Skocz do zawartości

Volvo V40 (2012) 1.6T


Rekomendowane odpowiedzi

> Co to za silnik siedzi w tym samochodzie?

> To jakas konstrukcja wlasna volvo, czy moze zapozyczony ecoboost z forda?

> Niby moc ma bardzo podobna (150/180KM) i moment tez (240Nm)

> To jak, ktos wie?

Z tego co słyszałem to chyba fordowski hmm.gif

Quote:

Niemiecka wikipedia podaje, że silniczki benzynowe 1,6 to seria GTDi = EcoBoost.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przydałoby się, żeby ktoś wreszcie tutaj go kupił i zdawał na bieżąco relacje. Na S60 pewnie mnie

> nie będzie stać, ale następne pewnie właśnie będzie V40 i to właśnie w 1,6T.

Hmm poki co v40 2 letnie sa drozsze od s60 3 letnich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z wyciszeniem czy rzeczywiście nadmiernie trzeszczy wnętrze i jak te 150 koni w benzynie sobie radzą w rzeczywistości. W przypadku V50tek akurat utarło się, że 2litrowe Diesle jak na marne 136 koni wykazują całkiem solidną żwawość. Czy w 150konnej benzynie nie jest odwrotnie?? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak z wyciszeniem czy rzeczywiście nadmiernie trzeszczy wnętrze i jak te 150 koni w benzynie sobie

> radzą w rzeczywistości. W przypadku V50tek akurat utarło się, że 2litrowe Diesle jak na marne

> 136 koni wykazują całkiem solidną żwawość. Czy w 150konnej benzynie nie jest odwrotnie??

Wyciszenie lepsze niż w większości aut o klasę wyżej. U mnie w E klasie było głośniej (choć dwa garnki więcej hałasowały grinser006.gif). Po 10 kkm w środku nic nie puka, nie stuka - jeździ i wygląda jak nowy ok.gif

Ten 150 konny ecoboost jest super - jak się nie ciśnie to oszczędny, a jak trzeba to można but.gif co wiadomo okupione jest wyższymi cyferkami przy dystrybutorze spineyes.gif Ale ogólnie, póki co - odpukać w niemalowane, bardzo fajny silniczek ok.gif

Co do osiągów nie można narzekać. 6 biegowy manual ma przy 150 KM katalogowo (i faktycznie raczej też, choć nigdy mi się nie chciało jakoś profi tego mierzyć) 8,8 s do 100 kmh. Ponoć zmiana ze 150 na 180 KM jest prosta jak zmiana oleju. Pożyjemy, gwarancja się skończy, to się dłubnie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i narobiłeś smaka, a ja ciągle im więcej ładuję w swojego tym mniej mi się opłaca go sprzedać i kupić nowego. W środę jadę na rozrząd i co najmniej 900zł zostawię. (co ciekawe w ASO Volvo wychodzi taniej niż w zwykłych warsztatach blush.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i narobiłeś smaka, a ja ciągle im więcej ładuję w swojego tym mniej mi się opłaca go sprzedać i

> kupić nowego.

Zostaw w rozliczeniu, jak wezmą wink.gif

> W środę jadę na rozrząd i co najmniej 900zł zostawię. (co ciekawe w ASO Volvo

> wychodzi taniej niż w zwykłych warsztatach )

Tak bywa. Czasami np. VW robiło takie promocje na serwis, że jeździłem do Piaseczna robić geometrię w golfie w ASO, bo było taniej niż "u Pana Mietka" spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zostaw w rozliczeniu, jak wezmą

Myślę nad tym już ze dwa lata, ale te ich rozliczenia... Dwa lata temu dawali mi 19-20tys. jak na allegro chodziły po 25-27. 6 lat temu zapłaciłem 42 i od tamtej pory już do niego dołożyłem ze 25, więc jak mi teraz mają dać 16 i musiałbym dopłacić z 70 to obawiam się, że aż takiej różnicy nie poczuję żeby było warto.

Czekam aż zacznie rdzewieć i się psuć to nie będzie mi szkoda zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę nad tym już ze dwa lata, ale te ich rozliczenia... Dwa lata temu dawali mi 19-20tys. jak na

> allegro chodziły po 25-27. 6 lat temu zapłaciłem 42 i od tamtej pory już do niego dołożyłem ze

> 25,

Te 25kPLN to w same naprawy i eksploatacje, czy lacznie z ubezpieczeniem itp? yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to bez paliwa. W tym ubezpieczenia, 3 kpl. opon, 1 kpl. alufelg, ze 3 kpl. hamulców, turbosprężarka. Kiedyś zostawiłem auto w takim lepszym serwisie na wymianę zawiasu w drzwiach, a po oględzinach wymienili mi z tyłu piasty i tarcze hamulcowe (powiedziałem, żeby zdiagnozowali czemu przy hamowaniu pulsuje mi pedał hamulca) Zapłaciłem 3500zł zlosnik.gif

To się tak mówi, ale wiele osób tyle wydaje, tylko nie notując nie ma świadomości, że auto tyle kosztuje. Przez 6 lat na same filtry, oleje i inne płyny eksploatacyjne poszło ze 2-3kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak to bez paliwa. W tym ubezpieczenia, 3 kpl. opon, 1 kpl. alufelg, ze 3 kpl. hamulców,

> turbosprężarka. Kiedyś zostawiłem auto w takim lepszym serwisie na wymianę zawiasu w drzwiach,

> a po oględzinach wymienili mi z tyłu piasty i tarcze hamulcowe (powiedziałem, żeby

> zdiagnozowali czemu przy hamowaniu pulsuje mi pedał hamulca) Zapłaciłem 3500zł

> To się tak mówi, ale wiele osób tyle wydaje, tylko nie notując nie ma świadomości, że auto tyle

> kosztuje. Przez 6 lat na same filtry, oleje i inne płyny eksploatacyjne poszło ze 2-3kzł.

Ja wiem ile kosztuje, bo tez sobie z ciekawosci wszystko pisze.

Myslalem, ze to za same naprawy grinser006.gif

Ale jezeli masz w tym 3kpl opon, ubezpieczenie, hamulce, to IMHO calkiem normalnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.