komandos80 Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Co to za silnik siedzi w tym samochodzie? To jakas konstrukcja wlasna volvo, czy moze zapozyczony ecoboost z forda? Niby moc ma bardzo podobna (150/180KM) i moment tez (240Nm) To jak, ktos wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Co to za silnik siedzi w tym samochodzie? > To jakas konstrukcja wlasna volvo, czy moze zapozyczony ecoboost z forda? > Niby moc ma bardzo podobna (150/180KM) i moment tez (240Nm) > To jak, ktos wie? Z tego co słyszałem to chyba fordowski Quote: Niemiecka wikipedia podaje, że silniczki benzynowe 1,6 to seria GTDi = EcoBoost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 ekobiust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > To jak, ktos wie? Dzieki wszystkim za odpowiedzi. W tzw. miedzyczasie znalazlem potwierdzenie Waszych slow: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V40 http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_EcoBoost_engine#EcoBoost_I-4 Czyli jak dla mnie kolejny plusik dla Volvo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Przydałoby się, żeby ktoś wreszcie tutaj go kupił i zdawał na bieżąco relacje. Na S60 pewnie mnie nie będzie stać, ale następne pewnie właśnie będzie V40 i to właśnie w 1,6T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cooler Napisano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2014 > Przydałoby się, żeby ktoś wreszcie tutaj go kupił i zdawał na bieżąco relacje. Na S60 pewnie mnie > nie będzie stać, ale następne pewnie właśnie będzie V40 i to właśnie w 1,6T. Hmm poki co v40 2 letnie sa drozsze od s60 3 letnich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonmaximus Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Przydałoby się, żeby ktoś wreszcie tutaj go kupił i zdawał na bieżąco relacje. Co Cię interesuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Pewnie chodzi o niską podaż V40, ale jeszcze rok dwa i z zachodu spłyną do nas 3-4latki odpowiednio zaniżając cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 Jak z wyciszeniem czy rzeczywiście nadmiernie trzeszczy wnętrze i jak te 150 koni w benzynie sobie radzą w rzeczywistości. W przypadku V50tek akurat utarło się, że 2litrowe Diesle jak na marne 136 koni wykazują całkiem solidną żwawość. Czy w 150konnej benzynie nie jest odwrotnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonmaximus Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Jak z wyciszeniem czy rzeczywiście nadmiernie trzeszczy wnętrze i jak te 150 koni w benzynie sobie > radzą w rzeczywistości. W przypadku V50tek akurat utarło się, że 2litrowe Diesle jak na marne > 136 koni wykazują całkiem solidną żwawość. Czy w 150konnej benzynie nie jest odwrotnie?? Wyciszenie lepsze niż w większości aut o klasę wyżej. U mnie w E klasie było głośniej (choć dwa garnki więcej hałasowały ). Po 10 kkm w środku nic nie puka, nie stuka - jeździ i wygląda jak nowy Ten 150 konny ecoboost jest super - jak się nie ciśnie to oszczędny, a jak trzeba to można co wiadomo okupione jest wyższymi cyferkami przy dystrybutorze Ale ogólnie, póki co - odpukać w niemalowane, bardzo fajny silniczek Co do osiągów nie można narzekać. 