fantomasz Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Gdzie mozna kupic plastikowe podjazdy,najazdy do drobnych napraw? Mam na mysli coś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogicc Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Poczytaj o plastikowych o tutaj i zobacz np taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 http://www.mig-welding.co.uk/forum/threads/hydraulic-car-ramp.29576/ te są zarąbiste ale 400 funtów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Gdzie mozna kupic plastikowe podjazdy,najazdy do drobnych napraw? Mam na mysli coś takiego. Ani to składane, nie wiem, jak z ceną i dostępnością... To już chyba lepiej, żeby lokalny stolarz wyciął Ci taki kształt z podkładów kolejowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 teraz podkłady kolejowe to strunobetony są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > teraz podkłady kolejowe to strunobetony są Są też stare, dobre podkłady drewniane A co do najazdów - te zrobiłem sobie sam. Gdy zobaczyłem takie "sklepowe" z bliska... materiał na dwa najazdy wyniósł mnie mniej, niż jeden gotowy, rachityczny najazd za 89zł Teraz zrobił bym je odrobinę niższe, za to z dłuższym "rozbiegiem" - w obecnej wersji niższe auta wymagają dodatkowych podkładek pod koła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 >na dwa najazdy wyniósł mnie mniej, niż jeden gotowy, rachityczny najazd za 89zł i co dalej z tym materiałem? rampy same się zrobiły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > http://www.mig-welding.co.uk/forum/threads/hydraulic-car-ramp.29576/ > te są zarąbiste ale 400 funtów Super, się prezentują. Ale czy można im zaufać w 100% ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > i co dalej z tym materiałem? rampy same się zrobiły? Materiał pociąłem, pospawałem i pomalowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Super, się prezentują. > Ale czy można im zaufać w 100% ? Też w pierwszej chwili pomyślałem sobie, co się stanie jak nagle ujdzie gdzieś powietrze... Ale napisał tam ktoś, że jest blokada mechaniczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Też w pierwszej chwili pomyślałem sobie, co się stanie jak nagle ujdzie gdzieś powietrze... A to nie są siłowniki hydrauliczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > A to nie są siłowniki hydrauliczne? Chyba tak: klik Ale bez zabezpieczenia mechanicznego bałbym się położyć pod autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantomasz Napisano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Materiał pociąłem, pospawałem i pomalowałem nie każdy ma gdzie i czym zrobić a Pan Henio pewnie też za darmo nie zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > A to nie są siłowniki hydrauliczne? No są ale im nie wolno ufać w 100%, niby tam jest blokada z blachy ale osobiście bym nie ryzykował bez podstawienia dodatkowych kobyłek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Teraz zrobił bym je odrobinę niższe, za to z dłuższym "rozbiegiem" - w obecnej wersji niższe auta > wymagają dodatkowych podkładek pod koła... To jak będziesz robił te niższe to przemyśl temat i oprócz łagodniejszego najazdu zrób barierkę na końcu i zakończ je pod kątem a nie pionowo, żeby się nie wywinęły jak dojedziesz do tej barierki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > i co dalej z tym materiałem? rampy same się zrobiły? Słuchaj: jeśli chcesz mieć najazdy, niekoniecznie plastikowe, to wstąp do pierwszej z brzegu Castoramy, kup płytę OSB lub inny materiał drewnopochodny. Kupując w takim sklepie cięcie masz gratis. Pan potnie Ci materiał na paski szerokości np. 20cm, o odpowiednio stopniowanej długości, np. 