slawek_l_83 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Panowie co to może być? Kobita pojechała do rodziców, postawiła auto i jak wsiadła to już nie odpaliła. Świeci się kontrolka silnika wg ksiązki awaria układu wtryskowego I teraz od czego zacząć? - kable WN - świecie? Aaa samochód kręcił ale nie odpala, na po pych też się nie da Pomóżcie ogarnąć samochodzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Najprostszym ,najszybszym i najbardziej trafnym byłoby podpięcie pod kompa. Poszukaj w pobliżu może ktoś podjedzie.Tak to można szukać i szukać .Niestety takie mamy czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Iskra na świecach jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Paliwo jest, slychac pompe w zbiorniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Paliwo jest, slychac pompe w zbiorniku?? Właśnie wróciłem od auta i kable są w porządku, ale na spokojnie zacząłem się przesłuchiwać i nie słyszę pompy paliwa jak zawsze Myślę, że to ona ale chciałbym zacząć weryfikację od bezpiecznika/przekaźnika gdzie ich szukać? W skrzynce bezpieczników czy ma jakieś specyficzne miejsce? ps. postaram się kabel załatwić od kolegi ale nie wiem czy go czasem nie sprzedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Mam wiadomość, że kabel by był ale brak oprogramowania - gdzie szukać oprogramowania aby zczytać błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 FiatECUScan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > FiatECUScan Dzięki Na windows 7 podejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > Dzięki > Na windows 7 podejdzie? U mnie chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > U mnie chodził ok, a coś jeszcze mi potrzebne oprócz kabla i ecu i laptopa? jakieś sterowniki do kabla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 18 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > ok, a coś jeszcze mi potrzebne oprócz kabla i ecu i laptopa? > jakieś sterowniki do kabla? O ile masz taki kabel to chyba już nic więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 > O ile masz taki kabel to chyba już nic więcej Będę miał jutro w pracy koło 8 więc napiszę jaki to kabel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Kontrolka z żółtym kluczykiem gaśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Kontrolka z żółtym kluczykiem gaśnie? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > O ile masz taki kabel to chyba już nic więcej Mam taki kabel na, gdzie ustawić pstrykacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > O ile masz taki kabel to chyba już nic więcej Po can-ie ten kabelek nie da rady, tylko silnik, poduchy i ABS do ogarnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Mam kody błędów: P0201 P0202 P0203 P0204 P0351 P0352 P0135 Od czego zaczynamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Test przekaźników wtryskiwaczy wykonany, pompy wszystkie tykały. Błędy skasowane ale na nowo podczas próby się pojawiają. A i zapomniałbym pompy paliwa dalej nie słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Test przekaźników wtryskiwaczy wykonany, pompy wszystkie tykały. > Błędy skasowane ale na nowo podczas próby się pojawiają. > A i zapomniałbym pompy paliwa dalej nie słychać. Sprawdz wylacznik pompy paliwa, jest chyba przy schowku oraz czy napiecie dochodzi do pompy. Po wlaczeniu zaplonu powinno byc przez chwile. Jesli zasilanie bedzie to pompa paliwa do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Sprawdz wylacznik pompy paliwa, jest chyba przy schowku oraz czy napiecie dochodzi do pompy. Po > wlaczeniu zaplonu powinno byc przez chwile. Jesli zasilanie bedzie to pompa paliwa do wymiany. Wyłącznik sprawdzony tzn. kilka razy naciskałem i puszczałem nie wiem jak to nazwać ale taki miękki jest Co do pompy paliwa to jest tam 4 kable między którymi mam sprawdzać? A czy te usterki to nie komputer wtryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Sprawdz wylacznik pompy paliwa, jest chyba przy schowku oraz czy napiecie dochodzi do pompy. Po > wlaczeniu zaplonu powinno byc przez chwile. Jesli zasilanie bedzie to pompa paliwa do wymiany. Napiecie na pompie jest po kilku sekundach spada do 2V na starcie ma 12V. Czyli pompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Napiecie na pompie jest po kilku sekundach spada do 2V na starcie ma 12V. > Czyli pompa? Wyglada na pompe jesli jej nie slychac. Postukaj jeszcze czyms w korpus z ktorego wychodzi przewod paliwowy, czasem lekkie uderzenie potrafi sprawic, ze pompa ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Wyglada na pompe jesli jej nie slychac. Postukaj jeszcze czyms w korpus z ktorego wychodzi przewod > paliwowy, czasem lekkie uderzenie potrafi sprawic, ze pompa ruszy. Już to próbowałem i nic. Próba odkręcenia spoczęła na niczym, znalazłem stary temat na AK i podpytam o wymiary klucza - http://autokacik.pl/showflat.php?Number=279203411 I jutro w pracy go wykonają jak zrobię rysunek techniczny dziś nie miałem suwmiarki oraz niczego czym mógłbym go z wymiarować. Panowie jak macie rys klucza to poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Już to próbowałem i nic. > Próba odkręcenia spoczęła na niczym, znalazłem stary temat na AK i podpytam o wymiary klucza - > http://autokacik.pl/showflat.php?Number=279203411 > I jutro w pracy go wykonają jak zrobię rysunek techniczny dziś nie miałem suwmiarki oraz niczego > czym mógłbym go z wymiarować. > Panowie jak macie rys klucza to poproszę. Kawalek deseczki, mlotek i odkrecisz . Kiedys tak robilem w PII. Wiekszy problem bedzie z przykreceniem, bo gwint jest zrobiony ze stozka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Kawalek deseczki, mlotek