Skocz do zawartości

Corsa b - airbag


dan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Corsa b 1.5TD, 2000r.

Procedura włączania zapłonu i uruchomienia silnika-prawidłowa.

Od paru dni, tylko w czasie jazdy, zapala się kontrolka poduch. Po zatrzymaniu, przy pracującym silniku, gaśnie.

W aucie są cztery poduszki. Dwie z przodu i dwie boczne w fotelach.

Nigdy nie były wymieniane

I najciekawsze. "OPEL-tech", widzi ECU, ale nie wykazuje błędów. Tym programem, na tym komputerze,w innej corsie "kasowałem"poduchy.

Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Corsa b 1.5TD, 2000r.

> Procedura włączania zapłonu i uruchomienia silnika-prawidłowa.

> Od paru dni, tylko w czasie jazdy, zapala się kontrolka poduch. Po zatrzymaniu, przy pracującym

> silniku, gaśnie.

> W aucie są cztery poduszki. Dwie z przodu i dwie boczne w fotelach.

> Nigdy nie były wymieniane

> I najciekawsze. "OPEL-tech", widzi ECU, ale nie wykazuje błędów. Tym programem, na tym komputerze,w

> innej corsie "kasowałem"poduchy.

> Czy ktoś ma jakiś pomysł?

Ja miałem bardzo podobny objaw w mojej jak taśma pod kierownicą się kończyła. Początkowo czasami zaświecała się kontrolka a późnij zaczęła świecić na stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taśma? Możliwe.

> Wtyczki. Sprawdzone.

> rostex - masz rację. ECU, to był skrót myślowy. Chodziło , o nawiązanie połączenia i odczyt błędów.

> Dzięki Panowie, za "podjęcie" tematu.

Jeszcze przypomniałem sobie, że jak taśma padała to klakson przerwał, w momencie gdy świeciła kontrolka klakson nie działał ( też jest połączony taśmą )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze przypomniałem sobie, że jak taśma padała to klakson też przerwał, tez w momencie gdy

> świeciła kontrolka klakson nie działał ( też jest połączony taśmą )

U mnie w AF najpierw padł klakson później dopiero poducha zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zobacz czy w momencie zapalenia kontrolki ładowanie masz w normie oraz spróbuj czymś innym błędy

> odczytać, oczywiście w sterowniku airbag a nie w ECU (Engine Control Unit).

Kontrolka ładowania, wykazywała by "słabe "ładowanie. A tu, nic takiego nie było. Natomiast, pomiar ładowania-szok, 17,5V. Padł regulator napięcia. Alternator HITACHI. Na samą myśl o wymontowaniu, miałem dosyć. Robiłem to już dwa razy(diody, łożysko). Tym razem, koszt naprawy 200zł.

Wielkie dzięki za sugestię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.