Mike_wwl Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 teraz za jazdę odblokowaną 50'tką? Zakładamy, że kierujący ma prawo jazdy kat. B ponad 3 lata więc do 125 ccm może jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > teraz za jazdę odblokowaną 50'tką? > Zakładamy, że kierujący ma prawo jazdy kat. B ponad 3 lata więc do 125 ccm może jeździć. Pewnie zatrzymanie DR i badanie techniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Pewnie zatrzymanie DR i badanie techniczne. Jest 30 dni na zmianę w DR, więc odblokował się wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Jest 30 dni na zmianę w DR, więc odblokował się wczoraj. Jak jest podejrzenie to moze zabrac Procz 125ccm jeszcze stosunek wagi i mocy musi byc ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Jest 30 dni na zmianę w DR, więc odblokował się wczoraj. Tak, tak, tylko czy to nie podpada pod zmiany konstrukcyjne pojazdu? Wszak odblokowanie "50" albo jej rozwiercenie zmienia kwalifikację prawną pojazdu z motoroweru na motocykl, a ten w dokumentach dalej widnieje jako motorower... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > Tak, tak, tylko czy to nie podpada pod zmiany konstrukcyjne pojazdu? Wszak odblokowanie "50" albo > jej rozwiercenie zmienia kwalifikację prawną pojazdu z motoroweru na motocykl, a ten w > dokumentach dalej widnieje jako motorower... A koszt przeróbki to jedynie coś ok 15 000 zł i taką kwotę usłyszałem w PIMOT'cie, do którego zostałem skierowany (powtórzenie badania homologacyjnego) Niestety ale jeśli w homologacji nie ma informacji, że w ramie był inny silnik niż 50 cm3 to generalnie lipa i to naprawdę wyrośnięta Teoretycznie wystarczyłby papier od organy nadrzędnego w stosunku do okręgowej stacji diagnostycznej, że układ hamulcowy jest ok. Nie mogę chwilowo tego potwierdzić, bo dyrektor laboratorium PIMOT jest na urlopie ale jak się wróci, to będę więcej wiedział Jedynym na razie rozwiązaniem jest jeździć i się nie wychylać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 Soczysty pocalunek ( z jezyczkiem ) wasatego pana sierzanta ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > teraz za jazdę odblokowaną 50'tką? > Zakładamy, że kierujący ma prawo jazdy kat. B ponad 3 lata więc do 125 ccm może jeździć. Jak sprawdzą, że to odblokowane? Jeśli poprzez to, że lecisz 100km/h to powiesz, że nagle jakiegoś ciągu dostała i sam nie wiesz skąd u niej ten nagły przyrost chęci do zapinkalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > Jak sprawdzą, że to odblokowane? > Jeśli poprzez to, że lecisz 100km/h to powiesz, że nagle jakiegoś ciągu dostała i sam nie wiesz > skąd u niej ten nagły przyrost chęci do zapinkalania Dzisus, w jakim swiecie Wy zyjecie, jakby to byl jakikolwiek Problem ? Pada podejrzenie, sprzet idzie na parking przyschodzi rzeczoznawca i sprawdza. Wystarczy kilka czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > Dzisus, w jakim swiecie Wy zyjecie, jakby to byl jakikolwiek Problem ? > Pada podejrzenie, sprzet idzie na parking przyschodzi rzeczoznawca i sprawdza. Wystarczy kilka > czesci. Nie wiedziałem, stąd pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > Dzisus, w jakim swiecie Wy zyjecie, jakby to byl jakikolwiek Problem ? > Pada podejrzenie, sprzet idzie na parking przyschodzi rzeczoznawca i sprawdza. Wystarczy kilka > czesci. Masz rację, wystarczy rzeczoznawca, który zobaczy pękniętą plastikową tulejkę latającą luzem w obudowie paska klinowego. Wcześniej tulejka była między kołami pasowymi wariatora, ale na skutek przebiegu się zużyła i pękła. I co powie ten rzeczoznawca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > A koszt przeróbki to jedynie coś ok 15 000 zł i taką kwotę usłyszałem w