6 biegowy manual ma przy 150 KM katalogowo (i faktycznie raczej też, choć nigdy mi się nie chciało jakoś profi tego mierzyć) 8,8 s do 100 kmh. Ponoć zmiana ze 150 na 180 KM jest prosta jak zmiana oleju. Pożyjemy, gwarancja się skończy, to się dłubnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 No i narobiłeś smaka, a ja ciągle im więcej ładuję w swojego tym mniej mi się opłaca go sprzedać i kupić nowego. W środę jadę na rozrząd i co najmniej 900zł zostawię. (co ciekawe w ASO Volvo wychodzi taniej niż w zwykłych warsztatach ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonmaximus Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > No i narobiłeś smaka, a ja ciągle im więcej ładuję w swojego tym mniej mi się opłaca go sprzedać i > kupić nowego. Zostaw w rozliczeniu, jak wezmą > W środę jadę na rozrząd i co najmniej 900zł zostawię. (co ciekawe w ASO Volvo > wychodzi taniej niż w zwykłych warsztatach ) Tak bywa. Czasami np. VW robiło takie promocje na serwis, że jeździłem do Piaseczna robić geometrię w golfie w ASO, bo było taniej niż "u Pana Mietka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > Zostaw w rozliczeniu, jak wezmą Myślę nad tym już ze dwa lata, ale te ich rozliczenia... Dwa lata temu dawali mi 19-20tys. jak na allegro chodziły po 25-27. 6 lat temu zapłaciłem 42 i od tamtej pory już do niego dołożyłem ze 25, więc jak mi teraz mają dać 16 i musiałbym dopłacić z 70 to obawiam się, że aż takiej różnicy nie poczuję żeby było warto. Czekam aż zacznie rdzewieć i się psuć to nie będzie mi szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Myślę nad tym już ze dwa lata, ale te ich rozliczenia... Dwa lata temu dawali mi 19-20tys. jak na > allegro chodziły po 25-27. 6 lat temu zapłaciłem 42 i od tamtej pory już do niego dołożyłem ze > 25, Te 25kPLN to w same naprawy i eksploatacje, czy lacznie z ubezpieczeniem itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Tak to bez paliwa. W tym ubezpieczenia, 3 kpl. opon, 1 kpl. alufelg, ze 3 kpl. hamulców, turbosprężarka. Kiedyś zostawiłem auto w takim lepszym serwisie na wymianę zawiasu w drzwiach, a po oględzinach wymienili mi z tyłu piasty i tarcze hamulcowe (powiedziałem, żeby zdiagnozowali czemu przy hamowaniu pulsuje mi pedał hamulca) Zapłaciłem 3500zł To się tak mówi, ale wiele osób tyle wydaje, tylko nie notując nie ma świadomości, że auto tyle kosztuje. Przez 6 lat na same filtry, oleje i inne płyny eksploatacyjne poszło ze 2-3kzł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 Quote: To się tak mówi, ale wiele osób tyle wydaje, tylko nie notując nie ma świadomości, że auto tyle kosztuje. Masz absolutną rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Tak to bez paliwa. W tym ubezpieczenia, 3 kpl. opon, 1 kpl. alufelg, ze 3 kpl. hamulców, > turbosprężarka. Kiedyś zostawiłem auto w takim lepszym serwisie na wymianę zawiasu w drzwiach, > a po oględzinach wymienili mi z tyłu piasty i tarcze hamulcowe (powiedziałem, żeby > zdiagnozowali czemu przy hamowaniu pulsuje mi pedał hamulca) Zapłaciłem 3500zł > To się tak mówi, ale wiele osób tyle wydaje, tylko nie notując nie ma świadomości, że auto tyle > kosztuje. Przez 6 lat na same filtry, oleje i inne płyny eksploatacyjne poszło ze 2-3kzł. Ja wiem ile kosztuje, bo tez sobie z ciekawosci wszystko pisze. Myslalem, ze to za same naprawy Ale jezeli masz w tym 3kpl opon, ubezpieczenie, hamulce, to IMHO calkiem normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 > Ten 150 konny ecoboost jest super - jak się nie ciśnie to oszczędny, a jak trzeba to można co > wiadomo okupione jest wyższymi cyferkami przy dystrybutorze a jak spalanie przy 120, 160km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > a jak spalanie przy 120, 160km/h? Wlasnie. samemu mnie ciekawi ile to pali po miescie (od razu z zaznaczeniem jakim), jazda drogami krajowymi oraz na autostradzie? Sa znane jakies bolaczki tego silnika? Czy da sie to zagazowac? Jak z trwaloscia turbo i innych podzepsolow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonmaximus Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > a jak spalanie przy 120, 160km/h? 1. 6-7 2. 8-9,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 Czy da sie to zagazowac? O LPG to zapomnij Bezpośredni wtrysk ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.