Skocz do zawartości

Zakup alfy 147


solek99

Rekomendowane odpowiedzi

> Czyli co najbardziej rdzewieje? jakieś szczególne miejsca?

> Golf to nie dla mnie

> Dokładnie o tą mi chodzi zna ją ktoś?

> http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-147-...c3dcf4;promoted

ale zdajesz sobie sprawę że kompletne zawieszenie to połowa wartości tego auta? a jak do tego doliczysz rozrząd z wariatorem i parę pierdół, to wartość podwoisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale zdajesz sobie sprawę że kompletne zawieszenie to połowa wartości tego auta? a jak do tego

> doliczysz rozrząd z wariatorem i parę pierdół, to wartość podwoisz.

Ostatnio jakis monotematyczny bardzo jestes z tym zawieszeniem 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale zdajesz sobie sprawę że kompletne zawieszenie to połowa wartości tego auta? a jak do tego

> doliczysz rozrząd z wariatorem i parę pierdół, to wartość podwoisz.

W tej Alfie nie ma wariatora,wersje 120KM mają to ustrojstwo jeśli dobrze pamiętam,a ta ma 105KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo jak mi się przypominają moje wszystkie AR to aż mnie wzdryga ale człowiek młody był, głupi, i

> się łapał na mit legendarnej marki

Ja tam nie widze problemow zbytnio, mam juz druga alfe i tak nie psuje sie nic wiecej i czesciej niz u znajomych w golfach 4, audikach i innych wynalazkach grinser006.gif Ogolnie jestem zadowolony grinser006.gif Ceny części tez nie są jakies kosmiczne. A Ty miales moze jeszcze poprzednia generacje 145/146? Tam to fakt, różowo nie było smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich,

> przymierzam się do zakupu alfy romeo 147 i mam pytanie na co zwrócić uwagę przy kupowaniu, jakie są

> jej największe bolączki?

Tak jak napisali, główny problem to zawieszenie przednie, które trzeba zrobić na porządnych częściach - inaczej już po niespełna roku znowu zacznie Ci piszczeć i trzeszczeć.

W wersjach 120km był jeszcze wariator, którego wszyscy się panicznie boją. Ja osobiście nie wiem czemu, był w wielu innych autach fiata - trzeba uważać na poziom oleju, i jak przyjdzie jego pora to wymienić, ot co. Nie ma samochodów w tym wieku, którym nic nie dolega.

Osobiście popatrzyłbym właśnie za wersją 120km - jest odczuwalnie dynamiczniejsza.

W modelu którym jeździłem (2000rok, prawie 200kkm) i którą jeszcze często widuję rdzy nie zaobserwowano.

Samochód polecam, bardzo fajnie mi się nim jeździło i przy kwotach tego rzędu na pewno ponownie rozważałbym zakup - niestety odpowiedniego egzemplarza przyjdzie Ci na pewno trochę poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tam nie widze problemow zbytnio, mam juz druga alfe i tak nie psuje sie nic wiecej i czesciej

> niz u znajomych w golfach 4, audikach i innych wynalazkach Ogolnie jestem zadowolony Ceny

> części tez nie są jakies kosmiczne. A Ty miales moze jeszcze poprzednia generacje 145/146? Tam

> to fakt, różowo nie było

ja przerobiłem 145, 155, 147, 166 i poniekąd 159.

Nigdy, ale to przenigdy więcej zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja przerobiłem 145, 155, 147, 166 i poniekąd 159.

> Nigdy, ale to przenigdy więcej

Miałem 146, mam 147 obie jtd i jak na razie złego słowa nie mogę powiedzieć miałem też ibizę w którą włożyłem trochę kasy. Także, każde używane auto generuje jakieś koszta i nie bądźmy śmieszni, że golf jest rarytasem hehe.gif Mam znajomych nie pasjonatów a zwykłych użytkowników alf różnych modeli i jakoś wzmożonej awaryjności nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Ty miales moze jeszcze poprzednia generacje 145/146? Tam

> to fakt, różowo nie było

a co ty opowiadasz wink.gif , ja mam obecnie już drugą alfę 146 jtd 2000r ( pierwszą 146 TD 97' rozbiłem z własnej brawury) , obydwie były sprowadzone z zagranicy przez handlarzy , naprawdę bardzo proste i bezproblemowe auta , i blachę mają trwalszą niż 156 która to gnije na potęgę ,

ale pewnie dlatego niezawodne bo z dieslami pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co ty opowiadasz , ja mam obecnie już drugą alfę 146 jtd 2000r ( pierwszą 146 TD 97' rozbiłem z

> własnej brawury) , obydwie były sprowadzone z zagranicy przez handlarzy , naprawdę bardzo

> proste i bezproblemowe auta , i blachę mają trwalszą niż 156 która to gnije na potęgę

> ,

> ale pewnie dlatego niezawodne bo z dieslami pod maską

i zwykle zawieszenie z wahaczek ktory kosztuje pewnie 130 zl caly wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie , zawieszenie jak w całej gamie fiata , fiat tipo , brava , bravo , delta , ar155 ;

> 145\146 z dieslem to ostatnia nieskomplikowana porządna alfa

No tak tylko że to się nie prowadzi nawet w 50% tak fajnie jak AR 147.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak tylko że to się nie prowadzi nawet w 50% tak fajnie jak AR 147.

to fakt, 146 z ciężkim przodem i lekkim zadkiem nurkowała jak szalona a dupa latała bokami, oczywiście nie znaczy to, że 147 jedzie jak po sznurku ale zdecydowanie lepiej się prowadzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.