slawek0211 Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Witam,założyłem nowy aku i pojawiły się błędy 1405 i 0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego A" Ten pierwszy już pojawiał się wczesniej choć egr jest wymieniony na nowy i zaślepiony.Ale dlaczego nagle pojawił się błąd z czujnika i co moze oznaczać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Zbieg okoliczności. Skasuj i monitoruj sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek0211 Napisano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Resetowałem ze 3 razy.Niestety nic nie pomaga.Założyłem aku o większym AH,czy to ma jakieś znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Resetowałem ze 3 razy.Niestety nic nie pomaga. co znaczy nic nie pomaga? nie można skasować błędu czy błąd powraca ? >Założyłem aku o większym AH,czy to ma jakieś > znaczenie? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek0211 Napisano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Błąd chyba powraca,tego w sumie nie sprawdzałem bo jak odpalam silnik to zaraz się zapala kontrolka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Założyłem aku o większym AH Nie ma to znaczenia. Akumulator był naładowany? Jakie masz napięcie AC na akumulatorze gdy silnik stoi i gdy pracuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek0211 Napisano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 12,6 i 13,9-14V jak chodzi.Jak włączę światła i klimę+dmuchawę to ok13,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > Błąd chyba powraca,tego w sumie nie sprawdzałem bo jak odpalam silnik to zaraz się zapala > kontrolka. Co to znaczy chyba powraca? Czym resetowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 > 12,6 i 13,9-14V jak chodzi.Jak włączę światła i klimę+dmuchawę to ok13,4. AC na mierniku, a nie DC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek0211 Napisano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2015 Resetowałem poprzez odłączenia aku na jakiś czas. Nie mierzyłem ACV na mierniku tylko DCV. Jutro pomierzę i napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > AC na mierniku, a nie DC. A to czemu AC ? ładowanie mierzymy z tego co mi wiadomo na DC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Jak padnie dioda w alternatorze to już nie będzie DC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek0211 Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Jakie masz napięcie AC na akumulatorze gdy silnik stoi i gdy pracuje? 26,6 nie włączony i 30,5 włączony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 A miernik za 10zł? Niestety taki miernik nadaje się do kosza. Musisz poszukać lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Jak padnie dioda w alternatorze to już nie będzie DC. No to jak się pojawi w instalacji AC to już chyba nic nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > A miernik za 10zł? > Niestety taki miernik nadaje się do kosza. Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Resetowałem poprzez odłączenia aku na jakiś czas. > Nie mierzyłem ACV na mierniku tylko DCV. > Jutro pomierzę i napisze. Odłączenie aku nie kasuje błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek0211 Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > A miernik za 10zł? > Niestety taki miernik nadaje się do kosza. > Musisz poszukać lepszego. Tzn. że parametry podaje złe?Te 26,6 to jakaś nieprawdopodobna wartość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Tak. Na wyłączonym silniku musi być zero, bo przecież nie masz żadnego źródła napięcia zmiennego w samochodzie. Pierwszy pomiar miał na celu stwierdzenie przydatności miernika do właściwego pomiaru. Sprawny alternator produkuje maks. 0,5V AC (zwykle mniej). Jeśli masz więcej, to już może świadczyć o uszkodzeniu którejś diody. Robi1968, napięcie - przy padniętej diodzie - zwykle nie zmienia znaku. Akumulator i pozostałe, sprawne fazy alternatora, stłumią takie skoki. Ale woltomierz AC zauważy większe tętnienie napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek0211 Napisano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Tak. Na wyłączonym silniku musi być zero, bo przecież nie masz żadnego źródła napięcia zmiennego w > samochodzie. > Pierwszy pomiar miał na celu stwierdzenie przydatności miernika do właściwego pomiaru. Ot cwaniaczek Muszę poszukac lepszego miernika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 Jakbyś przy okazji znalazł oscyloskop to będzie jeszcze lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > > Robi1968, napięcie - przy padniętej diodzie - zwykle nie zmienia znaku. Akumulator i pozostałe, > sprawne fazy alternatora, stłumią takie skoki. Ale woltomierz AC zauważy większe tętnienie > napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Tak. Na wyłączonym silniku musi być zero, bo przecież nie masz żadnego źródła napięcia zmiennego w > samochodzie. > Pierwszy pomiar miał na celu stwierdzenie przydatności miernika do właściwego pomiaru. > Sprawny alternator produkuje maks. 0,5V AC (zwykle mniej). > Jeśli masz więcej, to już może świadczyć o uszkodzeniu którejś diody. Posty kolegi Orochimaru zawsze czytam z zaciekawieniem i tym razem też mnie nie zawiódł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Posty kolegi Orochimaru zawsze czytam z zaciekawieniem i tym razem też mnie nie zawiódł mnie też zawsze coś nowego człowiek się dowiaduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2015 > Posty kolegi Orochimaru zawsze czytam z zaciekawieniem i tym razem też mnie nie zawiódł Człowiek stary, wydaje mu się, że wie prawie wszystko. A tu zawsze czegoś się dowie nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.