dennis_sc Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Od 3 lat jeżdżę cb500 i czas zamienić ten sprzęt na jakiś większy (żebym nie wyglądał jak na psie 190/100) i nowocześniejszy Tylko co tu wybrać? Sporo tego na rynku... Na początku myślałem, że trochę km nakręcę ale w praktyce okazało się, że poza Wawą byłem 2x na działce (50km za miastem) a tak to tylko po Wawie jeżdżę i to w zasadzie tylko do pracy i z powrotem. Tylko z początku wychodziłem kilka razy żeby pojeździć bez specjalnego celu, ot dla samej jazdy teraz tylko praca dom... w sumie przejechałem może ze 7 tys km. Zawsze podobał mi się vstrom ale szansa że gdzieś dalej się przejadę jest nie wielka wręcz minimalna (acz nie wykluczona). Pytanie czy taki sprzet na Wawe to dobry pomysł. W sumie zależy mi żeby było jak najwygodniej i najbardziej ekonomicznie (czyli moto spalające 8l po mieście odpada) Bardzo widzi mi się nowa honda nc750x z przekładnią DCT (btw jeździł ktoś taką maszyną? Jak wrażenia? Jakieś info o awaryjności?) generalnie motocykl spełnia wszystkie moje wymagania, duży, wygodny, ekonomiczny tylko nówka kosztuje 32tys a to sporo jak na maszynę tak mało wykorzystywaną a używek brak Coś innego? Czy jakaś armatura byłaby odpowiednia? Pewnie większy moment sprawia, że po mieście jeździ się przyjemnie a jak ze spalaniem (mówię oczywiście o mniejszych pojemnościach a nie mastodontach, którymi ciężko będzie się w korku przepchnąć)? Harley ma wypuścić jakiegoś budżetowego sprzęta ale to znowu 30-kilka tysi A może tylko skuter będzie odpowiedni? Jaki sprzęt będzie najbardziej odpowiedni dla powyższych założeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 skuter 250-400 będzie super, tylko musisz się przymierzyć co Ci pasuje na ten wzrost no i do miasta wszelkie supermoto, np. honda fmx albo jakiś KTM armatury nie bierz, niskie to i gorsza widoczność, i wszelkie dziury lądują Ci na tyłku bo go nie podniesiesz za bardzo, a nogi słabo będą tłumić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Dla purysty: KTM Duke 390! Dla otwartej głowy: Honda NC z automatem Dla klasyka miejskiego: Maksiskuter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Dla purysty: KTM Duke 390! na 190cm to będzie jeszcze gorzej wyglądał niż teraz na Hondzie > Dla otwartej głowy: Honda NC z automatem sporo osób narzeka na zmianę biegów podczas zakrętów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > na 190cm to będzie jeszcze gorzej wyglądał niż teraz na Hondzie w sumie tak, ale małe, lekkie, zwinne. prowadzenie bajka. i w sumie to sam siebie nie ogląda przeciez mam praktycznie taki sam gabaryt i mi było wygodnie > sporo osób narzeka na zmianę biegów podczas zakrętów... ale to tapczan, mało pali i nie jezdzi się tym na granicy przyczepności przeciez. kwestia przyzwyczajenia i nauki obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Bardzo widzi mi się nowa honda nc750x z przekładnią DCT (btw jeździł ktoś taką maszyną? Mops taka lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Dla purysty: KTM Duke 390! > Dla otwartej głowy: Honda NC z automatem > Dla klasyka miejskiego: Maksiskuter Dla lansera: ścigacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Dla lansera: ścigacz ja do lansu wziąłbym honde CTX - jestem zachwycony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Jeździłem testowo na NC z DCT i całkiem fajnie się lata. Typowo miejski motocykl na zasadzie jazdy od świateł do świateł. niestety dla mnie za słaby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 Jako, że mamy zbliżone parametry 194/110-130kg dodam coś od siebie Również poluje na coś z dokładnie takim samym przeznaczeniem jak Twoje, z tym że u mnie to będzie pierwsze moto. Z tego co się przymierzałem najlepiej pasował mi Versys 650, Tiger 800 i wspomniana NC750, ale jak sam zauważyeś o używkę tutaj ciężko. A jak jesteś już oblatany to może jakieś supermoto/enduro? Podobno na miasto jest idealne. Patrzyłeś XTX660 lub BMW G650 XMOTO albo Aprilie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Dla lansera: ścigacz Ja nie jestem lanserem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Od 3 lat jeżdżę cb500 i czas zamienić ten sprzęt na jakiś większy (żebym nie wyglądał jak na psie > 190/100) i nowocześniejszy > Tylko co tu wybrać? Sporo tego na rynku... > Na początku myślałem, że trochę km nakręcę ale w praktyce okazało się, że poza Wawą byłem 2x na > działce (50km za miastem) a tak to