slawek55 Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Cześć. Nie chce tworzyć dwóch tematów więc zapytam w jednym. 1. czy wielkim grzechem jest zastosowanie opaski skręcanej takiej na kluczyk do osłony przegubu zamiast dedykowanej takiej na specjalny klucz ściskowy? 2. Wymieniłem klocki hamulcowe. cofnąłem tłoczek i był luźny tzn wszedł normalnie, ale po dokręceniu prowadnic zablokował się hamulec. Nie wiem gdzie może byc błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 > 1. czy wielkim grzechem jest zastosowanie opaski skręcanej takiej na kluczyk do osłony przegubu 3x ojcze nasz i 2 zdrowaś mario na pokutę i będzie po problemie Może być taka opaska, ważne że sznurkiem tego nie związałeś > 2. Wymieniłem klocki hamulcowe. Nie wiem gdzie może byc błąd? brudne prowadnice, klocki z innego auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek55 Napisano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 > brudne prowadnice, klocki z innego auta... Prowadnice posmarowane i czyszczone, co do klocków to mało prawdopodobne bo jest model wyszczególniony na opakowaniu, choć możliwe bo nie są oryginalne. PS. Z opaska to pytałem w tym sensie czy ta śruba skręcająca nie wprowadzi zbyt dużej masy i nie będzie wybijania łożyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 > co do klocków to mało prawdopodobne są tu tacy co kupili klocki do mietka i chcieli założyć do astry więc wszystko jest możliwe > PS. Z opaska to pytałem w tym sensie czy ta śruba skręcająca nie wprowadzi zbyt dużej masy i nie będzie wybijania łożyska nie ma takiej opcji, czasami kamień o większej masie wejdzie ci w bieżnik i nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny128 Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Potwierdzam nic się nie dzieje. Po ostatniej walce z dedykowanymi opaskami założyłem skręcane nic się nie dzieje. a już parę kilometrów zrobiłem i to z obydwu stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek55 Napisano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Zapytam jeszcze o cos ale sie nie śmiejcie. czy moze byc jakas roznica w oporze jak kręcę ręką za piaste jak jest bez klocków oraz z zalozonymi nowymi wraz z tarczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 > Zapytam jeszcze o cos ale sie nie śmiejcie. > czy moze byc jakas roznica w oporze jak kręcę ręką za piaste jak jest bez klocków oraz z zalozonymi > nowymi wraz z tarczą? Jak klocki nie dotykają tarczy, to nie powinno być różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 > Jak klocki nie dotykają tarczy, to nie powinno być różnicy. Nowe klocki, nowa tarcza raczej może dawać minimalnie większy opór na początku, zanim się ułoży. Przecież nie ma tam żadnej sprężyny, która cofa klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2014 > Nowe klocki, nowa tarcza raczej może dawać minimalnie większy opór na początku, zanim się ułoży. > Przecież nie ma tam żadnej sprężyny, która cofa klocki. Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 > Cześć. > Nie chce tworzyć dwóch tematów więc zapytam w jednym. > 1. czy wielkim grzechem jest zastosowanie opaski skręcanej takiej na kluczyk do osłony przegubu > zamiast dedykowanej takiej na specjalny klucz ściskowy? > 2. Wymieniłem klocki hamulcowe. cofnąłem tłoczek i był luźny tzn wszedł normalnie, ale po > dokręceniu prowadnic zablokował się hamulec. > Nie wiem gdzie może byc błąd? Czy przypadkiem nie obróciłeś zacisk hamulcowy na przewodzie ? Skręcony przewód powoduje że płyn niema jak się cofnąć po zdjęciu nogi z hamulca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek55 Napisano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 > Czy przypadkiem nie obróciłeś zacisk hamulcowy na przewodzie ? Skręcony przewód powoduje że płyn > niema jak się cofnąć po zdjęciu nogi z hamulca . Nie przeciez to byłoby widać. Problemem były prowafnice zacisku. W nowych klockach są wsuniete. Były krzywe i blokowaly a raczej dociskaly klocek do tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 Wymiana klocków i tarcz, nie jest czymś trudnym. Oprócz narzędzi, trzeba mieć jednak elementarną wiedzę z tego zakresu. Nie obraz się. Z tego co piszesz, wynika, że jeszcze jej nie masz. Hamulce, to nie żarty. Zwłaszcza na śliskim. Na twoim miejscu, do takich prac, poszukał bym, doświadczonego "pomocnika". Wiedza z forum, jest bardzo przydatna, ale to tylko teoria. Trzeba umieć z niej korzystać. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek55 Napisano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 wiesz taka mala prośba, jak mało wiesz to nie dawaj takich rad. A przy okazji rozumiem że ty przy urodzeniu nabyłeś wiedzę z mlekiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan Napisano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > wiesz taka mala prośba, jak mało wiesz to nie dawaj takich rad. A przy okazji rozumiem że ty przy > urodzeniu nabyłeś wiedzę z mlekiem? Nie zrozumiałeś moich intencji. Chcesz szczegółów, pisz na prive. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek55 Napisano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 > Nie zrozumiałeś moich intencji. Chcesz szczegółów, pisz na prive. być może ale nie rozumiem domysłów. wolę wprost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.