wito99 Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu w punciaku mojej coś złego dzieje się z gazem. Przykładowo jak dojeżdża do świateł i zrzuci z biegu na luz lub trzyma na sprzęgle auto samoczynnie gaśnie, nie jest to notoryczne ale dość częste. Oczywiście niezależne od temperatury silnika bo zdarza się to na zimnym i ciepłym. Dodam że na benzynie ww problem nie występuje. Sterownik w tej instalacji to AC, jest to instalacja I generacji. Problemy zaczęły się około miesiąca temu a przez ostatni rok było ok. Proszę o pomoc i z góry za nią dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 >Sterownik w tej instalacji to AC, jest to instalacja I generacji. Jeżeli jest sterownik to II generacja, chyba że o sterowniku mówimy w sensie przełącznika w kabinie. Najprostszą metodą jest podjechanie do gazownika na regulacje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Trzeba zasłonić wlot powietrza, aby powietrze nie było przez niego wtłaczane. Może kiedyś był zasłonięty, albo odwrócony i ktoś go przestawił. Potem trzeba zrobić regulację. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 2 Maja 2014 Udostępnij Napisano 2 Maja 2014 Identycznie mialem jak mi sie skasowaly luzy zaworowe. A ze na gazie padaja 3-4 razy szybciej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wito99 Napisano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > Trzeba zasłonić wlot powietrza, aby powietrze nie było przez niego wtłaczane. Może kiedyś był > zasłonięty, albo odwrócony i ktoś go przestawił. Potem trzeba zrobić regulację. > Pozdr. Wlot powietrza został odwrócony, regulacja zrobiona i nic, dalej jest to samo. Około miesiąca temu byłem u gazownika coś tam pokręcił, dołożył dodatkową masę i był spokój przez dwa tygodnie a teraz znowu to samo. Ja już nie mam pomysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 Może jakieś niewielkie, lewe powietrze między mikserem a przepustnicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 4 Maja 2014 Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > Wlot powietrza został odwrócony, regulacja zrobiona i nic, A na postoju, po utrzymaniu np. 2500 obr/min przez 5 sekund i puszczeniu gaśnie również? A w ogóle to napisz jaka instalacja, bo I gen to chyba nie jest, jak tam jakaś elektronika jest... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wito99 Napisano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2014 > A na postoju, po utrzymaniu np. 2500 obr/min przez 5 sekund i puszczeniu gaśnie również? > A w ogóle to napisz jaka instalacja, bo I gen to chyba nie jest, jak tam jakaś elektronika jest... > Pozdr. Dzisiaj znalazłem chwilkę i sam się przejechałem autem, ww objawy występują tylko przy zimnym silniku. Wystarczy niezależnie od obrotów wcisnąć sprzęgło i od razu obroty lecą w dół i silnik gaśnie. Z wypowiedzi małżonki wynikało że to się dzieje tylko na gazie, ale objaw występuje także na Pb. po samoczynnym zgaśnięciu ciężko jest go uruchomić od razu, jak ciepły to pali od strzała. Sterownik to Stag L Plus, reduktor Lovato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.