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95, 100, 105, 110, 115 i 120cm. W/w konfiguracja da Ci wysokość najazdów 17x18mm = 306mm. Możesz to dowolnie skonfigurować. Poszczególne elementy skręcisz ze sobą i masz najazd o wytrzymałości wielokrotnie przewyższającej Twoje potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > No są ale im nie wolno ufać w 100%, niby tam jest blokada z blachy ale osobiście bym nie ryzykował > bez podstawienia dodatkowych kobyłek Jasna sprawa. Każdy siłownik może odmówić posłuszeństwa w każdej chwili. Lepiej zabezpieczać, niż później np. się "zaprzyjaźniać" z protezami nóg, jeśli przeżyjemy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > przemyśl temat i zrób barierkę na > końcu i zakończ je pod kątem a nie pionowo, żeby się nie wywinęły jak dojedziesz do tej barierki. Nie ma tego na fotce, jednak na czas manewrowania był ustawiony klocek drewniany, tzw. klin. Wersja rozwojowa to kawałek solidnego kątownika gorącowalcowanego, mocowanego dwoma śrubami M8: możliwości umocowania w/w jest bez liku, ponieważ poszycie najazdu to blacha stalowa perforowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Nie ma tego na fotce, jednak na czas manewrowania był ustawiony klocek drewniany, tzw. klin. > Wersja rozwojowa to kawałek solidnego kątownika gorącowalcowanego, mocowanego dwoma śrubami M8: > możliwości umocowania w/w jest bez liku, ponieważ poszycie najazdu to blacha stalowa > perforowana. Kątownik nie musi być solidny, zwykły wystarczy, byle był odpowiednio duży. Bardziej niepokoi mnie kształt "tylnej ściany". Nie robił bym prostokąta tylko trapez pod małym kątem, tak żeby po dojechaniu do końca i oparciu o kątownik najazd się nie przewrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 > Bardziej niepokoi mnie > kształt "tylnej ściany". Nie robił bym prostokąta tylko trapez pod małym kątem, tak żeby po > dojechaniu do końca i oparciu o kątownik najazd się nie przewrócił. Ale "przewrócenie" (nie na bok, ale wzdłuż) Ci nie grozi, bo: - żeby "podnieść" najazd dojeżdżając do ogranicznika-kątownika, to musiał byś się nieźle rozpędzić - stosunek wysokość - długość też na to nie pozwoli - nacisk wywierany przez pojazd musiał by być wielokrotnie większy, niż jest - jeśli by już do tego doszło, to pojazd spadnie z najazdu i zawiśnie na progach inna wersja to "uderzenie" najazdami w progi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 U mnie w robocie miałem takie najazdki zrobione z wielkich drewnianych kantówek przyciętych pod odpowiednik kątem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2014 Mam dokłądnie te od tego gościa http://allegro.pl/najazd-najazdy-podjazd-podjazdy-do-3-5t-i4112586328.html Jedyny minus to taki, ze w garazu na plaskim beonie lubią się przesunać do przodu przy najezdzaniu, dlatego mam nawiercone dziurki w posadzce i blokuje je na czas roboty. Poza tym dają rade, choć mogłyby być troche wyzsze. Zeby zrobic samemu cos takiego trzeba się wbrew pozorom troche naciąc i naspawać, kosztowo jak liczylem wyjedzie podobnie, wiec czemu nie dać zarobić faciowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > Mam dokłądnie te od tego gościa > http://allegro.pl/najazd-najazdy-podjazd-podjazdy-do-3-5t-i4112586328.html > Poza tym dają rade, > choć mogłyby być troche wyzsze. Wyższe? 300 wysokie to i tak chyba najwyższe dostępne na rynku. Kiedy robiłem rozpoznanie, jak to wygląda i ile kosztuje, to zdecydowana większość miała wys. 220-250. Wytrzymają 3,5t? To OK. W takim razie te moje muszą wytrzymać więcej a zanim się do tego zabrałem, to doradzano mi użycie jeszcze grubszych profili, czyli 50x30... i dwóch ludzi do transportu tego... > Zeby zrobic samemu cos takiego trzeba się wbrew pozorom troche naciąc i naspawać, Tak, jeśli ma to być zrobione precyzyjnie, czyli prosto, to fakt - cięcia i dopasowywania troszkę jest. Potrzebujesz jeszcze miejsca do takich działań, czasu... co kto lubi/umie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaM25 Napisano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2014 > Teraz zrobił bym je odrobinę niższe, za to z dłuższym "rozbiegiem" - w obecnej wersji niższe auta > wymagają dodatkowych podkładek pod koła... Jakbyś robił nowe, a tych się chciał pozbyć, to chętnie odkupię je od Ciebie, z odbiorem osobistym ma się rozumieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.