AkuQ Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Jak w temacie, przerabialiście?Tam jest normalna pokrywa czy jakieś problemy przy wyciekach?Samochodu nie widziałem, ale mechanik coś gadał przez telefon, że ona z wałkami połączona i że nie wiadomo czy głowicy nie trzeba będzie zrzucać. Nie zna się czy prawdę prawi?Pacjent GP 1.4. 16V Edit: Dzwoniłem do ASO tam jest głowiczka/półgłowiczka, trzeba rozbierać górę ściągać rozrząd. Więc wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 wyciek spod klawiatury we fiacie to taki alternatywny sposób sprawdzania koloru i poziomu oleju - ma tam być, jak go nie ma to znaczy że nie ma oleju wymienisz uszczelkę, to albo od razu zacznie cieknąc, albo za chwilę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 nie wiem co prawda jak jest w GP 1.4 zrobiona pokrywa zaworow, ale w mk2 i FL 1.2 szlifowało się o ok 1 mm stopki pokrywy, do tego oryginalna 3 rowkowa uszczelka i nic nie ciekło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > wyciek spod klawiatury we fiacie to taki alternatywny sposób sprawdzania koloru i poziomu oleju - > ma tam być, jak go nie ma to znaczy że nie ma oleju > wymienisz uszczelkę, to albo od razu zacznie cieknąc, albo za chwilę No popatrz, to mam cos popsute, bo od nowosci jest sucho, a olej jest, przynajmniej na magnecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 Też mam popsute, bo od nowości nic nie leci spod pokrywy. Co więcej pokrywa byłe zdejmowana podczas wymiany paska rozrządu. Ehh, znowu się popsuł Trzeba sobie zafundować jakiś po L-ce, to wszystko będzie działać jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > nie wiem co prawda jak jest w GP 1.4 zrobiona pokrywa zaworow, ale w mk2 i FL 1.2 szlifowało się o > ok 1 mm stopki pokrywy, do tego oryginalna 3 rowkowa uszczelka i nic nie ciekło. Mówisz o 8v tam pokrywa to tylko "dekielek" a w temacie jest mowa o 16v gdzie jest właśnie górna "galeryjka" w której są wałki. W 16v do wymiany tej uszczelki na 100% trzeba rozpiąć rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Jak w temacie, przerabialiście?Tam jest normalna pokrywa czy jakieś problemy przy > wyciekach?Samochodu nie widziałem, ale mechanik coś gadał przez telefon, że ona z wałkami > połączona i że nie wiadomo czy głowicy nie trzeba będzie zrzucać. Nie zna się czy prawdę > prawi?Pacjent GP 1.4. 16V > Edit: Dzwoniłem do ASO tam jest głowiczka/półgłowiczka, trzeba rozbierać górę ściągać rozrząd. > Więc wszystko jasne. Przerabiałem to, zauważyłem wyciek jak wymieniałem świece - fajkocewki były w oleju. Tak jak mówisz, trzeba do tego ściągnąć pasek rozrządu i co za tym idzie potem założyć nowy itd. Całość z cześciami mnie wyszła 320 zł (poza ASO) bo roboty dużo. Jeśli Ci się zbliża wymiana kompletnego rozrządu to zrób ro za jednym zamachem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.