dan Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Witam Corsa b 1.5TD, 2000r. Procedura włączania zapłonu i uruchomienia silnika-prawidłowa. Od paru dni, tylko w czasie jazdy, zapala się kontrolka poduch. Po zatrzymaniu, przy pracującym silniku, gaśnie. W aucie są cztery poduszki. Dwie z przodu i dwie boczne w fotelach. Nigdy nie były wymieniane I najciekawsze. "OPEL-tech", widzi ECU, ale nie wykazuje błędów. Tym programem, na tym komputerze,w innej corsie "kasowałem"poduchy. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 Zobacz czy w momencie zapalenia kontrolki ładowanie masz w normie oraz spróbuj czymś innym błędy odczytać, oczywiście w sterowniku airbag a nie w ECU (Engine Control Unit). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 i ewentual;nie sprawdź wtyczki pod siedzieniami, może na dziurach jak jedziesz to coś nie łączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Witam > Corsa b 1.5TD, 2000r. > Procedura włączania zapłonu i uruchomienia silnika-prawidłowa. > Od paru dni, tylko w czasie jazdy, zapala się kontrolka poduch. Po zatrzymaniu, przy pracującym > silniku, gaśnie. > W aucie są cztery poduszki. Dwie z przodu i dwie boczne w fotelach. > Nigdy nie były wymieniane > I najciekawsze. "OPEL-tech", widzi ECU, ale nie wykazuje błędów. Tym programem, na tym komputerze,w > innej corsie "kasowałem"poduchy. > Czy ktoś ma jakiś pomysł? Ja miałem bardzo podobny objaw w mojej jak taśma pod kierownicą się kończyła. Początkowo czasami zaświecała się kontrolka a późnij zaczęła świecić na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 Taśma? Możliwe. Wtyczki. Sprawdzone. rostex - masz rację. ECU, to był skrót myślowy. Chodziło , o nawiązanie połączenia i odczyt błędów. Dzięki Panowie, za "podjęcie" tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalek85 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Taśma? Możliwe. > Wtyczki. Sprawdzone. > rostex - masz rację. ECU, to był skrót myślowy. Chodziło , o nawiązanie połączenia i odczyt błędów. > Dzięki Panowie, za "podjęcie" tematu. Jeszcze przypomniałem sobie, że jak taśma padała to klakson przerwał, w momencie gdy świeciła kontrolka klakson nie działał ( też jest połączony taśmą ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Jeszcze przypomniałem sobie, że jak taśma padała to klakson też przerwał, tez w momencie gdy > świeciła kontrolka klakson nie działał ( też jest połączony taśmą ) U mnie w AF najpierw padł klakson później dopiero poducha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan Napisano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 > Zobacz czy w momencie zapalenia kontrolki ładowanie masz w normie oraz spróbuj czymś innym błędy > odczytać, oczywiście w sterowniku airbag a nie w ECU (Engine Control Unit). Kontrolka ładowania, wykazywała by "słabe "ładowanie. A tu, nic takiego nie było. Natomiast, pomiar ładowania-szok, 17,5V. Padł regulator napięcia. Alternator HITACHI. Na samą myśl o wymontowaniu, miałem dosyć. Robiłem to już dwa razy(diody, łożysko). Tym razem, koszt naprawy 200zł. Wielkie dzięki za sugestię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.