Skocz do zawartości

odchudzanie cinquecento


motylgsi

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z przymusowym montażem rollbara chciałbym zrzucić kilka kilogramów z cc

zastawiam się jak jest możliwe osiągnięcie minimalnej wagi wg homologacji czyli 670kg, standard waży 735kg - mój podobno 730 czyli żadna różnica od seryjnego

Pytanie jest następujące - gdzie można zyskać te 65kg w tak lekkim aucie montując jeszcze kilka kilogramów rurek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W związku z przymusowym montażem rollbara chciałbym zrzucić kilka kilogramów z cc

> zastawiam się jak jest możliwe osiągnięcie minimalnej wagi wg homologacji czyli 670kg, standard

> waży 735kg - mój podobno 730 czyli żadna różnica od seryjnego

> Pytanie jest następujące - gdzie można zyskać te 65kg w tak lekkim aucie montując jeszcze kilka

> kilogramów rurek?

proszzzz

287625867-20110411040.jpg

do tego fotele, "rurki", lekkie kolo i git

post-45077-14352523715245_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W którym miejscu jest podana waga w homologacji???

Minimalna masa gr N w homologacji to 639kg - pierwsza strona pozycja 201. homologacja FIA N 5593

Dla gr A homologacja A-5593 - nie widzę info o minimalnej masie.

Z tym, że to dane dla Seicento. Nie mam homo dla CC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo widzisz nke to się dociążą a nie odchudza ;p

Pamiętajże nka w homologacji miała 2 fotele i koło zapasowe.

Skąd ta waga?

Ano odwiercasz sporo rzeczy zbędnych, demontujesz co się da pod maską. Odchudzasz wiązkę, lekki dolot, lekki wydech, piaskowanie budy i malowanie cieńką farbą, spód piaskowany i malowany cieńką warstwą farby. Klatka cr-mo minimalna, lekkie felgi z dobrym et by wywalić dystanse, a nawet lekkie toczenie bębnów by lżejsze były. Moja a grupa miała mieć 760 kilo o ile pamiętam a w miejscu pasażera z pełnym bakiem miałem 80 kilo balastu, a klatka zwykła i miałem rozpórki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W którym miejscu jest podana waga w homologacji???

> Ja mam wyprute wnętrze, dwa kubły, klatka, z krzyżami w drzwiach dachu, dwie przekątne z tyłu,

> jeden zapas, 10 litrów paliwa i na wadze wyszło 730 kg

Mój sej na kołach 15" ważył 710, czuję że na 13 zjazd poniżej 700 jest możliwy, ale w sumie jest to już mało realne, bo potrzebna będzie mocna trakcja teraz grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Minimalna masa gr N w homologacji to 639kg - pierwsza strona pozycja 201. homologacja FIA N 5593

> Dla gr A homologacja A-5593 - nie widzę info o minimalnej masie.

> Z tym, że to dane dla Seicento. Nie mam homo dla CC.

Dla CC homo A-5529 nie podaje minimalnej wagi więc idziemy do załącznika J, art 255:

W rajdach:

ponad 1000 cm6 i do 1150 cm6: 790 kg

Dla innych zawodów:

ponad 1000 cm6 i do 1400 cm6: 760 kg

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.