Majkiel Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Taki oto jak ten ? Fiatowski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Taki oto jak ten ? Fiatowski? albo 1.4 albo 1.5 albo 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korsarz_7 Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Taki oto jak ten ? Fiatowski? Porównując zdjęcia to chyba 1.6 z tipo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Taki oto jak ten ? Fiatowski? A to Uno to nie było już wystawiane jako 1.0 mające 80 KM? Btw. - wydaje mi się, że 1.6 8v to powinien mieć podobny wygląd do Glacowego 2.0... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > Taki oto jak ten ? Fiatowski? 1.4 albo 1.6 z Tipo lub Tempry. 1.5 to na pewno nie jest, bo ma już nowszy termostat i pokrywę zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 > A to Uno to nie było już wystawiane jako 1.0 mające 80 KM? > Btw. - wydaje mi się, że 1.6 8v to powinien mieć podobny wygląd do Glacowego 2.0... W Tipo były 2 rodzaje silników 1.6 - podobny do Glacy 1.6 DOHC i taki jak w linku 1.6 SOHC, bliźniaczy z resztą do Uniakowego silnika 1.4 i trochę mniej do 1.5, 1.3T, 1.4T i 1.1 (1116cm3). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 14 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > A to Uno to nie było już wystawiane jako 1.0 mające 80 KM? > Btw. - wydaje mi się, że 1.6 8v to powinien mieć podobny wygląd do Glacowego 2.0... Dokładnie A tu link Wtedy nie miało zdjęcia silnika, może 1.0 ma w papierach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Dokładnie > A tu link > Wtedy nie miało zdjęcia silnika, może 1.0 ma w papierach Ciekawe czy DOHC byłby fajną bazą pod turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Btw. - wydaje mi się, że 1.6 8v to powinien mieć podobny wygląd do Glacowego 2.0... Moze i powinien, ale nie musi. Podobne trafialy tez w Brazylii do Uno (gaznik/monowtrysk), chociaz czesciej z kolektorem a'la Punto 90 (wielopunkt). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 14 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2014 > Ciekawe czy DOHC byłby fajną bazą pod turbo... były też 1,6DOHC turbodoładowane - tyle że w delcie mk1 - 132KM. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > były też 1,6DOHC turbodoładowane - tyle że w delcie mk1 - 132KM. > pozdr Ok, ale w UKP nie mamy takiego projektu? To ta sama rodzina co 2,0 i dałoby radę powiesić to na łapie od diesla i zgrać ze skrzynią od 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Ok, ale w UKP nie mamy takiego projektu? To ta sama rodzina co 2,0 i dałoby radę powiesić to na > łapie od diesla i zgrać ze skrzynią od 1.4? Łapa od diesla ma sens jedynie w blokach bez wałków balansujących. Nikomu nie życzę takiej rzeźby z cięciem bloku jak u mnie jest. Lepiej jest zrobić tak jak Drupi w obecnej wersji. Pompa właśnie z tego 1.6 turbo lancii i do tego łapa własnej konstrukcji (kawałek wygiętego płaskownika po prostu). Duuuuuuuuuuuuuuuuużo łatwiej i nową pompę taniej można kupić. A w ogóle to bez sensu jest skoro identycznie się robi 2.0 16vt z coupety i jest to bardziej dostępny silnik i dużo więcej można z niego wycisnąć bo nawet seria w uno robi szał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 15 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2014 > Łapa od diesla ma sens jedynie w blokach bez wałków balansujących. > Nikomu nie życzę takiej rzeźby z cięciem bloku jak u mnie jest. > Lepiej jest zrobić tak jak Drupi w obecnej wersji. > Pompa właśnie z tego 1.6 turbo lancii i do tego łapa własnej konstrukcji (kawałek wygiętego > płaskownika po prostu). > Duuuuuuuuuuuuuuuuużo łatwiej i nową pompę taniej można kupić. > A w ogóle to bez sensu jest skoro identycznie się robi 2.0 16vt z coupety i jest to bardziej > dostępny silnik i dużo więcej można z niego wycisnąć bo nawet seria w uno robi szał. 1,6 8V DOHC nie ma wałków.... do tego ma krótki skok - znaczy można go dusić do wysokich obrotów pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.