golec20 Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Zaczynam kupować graty, żeby na wiosnę dopieścić motorynkę (900RR, SC33) i padło w tym wydaniu na świece... W oryginale, fabryka wsadzała świece DENSO U27FER9, czyli standardowe świece. Pytanie nr.1 - czy zwykły zjadacz chleba, czytać zwykły użytkownik "szybko-turystycznego" sprzętu, który zazwyczaj (mocno) nie przekracza prędkości, nie ściga się, nie staje na gumie, nie pałuje sprzętu powinien doinwestować i kupić irydowy odpowiednik IUH27 czy zostać przy tym co fabryka dawała? Pytanie nr.2 - Jeśli już się decydować na irydowe to czemu jest taki rozrzut cenowy (przykład): 41,99 52zł (czyli ponad dycha różnicy! co przy takiej kwocie jednej sztuki wydaje się dość dużą kwotą (przy zakupie 4 sztuk jedna świeca jest praktycznie gratis) Z tego co czytam internety, więcej trafia się pdrób NGK niż Denso, ale może powyższe porównanie pokazuje cenę między podróbą a oryginałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > W oryginale, fabryka wsadzała świece DENSO U27FER9, czyli standardowe świece. > Pytanie nr.1 - czy zwykły zjadacz chleba, czytać zwykły użytkownik "szybko-turystycznego" sprzętu, > który zazwyczaj (mocno) nie przekracza prędkości, nie ściga się, nie staje na gumie, nie > pałuje sprzętu powinien doinwestować i kupić irydowy odpowiednik IUH27 czy zostać przy tym co > fabryka dawała? zawsze zakładam dedykowane... staram sie nie poprawiac fabryki. ale pewnie znajdą sie mistrzowie którzy odczują róznicę > Pytanie nr.2 - Jeśli już się decydować na irydowe to czemu jest taki rozrzut cenowy (przykład): > 41,99 > 52zł (czyli ponad dycha różnicy! co przy takiej kwocie jednej sztuki wydaje się dość dużą kwotą > (przy zakupie 4 sztuk jedna świeca jest praktycznie gratis) > Z tego co czytam internety, więcej trafia się pdrób NGK niż Denso, ale może powyższe porównanie > pokazuje cenę między podróbą a oryginałem? fakt że luzie zaczeli psioczyc na NGK ale to chyba ze względu własnie na podróby... jak klientom zamawiam NGK to tylko oryginalne z numerem katalogowym suzuki. świece sa z Japonii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > zawsze zakładam dedykowane... staram sie nie poprawiac fabryki. ale pewnie znajdą sie mistrzowie > którzy odczują róznicę Mów mi "MISTRZU" Mój Hornet 600 (silnik na gaźnikach) po wymianie świec na irydowe pracował równiej i lepiej odpalał po dłuższym postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Mów mi "MISTRZU" bardzo prosze - mistrzu... > Mój Hornet 600 (silnik na gaźnikach) po wymianie świec na irydowe pracował równiej i lepiej > odpalał po dłuższym postoju skoro czujesz inną jakośc to super... ja niezauważyłem takiego zjawiska. ilu ludzi tyle opinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Mów mi "MISTRZU" > Mój Hornet 600 (silnik na gaźnikach) po wymianie świec na irydowe pracował równiej i lepiej > odpalał po dłuższym postoju Potwierdzam, w porównaniu ze zwyłymi świecami: - lepiej odpala tzn. krótkie dotknięcie startera i łapie. - na ssaniu pracuje wyraźniej krócej, w zasadzie na zimnym można po kilku-, kilkanastu sekundach opuścić ssanie - lepsza kultura pracy na wolnych obrotach (szczegónie widoczne gdy silnik jest zimny) - spalanie, moc, osiągi - organoleptycznie niezauważalna zmiana. Maszyna to Suzuki GS 500 (jakby jeszcze ktoś po trollingu RSSa nie znał) - dwa cylindry i gazniki. Kupowałem tego sprzedawcy z pierwszego linku, produkty były oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Mów mi "MISTRZU" > Mój Hornet 600 (silnik na gaźnikach) po wymianie świec na irydowe pracował równiej i lepiej > odpalał po dłuższym postoju to pewnie dlatego ze stare były do d... a nie irydowe takie super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Zaczynam kupować graty, żeby na wiosnę dopieścić motorynkę (900RR, SC33) i padło w tym wydaniu na > świece... > W oryginale, fabryka wsadzała świece DENSO U27FER9, czyli standardowe świece. > Pytanie nr.1 - czy zwykły zjadacz chleba, czytać zwykły użytkownik "szybko-turystycznego" sprzętu, > który zazwyczaj (mocno) nie przekracza prędkości, nie ściga się, nie staje na gumie, nie > pałuje sprzętu powinien doinwestować i kupić irydowy odpowiednik IUH27 czy zostać przy tym co > fabryka dawała? > Pytanie nr.2 - Jeśli już się decydować na irydowe to czemu jest taki rozrzut cenowy (przykład): > 41,99 > 52zł (czyli ponad dycha różnicy! co przy takiej kwocie jednej sztuki wydaje się dość dużą kwotą > (przy zakupie 4 sztuk jedna świeca jest praktycznie gratis) > Z tego co czytam internety, więcej trafia się pdrób NGK niż Denso, ale może powyższe porównanie > pokazuje cenę między podróbą a oryginałem? to kup NGK u larssona czy u olka. gdziekolwiek u kogoś kto jest dystrybutorem - nie na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > to kup NGK u larssona czy u olka. gdziekolwiek u kogoś kto jest dystrybutorem - nie na allegro Akurat ani Olek ani Larsson nie są dystrybutorami NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > bardzo prosze - mistrzu... > skoro czujesz inną jakośc to super... ja niezauważyłem takiego zjawiska. ilu ludzi tyle opinii Zależy jakie moto - mój olejak też lepiej pali po zimie na Irydzie. I to nie dlatego że stare były do d... