tygrysek86 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 Koledzy, jak najlepiej się to naprawi? szpachla czy wycinka całego progu ? a może można to jakoś odgiąć? KLIKAMY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Koledzy, > jak najlepiej się to naprawi? > szpachla czy wycinka całego progu ? > a może można to jakoś odgiąć? > KLIKAMY IMO najlepiej wspawać nowy próg zewnętrzny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awruK Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Koledzy, > jak najlepiej się to naprawi? > szpachla czy wycinka całego progu ? > a może można to jakoś odgiąć? > KLIKAMY Patrzysz już jak octavie za 18 kpln klepać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > IMO najlepiej wspawać nowy próg zewnętrzny jakie mniej więcej koszta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Patrzysz już jak octavie za 18 kpln klepać? to inna z allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Koledzy, > jak najlepiej się to naprawi? > szpachla czy wycinka całego progu ? > a może można to jakoś odgiąć? > KLIKAMY Zostawić jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Koledzy, > jak najlepiej się to naprawi? > szpachla czy wycinka całego progu ? > a może można to jakoś odgiąć? > KLIKAMY próbowac wyciagnąć lub zostawić jak jest, wymiana na nowy to proszenie sie o rdzę, chyba ze sam bedziesz robił dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 Wyciągnąć. W żadnym razie nie wycinać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Wyciągnąć. W żadnym razie nie wycinać. A wyciągnięcie i wyklepanie tak zdewastowanej blachy ma być lepszym wyjściem ? i mam być odporne na rdzę? No dajcie spokój. Tylko wymiana na drugi oryginalny próg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Wyciągnąć. W żadnym razie nie wycinać. A czemuż to? Ja bym podjechał do blacharza z nowym progiem (można kupić cynkowane),kazał zrobić porządnie, dla siebie, z dobrym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Koszt 200-250zł.Naprawa tego taniej nie wyniesie a będzie gips. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Koledzy, > jak najlepiej się to naprawi? > szpachla czy wycinka całego progu ? > a może można to jakoś odgiąć? > KLIKAMY Jak dla mnie za bardzo powyginany na renowacje. Pozostaje niestety tylko wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 Wymiana na nowy - to tylko poszycie progu (tzw. próg zewnętrzny). Klepać się nie da bez solidnej porcji szpachli, do tego klepanie = albo dospawanie się do blachy i wybijanie, albo nawiercanie otworów i też wybijanie wgięcia -> potem i tak trzeba obrabiać próg przy użyciu wysokiej temperatury, więc nie dość, że warstwa antykorozyjna i tak się spali wewnątrz progu (do tego będzie bardzo blisko progu wewnętrznego - tam też się to spali), to jeszcze będzie na progu gruba warstwa szpachli. W przypadku wymiany progu tak naprawdę miejsca "kolizyjne" dla zabezpieczenia antykorozyjnego do miejsca zgrzewów i spawów - co można zabezpieczyć (fabryka auta zgrzewa i jakoś dają radę ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 Kupiłbym używany oryginalny próg, wyciął stary i wspawał ten nowy, potem tylko lakier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 nie wyklepiesz tego, dla siebie tylko wymiana, ale wymiana progu to nie takie hop siup.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > nie wyklepiesz tego, dla siebie tylko wymiana, ale wymiana progu to nie takie hop siup.. ale przecież próg zostaje stary, wymianie podlega tylko w tym przypadku poszycie zewnętrzne progu....każdy w miarę ogarnięty blacharz ci to zrobi, należy jednak zwrócić uwagę na odpowiednie zabezpieczenie antykor spawów jak i wnętrza poszycia.... nie róbmy z igły wideł..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 12 Października 2014 Udostępnij Napisano 12 Października 2014 > Koledzy, > jak najlepiej się to naprawi? > szpachla czy wycinka całego progu ? > a może można to jakoś odgiąć? > KLIKAMY Miałem w dwóch brykach wgniotki na progu. W nexii - i po prostu została zaszpachlowana kilogramem szpachli - i potem przez 10 lat nic się nie działo. W obecnym Citroenie miałem wyciąganą wgniotkę na progu - i po 5 latach jest dziura na wylot w tym miejscu. A decyzję podejmij sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.