i odkrecisz . Kiedys tak robilem w PII. Wiekszy problem bedzie z > przykreceniem, bo gwint jest zrobiony ze stozka. Nie poszło, a waliłem długo - a może głupie pytanie gwint normalny do odkręcania w lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 > Nie poszło, a waliłem długo - a może głupie pytanie gwint normalny do odkręcania w lewo Tak, normalny . Nie ma powodow aby byl tam lewy gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Tak, normalny . Nie ma powodow aby byl tam lewy gwint No jak się nie chciało odkręcić bo mocnym i długim waleniu to się wolę zapytać Dobra, jak odkręcę pompę założę nową/używkę w zależności co dostanę to należy odpowietrzać układ? Jeżeli tak to jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Dobra, jak odkręcę pompę założę nową/używkę w zależności co dostanę to należy odpowietrzać układ? > Jeżeli tak to jak Nie trzeba, samo sie odpowietrzy Mozesz ewentualnie ze 3 razy wlaczyc/wylaczyc zaplon zeby pompa podala paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Nie trzeba, samo sie odpowietrzy > Mozesz ewentualnie ze 3 razy wlaczyc/wylaczyc zaplon zeby pompa podala paliwo. Ok, klucz przekazany na halę mam nadzieję, że wymiary spasują z "czapy" Polecicie kogoś kto ma używki pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Dzwoniłem do ASO w Chrzanowie i wkładu całego nie mają i jak im pada pompka to wymieniają sam silniczek. Cena 108zł więc powalczę dziś z pompa sprawdzę silniczek jak padnięty to jadę kupić nówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > Dzwoniłem do ASO w Chrzanowie i wkładu całego nie mają i jak im pada pompka to wymieniają sam > silniczek. > Cena 108zł więc powalczę dziś z pompa sprawdzę silniczek jak padnięty to jadę kupić nówkę To znaczy, ze wymieniaja sama pompke, a nie cala obudowe z plywakiem itd. Samego silniczka raczej nie wymienisz 108zl to znosna cena jak za pompke, tym bardziej w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 > To znaczy, ze wymieniaja sama pompke, a nie cala obudowe z plywakiem itd. Samego silniczka raczej > nie wymienisz > 108zl to znosna cena jak za pompke, tym bardziej w ASO. Akurat to ASO ma dobre ceny A u mnie w sklepach nie ma od ręki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 No i pompka wyciagnieta. Podlaczylem i przez chwile nie dzialala ale ruszyla przy napieciu kolo 4V. I teraz nie wiem czy skladac wszystko do kupy i probowac czy zalozyc nowa. No i czy to faktycznie byla pompka? Pisza ze ma pompowac do 3,5 bara ale nie wydaje mi sie by dmuchnela az tyle sprobuje jutro w pracy dac 12V i zobaczyc jak bedzie pracowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Jak juz wydlubales to zaloz nowa, chociazby dla swietego spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Jak juz wydlubales to zaloz nowa, chociazby dla swietego spokoju. Tą którą wziąłem ze sklepu jest inna muszę podmienić Ale pogadałem z elektrykiem i on miał taki przypadek, że mu się zawieszała i ocenia że po głosie może się moja wysrać kiedy będzie chciała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 No i jak zawsze problem z pompką Wg tego co mam w ręce to niby Punto do 99r a ja mam II i wg katalogu całkiem inna pompka Mam na niej oznaczenie ESS 276 Walbro a takiej nie ma i kupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 No to rece mi opadly.... Napiecie przy pompie jest na wtyczce Pompa na krotko pracuje bezposrednio pod akumulatorem Po podlaczeniu wszystkiego jej nie slychac i nie pracuje! Co moze byc powodem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > No to rece mi opadly.... > Napiecie przy pompie jest na wtyczce > Pompa na krotko pracuje bezposrednio pod akumulatorem > Po podlaczeniu wszystkiego jej nie slychac i nie pracuje! > Co moze byc powodem.... A czy na wtyczce pojawia sie napiecie pod obciazeniem, np: gdy jest podpieta pompka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > A czy na wtyczce pojawia sie napiecie pod obciazeniem, np: gdy jest podpieta pompka?? Nie.... Masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Nie.... > Masakra... No to problem z elektryka jesli pod obciazeniem nie ma napiecia, a na "luzie" jest. Sprawdz przekaznik od pompy, czy dostaje napiecie nim sterujace i czy na jednym ze stykow jest na stale +12V po wlaczeniu zaplonu. Moze ma wypalone styki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > No to problem z elektryka jesli pod obciazeniem nie ma napiecia, a na "luzie" jest. Sprawdz > przekaznik od pompy, czy dostaje napiecie nim sterujace i czy na jednym ze stykow jest na > stale +12V po wlaczeniu zaplonu. Moze ma wypalone styki Przekaznik t06 w silniku ma napiecie po przekreceniu zaplonu. Tylko nie wiem bo mierzylem miedzy kazda nozka to jest... moze cos zle robie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > No to problem z elektryka jesli pod obciazeniem nie ma napiecia, a na "luzie" jest. Sprawdz > przekaznik od pompy, czy dostaje napiecie nim sterujace i czy na jednym ze stykow jest na > stale +12V po wlaczeniu zaplonu. Moze ma wypalone styki Zapalil!!!! Przekazniki podmienilem i zaskoczyl! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 > Dziekuje za pomoc Nie ma sprawy Daj nowy przekaznik do pompy i pewnie bedzie juz ok . Z ciekawosci rozbierz stary, pewnie styki ma wypalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Nie ma sprawy > Daj nowy przekaznik do pompy i pewnie bedzie juz ok . Z ciekawosci rozbierz stary, pewnie styki ma > wypalone A właśnie że nie ma wczoraj go rozebrałem i wygląda w miarę ok żadnych jakiś oznak zużycia - ech włoszczyzna i dziwne przekaźniki mogliby wszystko na krótko robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.