Skocz do zawartości

1 Failur - kontrolka silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co to może być?

Kobita pojechała do rodziców, postawiła auto i jak wsiadła to już nie odpaliła.

Świeci się kontrolka silnika wg ksiązki awaria układu wtryskowego

I teraz od czego zacząć?

- kable WN

- świecie?

Aaa samochód kręcił ale nie odpala, na po pych też się nie da zlosnik.gif

Pomóżcie ogarnąć samochodzik 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Paliwo jest, slychac pompe w zbiorniku??

Właśnie wróciłem od auta i kable są w porządku, ale na spokojnie zacząłem się przesłuchiwać i nie słyszę pompy paliwa jak zawsze crazy.gif

Myślę, że to ona ale chciałbym zacząć weryfikację od bezpiecznika/przekaźnika gdzie ich szukać? W skrzynce bezpieczników czy ma jakieś specyficzne miejsce?

ps. postaram się kabel załatwić od kolegi ale nie wiem czy go czasem nie sprzedał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Test przekaźników wtryskiwaczy wykonany, pompy wszystkie tykały.

> Błędy skasowane ale na nowo podczas próby się pojawiają.

> A i zapomniałbym pompy paliwa dalej nie słychać.

Sprawdz wylacznik pompy paliwa, jest chyba przy schowku oraz czy napiecie dochodzi do pompy. Po wlaczeniu zaplonu powinno byc przez chwile. Jesli zasilanie bedzie to pompa paliwa do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdz wylacznik pompy paliwa, jest chyba przy schowku oraz czy napiecie dochodzi do pompy. Po

> wlaczeniu zaplonu powinno byc przez chwile. Jesli zasilanie bedzie to pompa paliwa do wymiany.

Wyłącznik sprawdzony tzn. kilka razy naciskałem i puszczałem nie wiem jak to nazwać ale taki miękki jest zlosnik.gif

Co do pompy paliwa to jest tam 4 kable między którymi mam sprawdzać?

A czy te usterki to nie komputer wtryskiwaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdz wylacznik pompy paliwa, jest chyba przy schowku oraz czy napiecie dochodzi do pompy. Po

> wlaczeniu zaplonu powinno byc przez chwile. Jesli zasilanie bedzie to pompa paliwa do wymiany.

Napiecie na pompie jest po kilku sekundach spada do 2V na starcie ma 12V.

Czyli pompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napiecie na pompie jest po kilku sekundach spada do 2V na starcie ma 12V.

> Czyli pompa?

Wyglada na pompe jesli jej nie slychac. Postukaj jeszcze czyms w korpus z ktorego wychodzi przewod paliwowy, czasem lekkie uderzenie potrafi sprawic, ze pompa ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyglada na pompe jesli jej nie slychac. Postukaj jeszcze czyms w korpus z ktorego wychodzi przewod

> paliwowy, czasem lekkie uderzenie potrafi sprawic, ze pompa ruszy.

Już to próbowałem i nic.

Próba odkręcenia spoczęła na niczym, znalazłem stary temat na AK i podpytam o wymiary klucza - http://autokacik.pl/showflat.php?Number=279203411

I jutro w pracy go wykonają jak zrobię rysunek techniczny dziś nie miałem suwmiarki oraz niczego czym mógłbym go z wymiarować.

Panowie jak macie rys klucza to poproszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już to próbowałem i nic.

> Próba odkręcenia spoczęła na niczym, znalazłem stary temat na AK i podpytam o wymiary klucza -

> http://autokacik.pl/showflat.php?Number=279203411

> I jutro w pracy go wykonają jak zrobię rysunek techniczny dziś nie miałem suwmiarki oraz niczego

> czym mógłbym go z wymiarować.

> Panowie jak macie rys klucza to poproszę.

Kawalek deseczki, mlotek i odkrecisz wink.gif. Kiedys tak robilem w PII. Wiekszy problem bedzie z przykreceniem, bo gwint jest zrobiony ze stozka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kawalek deseczki, mlotek i odkrecisz . Kiedys tak robilem w PII. Wiekszy problem bedzie z

> przykreceniem, bo gwint jest zrobiony ze stozka.

Nie poszło, a waliłem długo - a może głupie pytanie gwint normalny do odkręcania w lewo grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, normalny . Nie ma powodow aby byl tam lewy gwint

No jak się nie chciało odkręcić bo mocnym i długim waleniu to się wolę zapytać zlosnik.gif

Dobra, jak odkręcę pompę założę nową/używkę w zależności co dostanę to należy odpowietrzać układ?

