Skocz do zawartości

Challenge. Jak najwiecej lansu...


maagog

Rekomendowane odpowiedzi

> ...za jak najnizsza cene. Koszty utrzymania i paliwa maja znaczenie.

> Co typujecie?

Trudno trafić z lansem jak sie nie zna grupy docelowej wink.gif

Może być Fiat Barchetta, a może być terenowy Uaz wink.gif

Alfa GTV ca rio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak koszty utrzymania mają znaczenie, to ile mamy do wydania...?

> Raczej coś współczesnego (do 10 lat), czy klasyka - np W 115 280, albo S 280 z 1982 r.?

Im nowsze tym wieksza praktycznosc auta. Samochody z lat 80 to bardziej eksponaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co typujecie?

Dla fanów basu, plastiku i pustych lasek, lansem będzie będzie e36 cabrio; dla zwolenników męskich torsów zadanie spełni MX5; młodych-starych urodzonych po 90r., zachwyci model meblościanki o symbolu W123, fanom szybkiej, wściekłej japońskiej klaustrofobii i nieletnich kreskówek zaimponuje WRX, drwaloseksualnym pracownikom biurowym stojącym codziennie 3h w korku spodoba się Grand Cherokee.

Ciężko powiedzieć co dla Ciebie oznacza "lans" wink.gif

Ja, osobiście celowałbym w stare Volvo (trochę droższy), jakiegoś pełnoletniego Saab'a, ew. coś fajnego sprzed 1990r. żeby móc pojeździć na rajdy staroci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co jest Twoja grupa?

Nie potrafię wymyśleć czegoś taniego zlosnik.gif

Pozostaje iść w coś co by mogło uchodzić za ekstrawagancję, np jakiś wypasiony Seicento Sporting ze skórą w środku i z T-jetem pod maską grinser006.gif

Coś w miarę normalnego, to jakieś Mini. Stare lepsze, ale nowe też by uszło.

Być może działałby Fiat 126p, ale ja nienawidzę tego samochodu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecież to jest tanie jak barszcz.

Nie wiem właśnie jak tanie ma to być.

Popatrzyłem teraz na allegro i widzę że i poniżej dyszki da się kupić. Jednak rozrzut cenowy sugeruje bezpieczną sztukę około 2 dyszek zlosnik.gif

Nie wiem czy to już się mieści w "tanio"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecież to jest tanie jak barszcz.

Było jeszcze dwa lata temu, kiedy sensowne cabrio można było kupić za 5k zł a niezłe coupe dało się znaleźć do 'dychy'. Teraz to jest vintage / youngtimer / freshtimer więc ceny sensownych egzemplarzy zaczynają się od 10k w górę a wersja z zamkniętym dachem poszybowała w okolice absurdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są i dużo droższe, np. wersje Turbo w pewnych kręgach też jest to auto kultowe

Znajomy kupił Saaba z bodaj '92 roku chyba 9-3, też kultowy? Czy wszystkie Saaby są kultowe, jak merole??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0T?

Yyyyyy nie wiem confused.gif jakiś silnik benzynowy, autko dwudrzwiowe, typu coupe. Chyba wolnossący. Pamiętam że szyba czołowa do tego kosztowała krocie bo model sprzed liftu, i musiałem sciągać z serwisu a ten ze Szwecji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Było jeszcze dwa lata temu, kiedy sensowne cabrio można było kupić za 5k zł a niezłe coupe dało się

> znaleźć do 'dychy'. Teraz to jest vintage / youngtimer / freshtimer więc ceny sensownych

> egzemplarzy zaczynają się od 10k w górę a wersja z zamkniętym dachem poszybowała w okolice

> absurdu.

Ty, może jak przejeżdżę jeszcze kilka lat swoim gównianym Clio (osiemnastka mu stuknęła w tym roku), też będzie vintage? zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dla fanów basu, plastiku i pustych lasek, lansem będzie będzie e36 cabrio; dla zwolenników męskich

> torsów zadanie spełni MX5; młodych-starych urodzonych po 90r., zachwyci model meblościanki o

> symbolu W123, fanom szybkiej, wściekłej japońskiej klaustrofobii i nieletnich kreskówek

> zaimponuje WRX, drwaloseksualnym pracownikom biurowym stojącym codziennie 3h w korku spodoba

> się Grand Cherokee.

> Ciężko powiedzieć co dla Ciebie oznacza "lans"

> Ja, osobiście celowałbym w stare Volvo (trochę droższy), jakiegoś pełnoletniego Saab'a, ew. coś

> fajnego sprzed 1990r. żeby móc pojeździć na rajdy staroci.

Ja mam swojego faworyta, ale sonduje, czy lans w moim pojeciu nie odbiega za bardzo od ogolu.

