Skocz do zawartości

Z serii Made in China: '14 Ranault Talisman (duzo pix)


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

W miarę ładne, fajne sympatyczne.

Ale jako fanboj Renuara powiem Renault się dobrze czuje w innych kategoriach.

W tej kategorii zawsze robi przerośnięta Lagunę, ostatnie fajne auto w tej kategorii to był Renault 25.

Potem Safrane się jeszcze jakoś trzymała (miałem) ale od Vel Satisa juz im ta kategoria nie wychodzi.

Auto sie mi podoba ale brakuje mu tego czegoś co mają inne auta z innych segmentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież to Latitude po liftingu. Fajne auto ale u nas się nie przyjęło. Zniknęło z oferty.

Latitude jest trochę mniejsze od Talisman. Oba są produkowane równocześnie. Talisman jest Samsung SM7, a Latitude to Samsung SM5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siedziałeś w Renault Latitude? Bo to jest IMO to samo wnętrze. Akurat materiały w środku Latitude

> ma bardzo fajne. Może tylko na zdjęciach nie wygląda.

Szkoda że Ranault dała swoją przekombinowaną deskę do Latitude zamiast tej z SM5, która fajnie nawiązuje do deski z Laguny.

416762142254801359.jpg

vs

Renault-Latitude-_cockpit.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - wszystko zalezy jak uzuwasz., ale ciekawi mnie jedno - to prawie regula na AK - (nie ty) - auto

> Made in EU - "My plastic is fantastic"

> Auto ktore jest tez "EU" - marki - Made in Korea

> -a fe, skora jest,

> - a - plastic jest okropny

> - o boy! -kto by to kupil[...]

Marzy mi się kiedyś prowokacja najlepiej jakiejś chińskiej firmy. Aby wypuścili nowy model ale pokazali go światu ze znaczkiem VW i sprawdzili opinie ludu na temat tego auta smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto z wyglądu. Ma tą miłą dla oka trudno definiowalną francuską lekkość linii, mogłoby się nazywać Safrane III. Taką linię miał np. Peugeot 607 i wszystkie auta bez tych modnych obecnie wyoblonych i wystających nadkoli sick.gif które sztucznie poszerzają auto, nie dając nic więcej miejsca w środku.

Podoba się ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Marzy mi się kiedyś prowokacja najlepiej jakiejś chińskiej firmy. Aby wypuścili nowy model ale

> pokazali go światu ze znaczkiem VW i sprawdzili opinie ludu na temat tego auta

Wiesz, ten Chevy ostatnio ktorego dawalem, pokazuje, ze to juz jest realistyczne. Tak jak mowie, ludzie po prostu sa nieswiadomi, w jakim % czesci w wielu rzeczach sa Made in China.. wazne, ze marketing swoje zrobilzlosnik.gif[..] i dalej China jest fuj.

Swiadomych konsumentow jest nie wielu. hmm.gif - ale inaczej marketing nie mialby powodu do istnieniahmm.gif[...]

Ciekawe jak by to sie sprzedawalo (w krajach o marzeniu VeeDub)

Volkswagen-Gran-Lavida-shanghai.jpg

volkswagen-gran-lavida-launch-4-458x345.jpg

volkswagen-gran-lavida-launch-3-458x353.jpg

volkswagen-gran-lavida-launch-2-458x330.jpg

volkswagen-gran-lavida-launch-1a-458x313.jpg

volkswagen-gran-lavida-launch-1-458x317.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, ten Chevy ostatnio ktorego dawalem, pokazuje, ze to juz jest realistyczne. Tak jak mowie,

> ludzie po prostu sa nieswiadomi, w jakim % czesci w wielu rzeczach sa Made in China.. wazne,

> ze marketing swoje zrobil[..] i dalej China jest fuj.

> Swiadomych konsumentow jest nie wielu. - ale inaczej marketing nie mialby powodu do istnienia[...]

> Ciekawe jak by to sie sprzedawalo (w krajach o marzeniu VeeDub)

co innego wyprodukowane w chinach z wymaganiami co do składu/jakości a co innego wyprodukowane w chinach z jakością nastawioną na niską cenę. nie oszukujmy się, chinczykom ciężko będzie się przebić na europejskim rynku z samochodami składanymi u nich, bo chyba koszty ceł i transportu są w takim wypadku zbyt duże. to nie kontener telefonów, gdzie koszt jednostkowy transportu jest znikomy. chinczyk, żeby mógł zakonkurować z autami składanymi u nas, na miejscu, musiałby złożyć to u siebie po taniości i zastosować drugi, możliwy trik, czyli zaoszczędzić na materiale jak się da (ilościowo i jakościowo). chińczyki parę lat temu straszyli inwazją tanich aut na europę, wdupili z beznadziejnymi testami zderzeniowymi i zrobili sobie piękną reklamę na kilka następnych lat.

swoją drogą, skąd u Ciebie ostatnio takie wzmożone przeżywanie chińskiej motoryzacji? kup sobie chińczyka jak czujesz taką potrzebę. chyba w azji mają tam wystarczająco duży rynek, europa im aż tak do szczęścia chyba nie potrzebna wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co innego wyprodukowane w chinach z wymaganiami co do składu/jakości a co innego wyprodukowane w

> chinach z jakością nastawioną na niską cenę. nie oszukujmy się,

:>>>>cięcie<<<

> aż tak do szczęścia chyba nie potrzebna

zasadniczo się zgadzam, ale:

- Chińczycy mają fabrykę w Bułgarii, czyli w Unii Europejskiej

- jakość współczesnych wyrobów made in EU jest tak krótkoterminowa, że relatywnie niewiele Chińczykom trzeba, by doskoczyć do tego poziomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> :>>>>cięcie

Z Tobą też zgoda. Z tym, że zaznaczyć wyraźnie należy, że Chińczycy nie muszą doskakiwać. Oni umieją zrobić produkt dobrej jakości. Tylko jak mają konkurować ceną, to tną gdzie wlezie. Swój debiut w Europie zaczęli od tyłka strony i teraz opinia jest jaka jest...na pewno nie bez przyczyny wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to IMVHO w zasadzie tlumaczy jak nie wiele lud wie jak klepane sa dzis auta, a jak marketing ma

> wielkie znaczenie ...... bo np fotele nie zaleznie czy sa wstawiane w Pariiiiiiii (Paris), czy

> pod Xioghan czy pod Istambul pochodza od 2-3 producentow klepane w tych samych fabrykach ...

> ale te zamontowane Made in Korea sa fuj, te pachnace perfumami z France sa juz lepsze[...]

A to jakiś problem uzyskać towar dwóch różnych "sortów" nawet na jednej linii - celowo nawet grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeciez to Renault! - i nawet nie Made in China, designed for China - tak... , ale wyklepane z

> tych samych komponentow co Koleos, Megane, Fluence i inne[...]

> Wiec?

to chyba Nissan jak już, a ten makijaż Renault wykonany we wczesno-koreańskim stylu jak najbardziej trafia w obecne gusta niższych klas rynku chińskiego grinser006.gif

Btw jak mozna robić zdjęcia pseudo-reklamowe autu niedoczyszczonemu, z porysowanymi plastikami i zdeformowanymi zagłówkami niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przeciez to bylo (chyba) najwieksze

> Renault w EU ???

No i to był największy problem, o ile 25, Safrane, a nawet Vel Satis jakoś szły, to połączenie klasy średniej wyższej z rombem na masce i na dodatek jawnym koreańskim pochodzeniem przekreśliło szanse na sukces. Po prostu w EU pewne marek w tej klasie się nie kupuje: Renault, Fiat, Opel, Ford...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.