalaniu.U mnie śmierdzi z wydechu gryzącymi spalinami. Korekty na wolnych +/-1,5 mm. Odpala dobrze. Wydaje mi się, że to wtryskiwacze. Zrobiłem próbę przelewową. Lekko odstaje wtryskiwacz na III cyl. Przyrządu bezwładnościowego nie posiadam i nie wiem czy się za to zabierać. Wtryskiwacze z papierem ze stołu kontrolego na allegro to koszt ok 150 zł za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 A co do kabla, to czytałem na forum alfaholików że kodowanie wtryskiwaczy w tym sterowniku odbywa się po kablu KKL (niebieski, 3 pozycyjny, najlepiej od VIAKEN). Pytanie czy kod wygenerowany z maszyny po regeneracji jest prawidłowy? Spróbuj na ten nowy wtryskiwacz wpisać kod z wtryskiwacza innego cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 57 minut temu, bochumil napisał: A co do kabla, to czytałem na forum alfaholików że kodowanie wtryskiwaczy w tym sterowniku odbywa się po kablu KKL (niebieski, 3 pozycyjny, najlepiej od VIAKEN). Pytanie czy kod wygenerowany z maszyny po regeneracji jest prawidłowy? Spróbuj na ten nowy wtryskiwacz wpisać kod z wtryskiwacza innego cylindra. Operacja się nie powiedzie jak zdubluje kod. W systemie nie mogą być takie same kody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 (edytowane) 2 godziny temu, bochumil napisał: 2 godziny temu, steyr napisał: Auto bliskiej osoby z rodziny, uparł się to się wymieniło. Korekta była ~+2 plus trochę dłużej kręcił przy odpalaniu nie zależnie czy zimny czy ciepły. Po wymianie zauważalna poprawa w odpalaniu. U mnie śmierdzi z wydechu gryzącymi spalinami. Korekty na wolnych +/-1,5 mm. Odpala dobrze. Wydaje mi się, że to wtryskiwacze. Zrobiłem próbę przelewową. Lekko odstaje wtryskiwacz na III cyl. Przyrządu bezwładnościowego nie posiadam i nie wiem czy się za to zabierać. Wtryskiwacze z papierem ze stołu kontrolego na allegro to koszt ok 150 zł za sztukę. Ja zakładałem po regeneracji za ~600pln. Bez przyrządu może się uda ale trzeba się męczyć, zresztą i tak robiliśmy na wypożyczonym przyrządzie. Edytowane 25 Listopada 2020 przez steyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 25 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2020 1 godzinę temu, bochumil napisał: A co do kabla, to czytałem na forum alfaholików że kodowanie wtryskiwaczy w tym sterowniku odbywa się po kablu KKL (niebieski, 3 pozycyjny, najlepiej od VIAKEN). Pytanie czy kod wygenerowany z maszyny po regeneracji jest prawidłowy? Spróbuj na ten nowy wtryskiwacz wpisać kod z wtryskiwacza innego cylindra. Też to czytałem, i próbowałem takim przewodem i tak jak pisałem pojawia się komunikat że się nie powiodło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 28 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 25.11.2020 o 13:20, steyr napisał: Też to czytałem, i próbowałem takim przewodem i tak jak pisałem pojawia się komunikat że się nie powiodło. Pozostaje podjechać do ASO Fiat na Examiner'a. Ewentualnie skontaktuj się z tym gościem http://www.conmir.pl/#kontank On jest zdaje się z okolic Krakowa. Edytowane 28 Listopada 2020 przez bochumil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.