Zadna z powyzszych propozycji mnie nie przekonuje, chyba, ze MX5 z ostatniego wypustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie potrafię wymyśleć czegoś taniego

> Pozostaje iść w coś co by mogło uchodzić za ekstrawagancję, np jakiś wypasiony Seicento Sporting ze

> skórą w środku i z T-jetem pod maską

> Coś w miarę normalnego, to jakieś Mini. Stare lepsze, ale nowe też by uszło.

> Być może działałby Fiat 126p, ale ja nienawidzę tego samochodu

Mini jest OK. Jezdzilem CooperS + AT i bylo swietne.

Ale przedni naped szybko by zaczal mnie uwierac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam swojego faworyta, ale sonduje, czy lans w moim pojeciu nie odbiega za bardzo od ogolu.

> Zadna z powyzszych propozycji mnie nie przekonuje, chyba, ze MX5 z ostatniego wypustu.

lans?

Tylko lans?

Bez szaleństw i napinania muskułów?

Nikt nie pomysli że stroisz sie dla chłopców

nikt nie pomyśli, że sobie przedłużasz

nikt nie będzie próbował się z tobą ścigać

chłopaki w bejsbolówkach na bok nie będą podążać wzrokiem

dziewczyny o wątpliwej reputacji raczej nie wsiądą

jeśli ktoś będzie spoglądał w bok na światłach to z pozytywnym uśmiechem

jedyna słuszna marka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomyślałem teraz jeszcze o BMW Z3, ale nie jest to jakoś szczególnie tanie.

Od kilku miesiecy zadnego na horyzoncie.

Kilka lat temu wcale mi sie nie podobal. Dzisiaj uwazam, ze to roadster jeden z ladniejszych w ogole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lans?

> Tylko lans?

> Bez szaleństw i napinania muskułów?

Ryczenie V8 mile widziane. Ale warunek to tylnoped. Jest kilka niezlych przedniopedow, ale wiem, ze po pewnym czasie zalowalbym zakupu.

> Nikt nie pomysli że stroisz sie dla chłopców

> nikt nie pomyśli, że sobie przedłużasz

> nikt nie będzie próbował się z tobą ścigać

> chłopaki w bejsbolówkach na bok nie będą podążać wzrokiem

> dziewczyny o wątpliwej reputacji raczej nie wsiądą

> jeśli ktoś będzie spoglądał w bok na światłach to z pozytywnym uśmiechem

> jedyna słuszna marka

Nie przekonuje mnie. Wzbudza zainteresowanie jedynie wsrod plci nieprzeciwnej.

zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ryczenie V8 mile widziane. Ale warunek to tylnoped. Jest kilka niezlych przedniopedow, ale wiem, ze

> po pewnym czasie zalowalbym zakupu.

> Nie przekomuje mnie. Wzbudza zainteresowanie jedynie wsrod plci nieprzeciwnej.

no to mów od razu że pobzykać chcesz. ok.gif

tylko przybrać masy musisz

i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam swojego faworyta, ale sonduje, czy lans w moim pojeciu nie odbiega za bardzo od ogolu.

> Zadna z powyzszych propozycji mnie nie przekonuje, chyba, ze MX5 z ostatniego wypustu.

aaaa... dobra, teraz zaskoczyłem dopiero... stary XJ to wg mnie niezbyt lansiarski... xk...xjs... bardziej wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aaaa... dobra, teraz zaskoczyłem dopiero... stary XJ to wg mnie niezbyt lansiarski... xk...xjs...

> bardziej

Jeszcze kilka tygodni temu planowalem XK bo marzylem o nim od czasu premiery. Ale z kazdym dniem coraz bardziej podoba mi sie XJ.

Za innymi autami przemawia to, ze XJa mam prawie bez ograniczen, wiec zakup wniesie niewiele nowego.

Klamka nie zapadla. Dodatkowo na niekorzysc nikt tu o Jagu nie wspomnial. Moze nie jest taki och ach jak mi sie wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze kilka tygodni temu planowalem XK bo marzylem o nim od czasu premiery. Ale z kazdym dniem

> coraz bardziej podoba mi sie XJ.

> Za innymi autami przemawia to, ze XJa mam prawie bez ograniczen, wiec zakup wniesie niewiele

> nowego.

> Klamka nie zapadla. Dodatkowo na niekorzysc nikt tu o Jagu nie wspomnial. Moze nie jest taki och

> ach jak mi sie wydaje.

xk moim zdaniem jest całkiem całkiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klamka nie zapadla. Dodatkowo na niekorzysc nikt tu o Jagu nie wspomnial. Moze nie jest taki och

> ach jak mi sie wydaje.

Pewnie dlatego że wspomniałeś o kosztach, a Jag raczej mocno z taniością się nie kojarzy.

Dla mnie Jag to jednak lans, ale ja mam jakieś takie szczeście, że widuję w tych autach gości rodem ze straganu niewiem.gif

Wyjątkiem są tutaj tylko te nowe Jagi, chyba to model XE. No i oczywiście F-Type.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.