tylko po Wawie jeżdżę i to w zasadzie tylko do pracy i z > powrotem. Tylko z początku wychodziłem kilka razy żeby pojeździć bez specjalnego celu, ot dla > samej jazdy teraz tylko praca dom... w sumie przejechałem może ze 7 tys km. > Zawsze podobał mi się vstrom ale szansa że gdzieś dalej się przejadę jest nie wielka wręcz > minimalna (acz nie wykluczona). Pytanie czy taki sprzet na Wawe to dobry pomysł. > W sumie zależy mi żeby było jak najwygodniej i najbardziej ekonomicznie (czyli moto spalające 8l po > mieście odpada) > Bardzo widzi mi się nowa honda nc750x z przekładnią DCT (btw jeździł ktoś taką maszyną? Jak > wrażenia? Jakieś info o awaryjności?) generalnie motocykl spełnia wszystkie moje wymagania, > duży, wygodny, ekonomiczny tylko nówka kosztuje 32tys a to sporo jak na maszynę tak mało > wykorzystywaną a używek brak > Coś innego? Czy jakaś armatura byłaby odpowiednia? Pewnie większy moment sprawia, że po mieście > jeździ się przyjemnie a jak ze spalaniem (mówię oczywiście o mniejszych pojemnościach a nie > mastodontach, którymi ciężko będzie się w korku przepchnąć)? Harley ma wypuścić jakiegoś > budżetowego sprzęta ale to znowu 30-kilka tysi > A może tylko skuter będzie odpowiedni? > Jaki sprzęt będzie najbardziej odpowiedni dla powyższych założeń? NC700X ABS bez DCT - mija rok i nakulane 18tyskm. Co chcesz wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 MT07 juz bylo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > sporo osób narzeka na zmianę biegów podczas zakrętów... Jakoś na forum hoonda.pl nie zauważyłem by narzekali... Zawsze może włączyć sobie tryb "M" i będzie miał biegi pod kciukiem i wskazującym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > na 190cm to będzie jeszcze gorzej wyglądał niż teraz na Hondzie > sporo osób narzeka na zmianę biegów podczas zakrętów... A co te osoby robią z manetą ??? Jadą z zamkniętym gazem czy nieruchomo czy łagodnie otwierają ??? Z czystej ciekawości pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > A co te osoby robią z manetą ??? > Jadą z zamkniętym gazem czy nieruchomo czy łagodnie otwierają ??? > Z czystej ciekawości pytam. to samo co i my, jak za szybko to zamyka gaz, jak za wolno to dodaje, proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 10 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2014 > Od 3 lat jeżdżę cb500 i czas zamienić ten sprzęt na jakiś większy (żebym nie wyglądał jak na psie > 190/100) i nowocześniejszy > Tylko co tu wybrać? Sporo tego na rynku... > Na początku myślałem, że trochę km nakręcę ale w praktyce okazało się, że poza Wawą byłem 2x na > działce (50km za miastem) a tak to tylko po Wawie jeżdżę i to w zasadzie tylko do pracy i z > powrotem. Tylko z początku wychodziłem kilka razy żeby pojeździć bez specjalnego celu, ot dla > samej jazdy teraz tylko praca dom... w sumie przejechałem może ze 7 tys km. > Zawsze podobał mi się vstrom ale szansa że gdzieś dalej się przejadę jest nie wielka wręcz > minimalna (acz nie wykluczona). Pytanie czy taki sprzet na Wawe to dobry pomysł. > W sumie zależy mi żeby było jak najwygodniej i najbardziej ekonomicznie (czyli moto spalające 8l po > mieście odpada) > Bardzo widzi mi się nowa honda nc750x z przekładnią DCT (btw jeździł ktoś taką maszyną? Jak > wrażenia? Jakieś info o awaryjności?) generalnie motocykl spełnia wszystkie moje wymagania, > duży, wygodny, ekonomiczny tylko nówka kosztuje 32tys a to sporo jak na maszynę tak mało > wykorzystywaną a używek brak > Coś innego? Czy jakaś armatura byłaby odpowiednia? Pewnie większy moment sprawia, że po mieście > jeździ się przyjemnie a jak ze spalaniem (mówię oczywiście o mniejszych pojemnościach a nie > mastodontach, którymi ciężko będzie się w korku przepchnąć)? Harley ma wypuścić jakiegoś > budżetowego sprzęta ale to znowu 30-kilka tysi > A może tylko skuter będzie odpowiedni? > Jaki sprzęt będzie najbardziej odpowiedni dla powyższych założeń? NC700 chyba można poszukać ostatnie sztuki w dobrych promocjach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > NC700X ABS bez DCT - mija rok i nakulane 18tyskm. Co chcesz wiedzieć? Na papierze moto nie rozpieszcza mocą - jedyne 48KM Jak to się zbiera w rzeczywistości? Jedzie od dołu czy trzeba kręcić? W jakim zakresie prędkości to jedzie a kiedy już zaczyna puchnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Na papierze moto nie rozpieszcza mocą - jedyne 48KM > Jak to się zbiera w rzeczywistości? Jedzie od dołu czy trzeba kręcić? to ma max 6,5 tys obrotów, musi jechać od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Na papierze moto nie rozpieszcza mocą - jedyne 48KM > Jak to się zbiera w rzeczywistości? Jedzie od dołu czy trzeba kręcić? > W jakim zakresie prędkości to jedzie a kiedy już zaczyna puchnąć? 