Skocz do zawartości

Jaki tani, nowy samochód?


Kysior

Rekomendowane odpowiedzi

Wyszła pilna potrzeba kupna małego auta do firmy. Wymagania:

nowy

tani

radio

klima

w miarę niepsujący się.

Panda wyjdzie mnie 34 tys. zł. Co może z nią konkurować?

I pytanie pomocnicze - czy na początku stycznia ceny spadną? Czy dopiero trochę później? Tak 1-2 tygodnie stycznia mogę poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiscie nowa Panda szalu nie robi a i jest za droga IMO. Ciekawe czy to przez miejsce produkcji

> czy po prostu zdecydowali zeby slabo sie sprzedawala.

Fiat od wielu lat w ogóle nie wie w jakim kierunku iść i czego chce. Absurdalna polityka cenowa, brak nowych modeli, jakaś szarpanina z amerykańskim rynkiem... Słowem - omijać szerokim łukiem, to nie lata 90., teraz masz dużo lepsze i tańsze auta, niż Fiat. Jak można wybrać Fiata, mając w tej cenie Mitsubishi? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ze nie wie gdzie isc nie znaczy ze robi zle auta

Nie mówię, że złe. Mówię, że niekonkurencyjne.

> A mitsu to tez nie to samo co kiedys

IMHO to samo. Jeden z niewielu producentów (obok, Mazdy, Subaru i paru innych), trzymających ten sam wysoki poziom jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo ????

Quote:

Landi Renzo Polska stworzyła nowy układ sterowania wtryskiem gazu, chroniący silnik przed przegrzaniem. Dzięki niemu jeżdżąc autem na gaz nie musisz już rezygnować z jego mocy. Poruszając się po mieście spalasz gaz i oszczędzasz, od pewnego poziomu prędkości obrotowej silnika do zasilania LPG dodawana jest niewielka porcja benzyny, zaś przy bardzo dużej prędkości obrotowej i pełnym obciążeniu silnika następuje całkowite przejście na zasilanie go benzyną - gwarantując dynamikę jazdy. Sprawdź jak SKODA z LPG radziła sobie w trasie - 4 tys. km i najtrudniejsze drogi Europy.


źródełko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyszła pilna potrzeba kupna małego auta do firmy. Wymagania:

> nowy

> tani

> radio

> klima

> w miarę niepsujący się.

> Panda wyjdzie mnie 34 tys. zł. Co może z nią konkurować?

> I pytanie pomocnicze - czy na początku stycznia ceny spadną? Czy dopiero trochę później? Tak 1-2

> tygodnie stycznia mogę poczekać.

Jeżeli możesz dołożyć około 5 tysięcy, to kupisz już Punto. Kolega szuka samochodu i Punto 1.2 69 KM z radiem, klimatyzacją, elektrycznymi szybami, sensorem deszczu kosztuje 38 tysięcy + 1600 złotych pakiet ubezpieczenia (rabat z prawie 48 tysięcy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli możesz dołożyć około 5 tysięcy, to kupisz już Punto. Kolega szuka samochodu i Punto 1.2 69

> KM z radiem, klimatyzacją, elektrycznymi szybami, sensorem deszczu kosztuje 38 tysięcy + 1600

> złotych pakiet ubezpieczenia (rabat z prawie 48 tysięcy).

tyle dałem za grande punto 1.4 77KM, z wypasem j.w. (ale bez sensora deszczu) tyle że w 2008 roku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co wynika z tej linki?

chcialbys jeździć takim autem?

Quote:

Prowadzi się fatalnie – wspomnianej zwrotności towarzyszy bowiem tak ogromne przełożenie układu kierowniczego i tak niefortunnie dobrany kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (czyli odchylenia osi skrętu kół przednich od pionu), że podczas jazdy koła nie wracają samoistnie do jazdy na wprost, a pozostają skręcone. A nawet jak kierowca będzie pamiętał, by „odkręcać”, i tak nie ma tu czegoś takiego jak centralne położenie. Mówiąc bardziej obrazowo: auto nigdy nie jedzie prosto, wciąż trzeba korygować kurs.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcialbys jeździć takim autem?

