sebaso Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Taka sytuacja: Dzwoni do mnie z godzinę temu dobry d kumpel i się mnie pyta: poradź mi co mam kupić cee'da 1.4 z gazem 130kkm czy I30 1.6 CRDI, oba w 5d 2008/9 rok. I30 prawdopodobnie sprowadzony, cee'd podobno salon pl. Ja bym stawiał na Kię bo bardziej mi się podoba, ale ztcp to w tym 1.4 wypalają się gniazda zaworowe z lpg, a on chce tanie jeździdło . Co Wy drodzy koledzy byś zaproponowali alternatywnie? Aha ma nie być na F min. kompakt i dośc tani w utrzymaniu . Najlepsze że on chce to kupić a w zasadzie wyleasingowć do soboty. Powiedziałem mu że nie wiem czy go taniej sumarycznie nie wyjdzie wzięcie np nowej fiesty czy czegokolwiek w jakimś finansowaniu fabrycznym, ale mnie wyśmiał bo on ma ojca doradcę podatkowego i ma ofertę na cokolwiek na 108% na 24 m-c do 25kpln i on wie najlepiej . Więc ponawiam pytanie i poradźcie co byście polecili w dieslu albo w benzynie łatwej do gazu w zadanym budżecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Jeździłem i Ceedem i I30. Obie były benzyny coś ponad 100KM. O dziwo IMO ceed wydawał mi się lepiej wykończony i przyjemniejszy w środku. Niestety oba auta wg mnie nie porywały mocą (mam porównanie do prywatnego jtd 115) i w trasie to raczej kiepsko się tym jeździło. Skoro ma nie być na F to może w tym budżecie Peugeot 308, focus 2 FL? W przypadku tego pierwszego będzie w miarę tanio w utrzymaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Jeździłem i Ceedem i I30. Obie były benzyny coś ponad 100KM. O dziwo IMO ceed wydawał mi się lepiej > wykończony i przyjemniejszy w środku. Niestety oba auta wg mnie nie porywały mocą (mam > porównanie do prywatnego jtd 115) i w trasie to raczej kiepsko się tym jeździło. Skoro ma nie > być na F to może w tym budżecie Peugeot 308, focus 2 FL? W przypadku tego pierwszego będzie w > miarę tanio w utrzymaniu. Przecież Peugeot też jest na F (francuski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 octavie II 1.6 lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 ja bym brał I30 1.6crdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Powiedziałem mu że nie wiem czy go taniej sumarycznie nie wyjdzie wzięcie np nowej fiesty czy > czegokolwiek w jakimś finansowaniu fabrycznym, ale mnie wyśmiał bo on ma ojca doradcę > podatkowego i ma ofertę na cokolwiek na 108% na 24 m-c do 25kpln i on wie najlepiej . > Więc ponawiam pytanie i poradźcie co byście polecili w dieslu albo w benzynie łatwej do gazu w > zadanym budżecie? Takim osobom się nie doradza, szkoda nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 Silnik kia/hyundai nie nadaje sie do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > octavie II 1.6 lpg Zart chyba bedzie starsza i gorzej wyposazona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > Silnik kia/hyundai nie nadaje sie do gazu. Tak mi się właśnie wydawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 Mam i30 1.6 crdi 116 KM. niecałe 100 kkm, 5 rok eksploatacji. Działa, jeździ, nie zawiódł. Dynamika w porównaniu do benzyny - nie ma co porównywać Te 1.4 100 KM jest odczuwalnie słabsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2014 i weź takiemu radź Ale pytanie to teraz ja mam: bo koleżka z pracy twierdzi że 1.8tdci w FII to tyfus a 1.6tdci jest ok, natomiast temu co nie chciał auta na F powiedzieli odwrotnie. ZTCP to 1.6 to jest konstrukcją PSA, 1.8 to Ford. Jaka jest prawda, który silnik jest lepszy? Bo jutro jadę z nim oglądać niby pewną fokę u nas w ASO Skody właśnie 1.8 i w sumie to bym chciał żeby kupił bo dzwoni do mnie 10 razy dziennie i zadaje pytania a mi już ręce opadają bo co chwila inny pomysł a nie chciałbym go na minę władować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2014 > i weź takiemu radź > Ale pytanie to teraz ja mam: bo koleżka z pracy twierdzi że 1.8tdci w FII to tyfus a 1.6tdci jest > ok, natomiast temu co nie chciał auta na F powiedzieli odwrotnie. ZTCP to 1.6 to jest > konstrukcją PSA, 1.8 to Ford. Jaka jest prawda, który silnik jest lepszy? Z tego co czytałem przed kupnem, to 1.6tdci (PSA) jest lepszym wyborem niż 1.8 tdci. Pali śmiesznie mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.