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Akurat ani Olek ani Larsson nie są dystrybutorami NGK zle sie wyraziłem. oni nie kupują podróbek żeby to taniej pchnąć na allegro czy innych olxach chodziło mi o dużego sprzedawce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > zle sie wyraziłem. oni nie kupują podróbek żeby to taniej pchnąć na allegro czy innych olxach > chodziło mi o dużego sprzedawce Czy intercars lub intermtors będą w prządku? Czasem lubię kupować tanie rzeczy ale w tym razem, chciałbym irydowe... oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Czy intercars lub intermtors będą w prządku? > Czasem lubię kupować tanie rzeczy ale w tym razem, chciałbym irydowe... oryginalne. Tak jak pisałem sprzedający z pierwszego linku oferuje oryginalne produkty. Kupowałem od niego świece do moto i do auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Zaczynam kupować graty, żeby na wiosnę dopieścić motorynkę (900RR, SC33) i padło w tym wydaniu na > świece... > W oryginale, fabryka wsadzała świece DENSO U27FER9, czyli standardowe świece. > Pytanie nr.1 - czy zwykły zjadacz chleba, czytać zwykły użytkownik "szybko-turystycznego" sprzętu, > który zazwyczaj (mocno) nie przekracza prędkości, nie ściga się, nie staje na gumie, nie > pałuje sprzętu powinien doinwestować i kupić irydowy odpowiednik IUH27 czy zostać przy tym co > fabryka dawała? > Pytanie nr.2 - Jeśli już się decydować na irydowe to czemu jest taki rozrzut cenowy (przykład): > 41,99 > 52zł (czyli ponad dycha różnicy! co przy takiej kwocie jednej sztuki wydaje się dość dużą kwotą > (przy zakupie 4 sztuk jedna świeca jest praktycznie gratis) > Z tego co czytam internety, więcej trafia się pdrób NGK niż Denso, ale może powyższe porównanie > pokazuje cenę między podróbą a oryginałem? Dzieki za odpowiedzi. Pogadalem jeszcze z dwoma znajomymi mechanikami (zdanie mieli podobne do Seteman'a) i podjalem decyzje ze jednak ide w to co fabryka wyposazala maszyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Czy intercars lub intermtors będą w prządku? imho tak. to dość "duzi" gracze > Czasem lubię kupować tanie rzeczy ale w tym razem, chciałbym irydowe... oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > to pewnie dlatego ze stare były do d... a nie irydowe takie super Stare były jeszcze dobre... Nowe dostałem za darmo, wiec grzech było nie spróbować Ja jestem zadowolony... choć różnicy w mocy czy spalaniu nie odczułem Zastanawia mnie czemu do niektórych motocykli w serii montowane były lepsze (droższe) świece np. Cbr XX platyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 > Dzieki za odpowiedzi. Pogadalem jeszcze z dwoma znajomymi mechanikami (zdanie mieli podobne do > Seteman'a) i podjalem decyzje ze jednak ide w to co fabryka wyposazala maszyny W tej fabryce to tez pracują ksiegowi, którzy skutecznie tną koszty i zapędy inzynierów więc z reguły to co montowali w fabryce nie jest równe temu co jest najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 > W tej fabryce to tez pracują ksiegowi, którzy skutecznie tną koszty i zapędy inzynierów więc z > reguły to co montowali w fabryce nie jest równe temu co jest najlepsze. to dlaczego do gsx'rów ładują fabrycznie irydowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > to dlaczego do gsx'rów ładują fabrycznie irydowe? To moze odbije piłeczke: a w czym zwykla swieca jest lepsza od irydowej (oprocz ceny)? Technicznie irydowe swiece sa lepsze, bo daja skoncentrowana, silniejsza iskre - widac to golym okiem. Daje to widoczne efekty w czasie rozruchu i pracy zimnego silnika. Inna kwestia jest to czy zwykły uzytkownik 4 cyindrowego motocykla na wtrysku odczuje roznice po zalozeniu irydówek? Jestem przekonany, ze nie. Taka roznica jest najbardziej w silnikach 1-2 cylindrowych, gdzie z definicji rozruch jest trudniejszy. Historie o wzroscie mocy, spadku spalania ... itp. mysle, ze mozna wlozyc miedzy bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 > To moze odbije piłeczke: a w czym zwykla swieca jest lepsza od irydowej (oprocz ceny)? > Technicznie irydowe swiece sa lepsze, bo daja skoncentrowana, silniejsza iskre - widac to golym > okiem. Daje to widoczne efekty w czasie rozruchu i pracy zimnego silnika. > Inna kwestia jest to czy zwykły uzytkownik 4 cyindrowego motocykla na wtrysku odczuje roznice po > zalozeniu irydówek? Jestem przekonany, ze nie. Taka roznica jest najbardziej w silnikach 1-2 > cylindrowych, gdzie z definicji rozruch jest trudniejszy. > Historie o wzroscie mocy, spadku spalania ... itp. mysle, ze mozna wlozyc miedzy bajki. to chyba nie odpowiedź do mnie a do tych co poczuli róznice w porfelu;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.