Skocz do zawartości

Złącze elastyczne - plecionka Stilo 1.2 16V


andre1992

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam 1400

Mam średnicę rury za i przed plecionką 53 mm

Kupiłem plecionkę średnicy 55 i 2 cm dłuższą.

Po cięciu wyszło na styk (rura wchodzi 2 mm do złącza plecionki).

Ciąłem za oryginalnymi spawami.

Przed zabawą poogladja stan pierwszego tłumika, bo się okaże, że zrobisz plecionkę, a za rok rozleci się tłumik.

Wtedy opłaca się wymienić cały układ na zamiennik do flanszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale macie rury w 1.2, u mnie po paru latach już była czysta rdza. U sąsiada w 1.2 po 250tkm wyglądała jak u Ciebie jak nówka.

Ja miałem taką plecionkę po 50tkm i wymieniłem razem z tylnym tłumikiem bo oblazł, bałem się że podczas jazdy do Chorwacji zacznie mi pierdzieć i będzie wstyd, a pewnie by do dzisiaj nie puściła jak i tłumik. Tą wymienioną po 3 latach teraz zmieniłem ponieważ zaczęła pierdzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolega wyżej ma 1.4

To możliwe żeby w 1.2 i 1.4 różniły się rury średnicą ? może ja coś źle zmierzyłem w sumie na parkingu wczołgałem się z suwmiarką ale wydaje mi się że ok.

Całej rury nie ma co wymieniać - jest zdrowsza niż ja grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale kolega wyżej ma 1.4

> To możliwe żeby w 1.2 i 1.4 różniły się rury średnicą ? może ja coś źle zmierzyłem w sumie na

u włochów to wszystko możliwe.

Podstawa to suwmiarka i mierzenie za spawami.

Ja spawałem miesiąc temu to jeszcze pamiętam.

Średnicę 45 mm mam pomiędzy pierwszym a drugim tłumikiem.

A za katalizatorem do flanszy i przed plecionka i za do pierwszego tłumika 53mm zlosnik.gifzlosnik.gif

Facet w motoryzacyjnym miał zupełnie inne rzeczy w księdze czarów napisane.

Mam też inny wymiar plecionki - fabryczna coś powyżej 20 cm długości była

Także suwmiarka i do kanału.

Ja spawałem poza autem (zrobiłem cięcie i wstawiłem reperaturkę skręcana za pierwszym tłumikiem).

Ale "przychycić" trzeba na samochodzie, aby układ spasować bez naprężeń, bo mogą albo spawy pęknąć, albo, co bardziej prawdopodobne, będzie budą trzęsło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Całej rury nie ma co wymieniać - jest zdrowsza niż ja

Właśnie ja odniosłem się do jakości zastosowanych materiałów w pierwszych latach, a po następnych liftingach, nie tylko odnośnie rury ale również innych elementów podwozia. Wspomniane 1.2 po 9 latach i 250tkm to prawie nówka, do mojego jak miało 5 lat i 50tkm pod spodem na wszystkim ruda, prócz karoserii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> jak mam 45cm rurę a plecionkę kupiłem 45,6 myślicie że będzie ok ?

> z reguły chyba się kupuje po prostu 50 gdy rura 45 chyba ?

Kupuje się taką plecionkę, jak średnica rury. Każda plecionka jest zrobiona na nadwymiar, jak masz rurę 45, to kupując plecionkę fi 45, założysz ją bez problemu, bo będzie tam z pół mm więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.