Skocz do zawartości

temp cieczy


Kris88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na motokaciku jest temperatura o cieczy i przypomniało mi się że mam spytać jak jest w stilo 1,6.

Wskazówka mi się waha minimalnie w lewo do równego środka.

torque pro pokazuje wtedy 77-79 stopni.

powiedzmy że gdy jest równy pion torque pokazuje 79 stopni.

Jest ok czy źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Na motokaciku jest temperatura o cieczy i przypomniało mi się że mam spytać jak jest w stilo 1,6.

> Wskazówka mi się waha minimalnie w lewo do równego środka.

> torque pro pokazuje wtedy 77-79 stopni.

> powiedzmy że gdy jest równy pion torque pokazuje 79 stopni.

> Jest ok czy źle?

Jak osiągnie pion, to opada w trakcie jazdy?

Jeśli opada-termostat do wymiany ok.gif

Ma być sztywno oink.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> opada ale tak lekko powiedzmy że w najgorszym przypadku schodzi z białego kwadracika a zazwyczaj

> połowa wskazówki jest na kwadraciku a połowa przed.

Co prawda ja mam JTD ale mi w czasie jazdy wskazówka spadała o grubość wskazówki w lewo czyli mi nie dogrzewał jak nalezy. Zrobiłem patent i włozyłem wkład w węża i gra gitara. Myślę że powoli pada termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> opada ale tak lekko powiedzmy że w najgorszym przypadku schodzi z białego kwadracika a zazwyczaj

> połowa wskazówki jest na kwadraciku a połowa przed.

Miałem dokładnie tak samo w 1.2 z biegiem czasu będą większe wychylenia.

Nowy termostat i stoi w pionie idealnie.

A tak na marginesie nie wymieniany lub spuszczany był ostatnio płyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> opada ale tak lekko powiedzmy że w najgorszym przypadku schodzi z białego kwadracika a zazwyczaj

> połowa wskazówki jest na kwadraciku a połowa przed.

Ale przy obecnych temperaturach, czy przy -10*C?

Wymień termostat i po kłopocie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się przypnę do tematu. Jestem po wymianie filtrów i rozrządu wraz z pompą w moim 1.2. Wskazówka na problem żeby być na środku (chyba,że ostrzej jadę to jest na środku). opada na kreskę niżej powoli zwłaszcza jak włączę ogrzewanie lub jadę na 1800 obrotach.

To normalne? Czy coś trzeba odpowietrzyć, czy też termostat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja się przypnę do tematu. Jestem po wymianie filtrów i rozrządu wraz z pompą w moim 1.2. Wskazówka

> na problem żeby być na środku (chyba,że ostrzej jadę to jest na środku). opada na kreskę niżej

> powoli zwłaszcza jak włączę ogrzewanie lub jadę na 1800 obrotach.

> To normalne? Czy coś trzeba odpowietrzyć, czy też termostat?

Też Padł Ci termostat, miałem tak przy 1,2 16v w Punto 2 i w 1,2 8v w Punto 2fl i w Pandzie 1,1 8v i zawsze termostat, do tych silników polecę Ci oryginał z uszczelką gumowo-metalową ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.