maagog Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Panowie, co moze byc przyczyna glosnych stukow podczas ruszania kierownica? Kierownica ustawiona na wprost, ruchy kilka stopni, podczas glebszych skretow cisza. Objawy w trakcie jazdy jak i na postoju. Silnik wlaczony, na zgaszonym nic nie puka. Moj mechanik na razie nie ma pomyslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Panowie, > co moze byc przyczyna glosnych stukow podczas ruszania kierownica? > Kierownica ustawiona na wprost, ruchy kilka stopni, podczas glebszych skretow cisza. > Objawy w trakcie jazdy jak i na postoju. > Silnik wlaczony, na zgaszonym nic nie puka. > Moj mechanik na razie nie ma pomyslu. Przekladnia/maglownica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Przekladnia? Glowny podejrzany. Ale co do przekladni ma wlaczony silnik / wspomaganie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Jeśli tylko na pracującym silniku to coś ze wspomaganiem. Pompa, przekładnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz086 Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Jeśli tylko na pracującym silniku to coś ze wspomaganiem. Pompa, przekładnia... Tylko najczęściej jest na odwrót, tzn przekładnia ze wspomaganiem stuka przy wyłączonym silniku i nie jest to objawem usterki. Przy załączonym silniku powinna być cisza. Dziwne czemu przy wyłączonym silniku nie ma stukania, o ile oczywiście jest wspomaganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Tylko najczęściej jest na odwrót, tzn przekładnia ze wspomaganiem stuka przy wyłączonym silniku i > nie jest to objawem usterki. Przy załączonym silniku powinna być cisza. Dziwne czemu przy > wyłączonym silniku nie ma stukania, o ile oczywiście jest wspomaganie. Wspomaganie jest i dziala, chociaz moze nie jest to idealna praca. Plyn wymieniony na nowy (na starym bylo to samo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 > Tylko najczęściej jest na odwrót... To zależy co jest padnięte. Tu jest coś związane z pompą lub przepływem płynu. Inaczej nie byłoby związku z pracą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 W Lacetti w takim przypadku wymienili mi przekładnię. Nic to nie dało - dalej był delikatny stuk przy kręceniu kierą na parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Luz na przekładni na wyłączonym silniku nie zawsze jest taki żeby osoba która nie wie czego nasłuchiwać i jak to sprawdzić (krótkie szybkie ruchy kierownicą) to usłyszała. Natomiast > Tylko najczęściej jest na odwrót, tzn przekładnia ze wspomaganiem stuka przy wyłączonym silniku i > nie jest to objawem usterki. Przy załączonym silniku powinna być cisza. dlatego właśnie jak stuka na włączonym to jest to objaw usterki >Dziwne czemu przy > wyłączonym silniku nie ma stukania, o ile oczywiście jest wspomaganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.