Jeżeli tak to jak zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobra, jak odkręcę pompę założę nową/używkę w zależności co dostanę to należy odpowietrzać układ?

> Jeżeli tak to jak

Nie trzeba, samo sie odpowietrzy wink.gif

Mozesz ewentualnie ze 3 razy wlaczyc/wylaczyc zaplon zeby pompa podala paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie trzeba, samo sie odpowietrzy

> Mozesz ewentualnie ze 3 razy wlaczyc/wylaczyc zaplon zeby pompa podala paliwo.

Ok, klucz przekazany na halę mam nadzieję, że wymiary spasują z "czapy" zlosnik.gif

Polecicie kogoś kto ma używki pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do ASO w Chrzanowie i wkładu całego nie mają i jak im pada pompka to wymieniają sam silniczek.

Cena 108zł więc powalczę dziś z pompa sprawdzę silniczek jak padnięty to jadę kupić nówkę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzwoniłem do ASO w Chrzanowie i wkładu całego nie mają i jak im pada pompka to wymieniają sam

> silniczek.

> Cena 108zł więc powalczę dziś z pompa sprawdzę silniczek jak padnięty to jadę kupić nówkę

To znaczy, ze wymieniaja sama pompke, a nie cala obudowe z plywakiem itd. Samego silniczka raczej nie wymienisz zlosnik.gif

108zl to znosna cena jak za pompke, tym bardziej w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To znaczy, ze wymieniaja sama pompke, a nie cala obudowe z plywakiem itd. Samego silniczka raczej

> nie wymienisz

> 108zl to znosna cena jak za pompke, tym bardziej w ASO.

Akurat to ASO ma dobre ceny zlosnik.gif

A u mnie w sklepach nie ma od ręki crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pompka wyciagnieta.

Podlaczylem i przez chwile nie dzialala ale ruszyla przy napieciu kolo 4V.

I teraz nie wiem czy skladac wszystko do kupy i probowac czy zalozyc nowa.

No i czy to faktycznie byla pompka?

Pisza ze ma pompowac do 3,5 bara ale nie wydaje mi sie by dmuchnela az tyle sprobuje jutro w pracy dac 12V i zobaczyc jak bedzie pracowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak juz wydlubales to zaloz nowa, chociazby dla swietego spokoju.

Tą którą wziąłem ze sklepu jest inna muszę podmienić ok.gif

Ale pogadałem z elektrykiem i on miał taki przypadek, że mu się zawieszała i ocenia że po głosie może się moja wysrać kiedy będzie chciała zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to rece mi opadly....

> Napiecie przy pompie jest na wtyczce

> Pompa na krotko pracuje bezposrednio pod akumulatorem

> Po podlaczeniu wszystkiego jej nie slychac i nie pracuje!

> Co moze byc powodem....

A czy na wtyczce pojawia sie napiecie pod obciazeniem, np: gdy jest podpieta pompka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie....

> Masakra...

No to problem z elektryka jesli pod obciazeniem nie ma napiecia, a na "luzie" jest. Sprawdz przekaznik od pompy, czy dostaje napiecie nim sterujace i czy na jednym ze stykow jest na stale +12V po wlaczeniu zaplonu. Moze ma wypalone styki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to problem z elektryka jesli pod obciazeniem nie ma napiecia, a na "luzie" jest. Sprawdz

> przekaznik od pompy, czy dostaje napiecie nim sterujace i czy na jednym ze stykow jest na

> stale +12V po wlaczeniu zaplonu. Moze ma wypalone styki

Przekaznik t06 w silniku ma napiecie po przekreceniu zaplonu.

Tylko nie wiem bo mierzylem miedzy kazda nozka to jest... moze cos zle robie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to problem z elektryka jesli pod obciazeniem nie ma napiecia, a na "luzie" jest. Sprawdz

> przekaznik od pompy, czy dostaje napiecie nim sterujace i czy na jednym ze stykow jest na

> stale +12V po wlaczeniu zaplonu. Moze ma wypalone styki

Zapalil!!!! Przekazniki podmienilem i zaskoczyl!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma sprawy

> Daj nowy przekaznik do pompy i pewnie bedzie juz ok . Z ciekawosci rozbierz stary, pewnie styki ma

> wypalone

A właśnie że nie ma zlosnik.gif wczoraj go rozebrałem i wygląda w miarę ok żadnych jakiś oznak zużycia - ech włoszczyzna i dziwne przekaźniki mogliby wszystko na krótko robić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.