proshotter Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 W zimę planuje podnieść trochę mocy w seju bo powoli brakuję Rozmyślam nad turbawką ew ITB O ile w 1.2 16v widziałem wsadzone turbo, i chyba się sprawdzało To w 1.4 chyba nikt nie wsadza...czemu ? Jest teraz sens dół zamieniać na 1.2 ? A może lepiej swapnąć na 8v i dopiero turbić ? Generalnie sej ma robić jako dupowóz nie ścigawka więc tjetów i 200km nie potrzebuję 150 myślę ze mnie zadowoli w zupełności Ma był to auto ciągle bezawaryjne i w miarę oszczędne Ew ITB Jak przy nim z awaryjności silnika i spalaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 Można uturbić 16ke i robili to, ale nie ma to najmniejszego sensu przy obecnych cenach t-jeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 Seryjny T-Jet ma 150 KM, czyli dokładni tyle ile chcesz osiągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 Niedawno widziałem 1.4 16V N/A na 4P które miało 178KM Odcinka na 8700. proshotter ładuj turbo do tego silnika co masz, żeby nie kupować słupka t-jeta. Spokojnie te 150KM wytrzyma. Ten co robili w TRS z kompresorem też był kiedyś N/A i z tego co pamiętam ma teraz coś ok. 160KM. Skoro silniki 1.2 8V i 16V dają radę z turbo to dlaczego 1.4 miałoby od raz wybuchnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Generalnie sej ma robić jako dupowóz nie ścigawka więc tjetów i 200km nie potrzebuję > 150 myślę ze mnie zadowoli w zupełności Przejdzie Ci szybciej niz myslisz, chociaz ja seryjnego tjeta wspominam bardzo rdobrze, ale ja lubie elastycznosc mozesz sprobowac dac cos malego i zobaczyc, jak bedzie latalo, takie soft turbo. Wydaje mi sie to najmniejszy koszt ze wszystkich opcji, bo nie trzeba innego slupka. Do Szczyrku i z powrotem, czyli jakies 800km, nie napinajac sie specjalnie, w serii tjecie wyszlo 7l/100. Ale mialem mapke 120km, na ktorej najczesciej sie toczylem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 Pytanie do Tjetowców... Rozumiem ze z tjeta zostaje sam słupek ? Góra i osprzęt jest z 1.2 ? Sam słupek po ile teraz chodzi ? Przy 1.4 n/a i 0.5b trzeba rozbierać i robić przekładkę odprężającą ? Czy uszczelka powinna dać radę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Przejdzie Ci szybciej niz myslisz, chociaz ja seryjnego tjeta wspominam bardzo rdobrze, ale ja > lubie elastycznosc mozesz sprobowac dac cos malego i zobaczyc, jak bedzie latalo, takie soft > turbo. Wydaje mi sie to najmniejszy koszt ze wszystkich opcji, bo nie trzeba innego slupka. Do > Szczyrku i z powrotem, czyli jakies 800km, nie napinajac sie specjalnie, w serii tjecie wyszlo > 7l/100. Ale mialem mapke 120km, na ktorej najczesciej sie toczylem... Przy normalnej jeździe po trasie -tak do 120 też mi 7 pali---LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Twoje 1.4 16V to ten sam silnik który montowany był w Grande Punto ? Pytam, bo też myślę na wzmocnieniu mojego "Kropka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Przy normalnej jeździe po trasie -tak do 120 też mi 7 pali---LPG no bo nie sądzę, aby ktoś miał problemy typu: "mam seja 150 KM, pałuje non stop, i mam wysokie spalanie... help, czy coś jest nie tak??" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > no bo nie sądzę, aby ktoś miał problemy typu: > "mam seja 150 KM, pałuje non stop, i mam wysokie spalanie... help, czy coś jest nie tak??" Rożne ludzie som, ja już kiedyś słyszałem o Imprezie STI z gazem, żeby zaoszczędzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > no bo nie sądzę, aby ktoś miał problemy typu: > "mam seja 150 KM, pałuje non stop, i mam wysokie spalanie... help, czy coś jest nie tak??" Problemu nie ma. Ostatnio po paru ostrzejszych kawałkach wyszło 30l na 100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Problemu nie ma. > Ostatnio po paru ostrzejszych kawałkach wyszło 30l na 100km. - ile pali? - ile wleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > - ile pali? > - ile wleje moja turbawka pali za 100 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.