PIMOT'cie, do którego > zostałem skierowany (powtórzenie badania homologacyjnego) Niestety ale jeśli w homologacji > nie ma informacji, że w ramie był inny silnik niż 50 cm3 to generalnie lipa i to naprawdę > wyrośnięta Teoretycznie wystarczyłby papier od organy nadrzędnego w stosunku do okręgowej > stacji diagnostycznej, że układ hamulcowy jest ok. Nie mogę chwilowo tego potwierdzić, bo > dyrektor laboratorium PIMOT jest na urlopie ale jak się wróci, to będę więcej wiedział > Jedynym na razie rozwiązaniem jest jeździć i się nie wychylać W tej ramie był sprzedawany większy silnik i ma europejską homologację. Zawieszenie i hamulce są bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 > W tej ramie był sprzedawany większy silnik i ma europejską homologację. Zawieszenie i hamulce są > bez zmian. Jeżeli taki dokument mógłbyś przedstawić na okręgówce, wówczas nie będziesz miał problemu. Ja niestety mam i dlatego już powoli odkładam na coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Masz rację, wystarczy rzeczoznawca, który zobaczy pękniętą plastikową tulejkę latającą luzem w > obudowie paska klinowego. Wcześniej tulejka była między kołami pasowymi wariatora, ale na > skutek przebiegu się zużyła i pękła. I co powie ten rzeczoznawca? ta tulejka jest metalowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Masz rację, wystarczy rzeczoznawca, który zobaczy pękniętą plastikową tulejkę latającą luzem w > obudowie paska klinowego. Wcześniej tulejka była między kołami pasowymi wariatora, ale na > skutek przebiegu się zużyła i pękła. I co powie ten rzeczoznawca? JAk myslisz dlaczego rzeczoznawca nazywa sie rzeczuznawca a nie wrozbita ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > JAk myslisz dlaczego rzeczoznawca nazywa sie rzeczuznawca a nie wrozbita ? Ale ja o co innego pytałem... Po za tym http://wyborcza.pl/duzyformat/1,140241,16501712,Skazani_na_bieglych.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > ta tulejka jest metalowa Myślę, że możemy się założyć o mój skuter lub jego równowartość, że niestety ale metalowa to ona nie jest - wchodzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Myślę, że możemy się założyć o mój skuter lub jego równowartość, że niestety ale metalowa to ona > nie jest - wchodzisz? możemy się założyć o dowolną kwotę że w moim jest metalowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > możemy się założyć o dowolną kwotę że w moim jest metalowa A rzeczoznawca na to: niemożliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > możemy się założyć o dowolną kwotę że w moim jest metalowa Szkoda, myślałem, że piszemy o moim dwukołowcu, bo to chyba ja założyłem wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Szkoda, myślałem, że piszemy o moim dwukołowcu, bo to chyba ja założyłem wątek. mój błąd, założyłem że to oczywiste że ten element powinien być metalowy, skoro u mnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > mój błąd, założyłem że to oczywiste że ten element powinien być metalowy, skoro u mnie jest Z tego co pamiętam, to w kymco jest prowadnica - tulejka z przetoczeniem na większą średnicę, tak żeby koła nie mogły się "pocałować" i trzeba to wymienić na tulejkę bez przetoczenia dołączoną do kluczyków. U mnie jest chamsko wsadzona między koła plastikowa obrączka w pedalskim kolorze (wg mojej żony to kolor biskupi) i wystarczy ją po prostu wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 > Z tego co pamiętam, to w kymco jest prowadnica - tulejka z przetoczeniem na większą średnicę, tak > żeby koła nie mogły się "pocałować" i trzeba to wymienić na tulejkę bez przetoczenia dołączoną > do kluczyków. dokładnie tak jest i obie są metalowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.