48KM fakt ale też 60 niutków z czego wiekszość dostępne od dołu. Mam 190cm i ok 110kg. Do 140km/h nie ma problemu, potem im szybciej tym słabiej. Latam tym do roboty i najczęściej wychodzę z chaty na ost chwilę więc go cisnę na trasie ok 60km do pracy + przeciskanie się na wjeździe do Wrocławia od strony Poznania. Średnie spalanie 3,8L. Jak jadę np krajoznawczo w trasie to potrafi zejść do 3,03L. Przydałoby się więcej KM ale to nie jest moto do ścigania i lansowania. To uniwersalny motorek do normalnej jazdy. Koledzy na ścigach i innych maszynach zazdraszczają: - spalania - schowka zamiast baku - genialna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > to ma max 6,5 tys obrotów, musi jechać od dołu Jedzie jak taki TDI ale w benzynie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > 48KM fakt ale też 60 niutków z czego wiekszość dostępne od dołu. > Mam 190cm i ok 110kg. Do 140km/h nie ma problemu, potem im szybciej tym słabiej. Nie mam zapędów do ścigania się, więc powinno być ok. Szukam zatem NC 7x0 albo Versysa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > NC700X ABS bez DCT - mija rok i nakulane 18tyskm. Co chcesz wiedzieć? najbardziej mnie ta skrzynia interesowała spalanie rewelacyjne, o coś takiego się rozchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > najbardziej mnie ta skrzynia interesowała > spalanie rewelacyjne, o coś takiego się rozchodzi skrzynia podobno rewelacja - ja chcialem manuala bo to moje pierwsze moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Jako, że mamy zbliżone parametry 194/110-130kg dodam coś od siebie > Również poluje na coś z dokładnie takim samym przeznaczeniem jak Twoje, z tym że u mnie to będzie > pierwsze moto. > Z tego co się przymierzałem najlepiej pasował mi Versys 650, Tiger 800 i wspomniana NC750, ale jak > sam zauważyeś o używkę tutaj ciężko. > A jak jesteś już oblatany to może jakieś supermoto/enduro? > Podobno na miasto jest idealne. > Patrzyłeś XTX660 lub BMW G650 XMOTO albo Aprilie? kiedyś oglądałem małą tenere i nawet przypadła mi du gustu, natomiast wersja uboższa XT660R wygląda zacnie, tylko potrzebuje mieć kufer, przyzwyczaiłem się wozić bagaż w kufrze a nie na plecach a nie wiem czy tu dałoby się zamontować kufer i jakby to wyglądało aprilli nie znam w ogóle natomiast tego małego G (bez eS) od BMW oglądałem (kolega jeździ) i to małe jest jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > Jeździłem testowo na NC z DCT i całkiem fajnie się lata. Typowo miejski motocykl na zasadzie jazdy > od świateł do świateł. > niestety dla mnie za słaby. obecnie ma to zdaje sie ~55KM i pod 70 niutków - za mało do miasta czy krótkiej trasy? a miałeś okazje sprawdzić spalanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > skuter 250-400 będzie super, tylko musisz się przymierzyć co Ci pasuje na ten wzrost > no i do miasta wszelkie supermoto, np. honda fmx albo jakiś KTM > armatury nie bierz, niskie to i gorsza widoczność, i wszelkie dziury lądują Ci na tyłku bo go nie > podniesiesz za bardzo, a nogi słabo będą tłumić zerkałem na nowe skutery i te większe bardziej markowe za drogie są ale zainteresował mnie kymco downtown 300 z abs albo ewentualnie xciting 400 ale na żywo nie wiedziałem/siedziałem/jechałem i w sumie nic o nich nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 11 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > obecnie ma to zdaje sie ~55KM i pod 70 niutków - za mało do miasta czy krótkiej trasy? > a miałeś okazje sprawdzić spalanie? Podobno ma palić jeszcze mniej od 700. Do miasta mocy Ci starczy, z DCT w trybie S ze świateł pójdziesz jak z procy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dennis_sc Napisano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2014 > skrzynia podobno rewelacja - ja chcialem manuala bo to moje pierwsze moto a ja już sie nazmieniałem, nie podoba mi się i chciałbym żeby zmieniał automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 18 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2014 sv 650 lub drz 400 sm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.