> Quote:

> Prowadzi się fatalnie – wspomnianej zwrotności towarzyszy bowiem tak ogromne przełożenie

> układu kierowniczego i tak niefortunnie dobrany kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (czyli

> odchylenia osi skrętu kół przednich od pionu), że podczas jazdy koła nie wracają samoistnie do

> jazdy na wprost, a pozostają skręcone. A nawet jak kierowca będzie pamiętał, by

> „odkręcać”, i tak nie ma tu czegoś takiego jak centralne położenie. Mówiąc

> bardziej obrazowo: auto nigdy nie jedzie prosto, wciąż trzeba korygować kurs.

Wierzysz opinii jakiegoś anonimowego gościa z internetu? Przejedź się Space Starem i Pandą, porównaj. Zapewniam Cię, że Fiat a Mitsubishi to dwa różne światy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcialbys jeździć takim autem?

Przeciez to jest glupota a Ty w to wierzysz. Samochod wazy 800 pare kg ma swietne wyposazenie z silnikiem 80KM rewelacyjne osiagi i wyposazenie, ktore jest nie osiagalne w fiacie czy grupie VW za te pieniadze. A punto ze slabym silnikiem no coz. Sa lepsze alternatywy. W tej chwili autor watka moze wybierac pomiedzy skoda citi albo Mitsu. Trzeba isc do salonu i obejrzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wierzysz opinii jakiegoś anonimowego gościa z internetu? Przejedź się Space Starem i Pandą,

> porównaj. Zapewniam Cię, że Fiat a Mitsubishi to dwa różne światy.

Rozumie że jeździleś jednym i drugim? Jak byś opisał te ròżnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumie że jeździleś jednym i drugim? Jak byś opisał te ròżnice?

Akurat jeździłem. Różnica jak to między Fiatem a Mitsubishi wink.gif To znaczy nie ma jakiejś powalającej różnicy oczywiście, w końcu to klasa A. Ale o ile w Mitsu czujesz, że jedziesz samochodem, to w Pandzie jedziesz.... Pandą wink.gif Mitsu lepiej się prowadzi, lepiej przyspiesza, zawieszenie działa jak powinno, w sumie jedziesz SAMOCHODEM. Małym, ale jednak. W Pandzie czułem się jak w CC. Bardzo dopracowanym CC, ale jednak wciąż CC wink.gif Oczywiście, odczucia mogą być różne, więć spróbuj sam, ale jak dla mnie nie ma w ogole nad czym się zastanawiać - jeżeli w tej samie cenie jest Mitsu i Fiat, to biorę Mitsu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcialbys jeździć takim autem?

> Quote:

> Prowadzi się fatalnie – wspomnianej zwrotności towarzyszy bowiem tak ogromne przełożenie

> układu kierowniczego i tak niefortunnie dobrany kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (czyli

> odchylenia osi skrętu kół przednich od pionu), że podczas jazdy koła nie wracają samoistnie do

> jazdy na wprost, a pozostają skręcone. A nawet jak kierowca będzie pamiętał, by

> „odkręcać”, i tak nie ma tu czegoś takiego jak centralne położenie. Mówiąc

> bardziej obrazowo: auto nigdy nie jedzie prosto, wciąż trzeba korygować kurs.

Mustang tez fatalnie się prowadzi...

Ale mógłbym jeździć ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat jeździłem. Różnica jak to między Fiatem a Mitsubishi To znaczy nie ma jakiejś powalającej

> różnicy oczywiście, w końcu to klasa A. Ale o ile w Mitsu czujesz, że jedziesz samochodem, to

> w Pandzie jedziesz.... Pandą Mitsu lepiej się prowadzi, lepiej przyspiesza, zawieszenie

> działa jak powinno, w sumie jedziesz SAMOCHODEM. Małym, ale jednak. W Pandzie czułem się jak w

> CC. Bardzo dopracowanym CC, ale jednak wciąż CC Oczywiście, odczucia mogą być różne, więć

> spróbuj sam, ale jak dla mnie nie ma w ogole nad czym się zastanawiać - jeżeli w tej samie

> cenie jest Mitsu i Fiat, to biorę Mitsu

panda 1.2 69km

mitsu 1.0 71km. 2 konie i odzczuwasz róznicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.